Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Voorbereiding 2018/2019

Gestart door Collingwood, maart 27, 2018, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2018, 19:11:44
Ik vind het ook belachelijk.
Waarom ga je naar de opendag en wat is het drukste moment?

Juist ja de presentatie.
Doe het gewoon in Augustus de week voor de competitie zoals altijd was.
kun je oefenen en presenteren, en voor de kleintjes alle handtekeningen scoren.

Belachelijk dat een KVC hiermee akkoord gaat...

Zoals eerder gemeld heeft de bvo simpelweg niet genoeg vrijwilligers beschikbaar om het begin augustus te organiseren.

weestwel

6 juli 2018
VV D.T.D. – SC Cambuur
Aftrap: 19.00 uur in Cornjum

7 juli 2018
Open Dag SC Cambuur

denistel

10 jaar geleden keek je er naar uit maar is toch aardig afnomen is mijn gevoel

Ronnie tng

Citaat van: SCC-J op mei 20, 2018, 21:44:17
Zoals eerder gemeld heeft de bvo simpelweg niet genoeg vrijwilligers beschikbaar om het begin augustus te organiseren.

Als het om vrijwilligers gaat, waar zijn dan de oproepen om gezamenlijk te zorgen dat het wel lukt. We hebben 2 supportersclubs die op dit moment goed contact hebben met de club, dan moet het te fixen zijn?

Sluit me.dus helemaal aan bij Galdiano.

michello

Citaat van: denistel op mei 22, 2018, 18:43:49
10 jaar geleden keek je er naar uit maar is toch aardig afnomen is mijn gevoel

Ja vind je het gek, toen zaten we op het einde van de 7 magere jaren. Al die seizoenen snakten we naar het einde en vestigden we onze hoop op een nieuw seizoen. Op betere tijden. Gelukkig kwamen die toen ook snel.
We zitten nu echt in de belangrijkste fase van de club. Voor mijn gevoel is het echt alles of niks. Als het nieuwe stadion niet doorgaat zijn we definitief afgehaakt om een (stabiele) eredivisie club te worden. Dan krijgt het imago van onze club ( en ook zeker de stad)  een dauw van jewelste en zullen we helemaal opnieuw moeten beginnen. Ik hoop dat de heren die aan de onderhandelingstafel zitten zich dat heel goed realiseren.

denistel

Citaat van: michello op mei 22, 2018, 20:49:28
Ja vind je het gek, toen zaten we op het einde van de 7 magere jaren. Al die seizoenen snakten we naar het einde en vestigden we onze hoop op een nieuw seizoen. Op betere tijden. Gelukkig kwamen die toen ook snel.
We zitten nu echt in de belangrijkste fase van de club. Voor mijn gevoel is het echt alles of niks. Als het nieuwe stadion niet doorgaat zijn we definitief afgehaakt om een (stabiele) eredivisie club te worden. Dan krijgt het imago van onze club ( en ook zeker de stad)  een dauw van jewelste en zullen we helemaal opnieuw moeten beginnen. Ik hoop dat de heren die aan de onderhandelingstafel zitten zich dat heel goed realiseren.

ja op zich is het wel gek ja want toen vloog iedereen er naar toe en had je al vaak nieuwe spelers
die daar hun 1e wedstrijd speelden dan was het leuk om te gaan maar laatste jaren valt dat toch
tegen en als je dan op de open dag team presentatie doet en de helft er nog niet bij is heeft het
ook weinig zin.
verder is het mij op alle fronten veel te stil en dat is geen goeie zaak lijkt mij.

michello

Citaat van: denistel op mei 22, 2018, 21:21:35
ja op zich is het wel gek ja want toen vloog iedereen er naar toe en had je al vaak nieuwe spelers
die daar hun 1e wedstrijd speelden dan was het leuk om te gaan maar laatste jaren valt dat toch
tegen en als je dan op de open dag team presentatie doet en de helft er nog niet bij is heeft het
ook weinig zin.
verder is het mij op alle fronten veel te stil en dat is geen goeie zaak lijkt mij.

Klopt hoor. Ben het helemaal met je eens. Open Dag idem.

Vlampiep

Citaat van: denistel op mei 22, 2018, 21:21:35
ook weinig zin.
d
Onze club beschikt niet meer over bevlogen bestuurders. daarnaast een grijze muis als TD en een goede trainer zonder elan en passie en de rest van de TS een stel muizen. Met andere woorden, de club wordt niet in de belangstelling gebracht.
Als je dan zoals jij zegt ook nog weinig interessante  spelers kan presenteren, blijven de meesten weg.

denistel

of ze niet mee bevlogen zijn weet ik niet.maar ze treden weinig naar buiten en dat
is wel eens anders geweest.supporters krijgen weinig info over hoe de club verder
wil enz. je hoort alleen maar reclame spots over de sk maar daar zijn de meesten
ook wel ff klaar mee.

speculeter

Andere jaren speelden we als seizoen afgelopen was nog wel eens een wedstrijd tegen een amateur club.
Is dat helemaal gebeurd?

justremco

Vermoed ik wel, spelers hebben vanaf vrijdagmiddag vakantie geloof ik

weestwel

Al iets bekend over een trainingskamp in de bossen op de Veluwe of op Ameland?

denistel

volgens mij is er verder nog niks bekend of het wordt niet naar buiten gebracht

rudie

Open dag is mooi moment om met een leuke 'all-star' wedstrijd afscheid te nemen van Barto

Galdiano

Citaat van: denistel op mei 24, 2018, 12:48:54
volgens mij is er verder nog niks bekend of het wordt niet naar buiten gebracht

Volgende week zou er wat naar buitenkomen over definitief schema, ben benieuwd. Almere zal er vast wel weer bij zitten, evenals Volendam.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets