Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

jeff

De Gast

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2015, 19:57:10
Het werkt ook alleen als richard het zegt. Vraag maar aan Schaken, die dacht echt dat die lange een medewerker van de club was...
En binnen de club kent iedereen Denistel, ook zijn functies als voormalig jeugdleider etc. De meeste spelers zullen dan zeker ook wel in gesprek gaan en de discussie voeren.

Discussie ok maar als je zulke dooddoeners gaat roepen dan zou ik ook afhaken. Met alle respect voor deze supporter met zn diverse functies..

John Hiatt

Bakker is voor Cambuur een zeer nuttige middenvelder. Maar hij moet niet als meest controlerende middenvelder spelen. Daarvoor is hij niet meedogenloos genoeg. Dat hij daar speelt is fout van de ts.
En Bakker was vorige week slechts een van de twee spelers die in het Hertsje kwamen. Als dan iemand hem zo onnozel aanspreekt, zou ik ook onnozel terugkijken.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op februari 21, 2015, 12:18:26
vorige week nog met praat na dkv int hertje.ik zei knappe pot maar je moet contstanter worden en meer duel kracht krijgen
zat mie aan te zien van waar heb je het over?? nou dat soort momenten als bij die 1-0 gister maar ja meneer is denk ik wat eigenwijs
en leert dus niet van de foute dingen.

Als ik Bakker was geweest had ik een een spaatje blauw voor je gehaald en een taxi voor je besteld.....

Had je dat overigens ook tegen Bijker gezegd of was het dan ouwe jongens krentenbrood?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Utekleitrokken

Citaat van: John Hiatt op februari 22, 2015, 08:06:24

En Bakker was vorige week slechts een van de twee spelers die in het Hertsje kwamen. Als dan iemand hem zo onnozel aanspreekt, zou ik ook onnozel terugkijken.

:_schater

dizzhead

Haha, na winst in de wedstrijd van het seizoen, je spelers belerend toespreken. Dat kan ook alleen bij ons...  8P

Harry L.

Citaat van: dizzhead op februari 22, 2015, 12:20:28
Haha, na winst in de wedstrijd van het seizoen, je spelers belerend toespreken. Dat kan ook alleen bij ons...  8P

:_schater, onbegrijpelijk inderdaad. Je ziet het trouwens bij de Eagles ook. Daar worden de spelers na de wedstrijd vastgehouden door supporters en wordt ze ook even haarfijn uitgelegd waar het misging.

Vedetski

Citaat van: dizzhead op februari 22, 2015, 12:20:28

De beste stuurlui staan aan wal natuurlijk  :clint

denistel

Citaat van: poelie-lwd op februari 22, 2015, 08:58:59
Als ik Bakker was geweest had ik een een spaatje blauw voor je gehaald en een taxi voor je besteld.....

Had je dat overigens ook tegen Bijker gezegd of was het dan ouwe jongens krentenbrood?

tuurlijk niet man ik zeg het tegen een ieder die in mien ogen beter ken dan ie presteerd.
at spelers er niet tegen kenne jammer ik begrijp de reactie,s hier niet zo goed hoor.

denistel

Citaat van: Harry L. op februari 22, 2015, 12:38:06
:_schater, onbegrijpelijk inderdaad. Je ziet het trouwens bij de Eagles ook. Daar worden de spelers na de wedstrijd vastgehouden door supporters en wordt ze ook even haarfijn uitgelegd waar het misging.

ja zo onbegrijpelijk dat ie vrijdag weer dik in de fout ging dus dan het ie er niks van opstoken.

denistel

Citaat van: De Gast op februari 21, 2015, 19:27:25
tsja als ik speler was en de eerste de beste supporter gaat dit soort teksten roepen dan zou ik ook denken: moet ik dit nou van jou aannemen?
[/qu

hij hoeft niks aan te nemen hoor.

Utekleitrokken

Citaat van: denistel op februari 23, 2015, 19:13:03
ja zo onbegrijpelijk dat ie vrijdag weer dik in de fout ging dus dan het ie er niks van opstoken.

Heb niet zo'n bekrompen gedachte man.

zeewolde

Citaat van: denistel op februari 23, 2015, 19:11:59
tuurlijk niet man ik zeg het tegen een ieder die in mien ogen beter ken dan ie presteerd.
at spelers er niet tegen kenne jammer ik begrijp de reactie,s hier niet zo goed hoor.
bytyqi, bijker, droste, rosheuvel en nienhuis al toegesproken?

John Hiatt

Citaat van: denistel op februari 23, 2015, 19:11:59

Dan heb je alleen al een dagtaak aan Nienhuis.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op februari 23, 2015, 19:44:31
bytyqi, bijker, droste, rosheuvel en nienhuis al toegesproken?
BIjker is een van "sien jongens" dus dat zal bijna wel. De rest was niet in het Hertje en Hiatt is degene die met Nienhuis in gesprek zou moeten 8P

Snap het gezeik niet zo, hier lopen we allemaal te jammeren wat niet goed is. Wordt het eens direct tegen een speler gezegd zeiken we DAAR weer over.