Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
44 gasten, 4 leden
okkele, mindra, Galdiano, Thijs09876

Graafschap - SC Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 11, 2013, 19:25:52

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 20:38:16
Jij alleen telde al voor vier... Hoe voelde het dak van de tribune aan? :devil
Ha!
Dat was jan wagenaar, zat ook ergens achter mij.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Treb op april 14, 2013, 19:20:49
Die samenvatting, laatste beelden uitvak VOLLE BAK  |:)

Die 4 gasten achter de goal te juichen bij de 1-2  |:) |:) |:) |:)
heb nu de samenvatting gezien,dat was ik niet.
ik had mn cambuur-vest aan.  :proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

mscc

Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 20:53:10

Maar wie was dat domme figuur die continue strijkers gooide? Wat is daar de lol van? Er waren nl. kleine kinderen die huilend riepen dat ze naar huis wilden.

Gaat het alweer een beetje?

Galdiano

Iemand mijn stem gevonden? Wat een feest gister! Het leeft weer, als Arts trainer was hadden we dit nooit bereikt, met dat saaie kutvoetbal!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Beste mede supporter die wel naar DTC zijn geweest,

Wat hebben jullie mijn geel blauw hart sneller laten stromen.
Wat hebben jullie er een geweldige sfeer van gemaakt "TROTS"
Jullie hebben Cambuur naar de overwinning gezongen, gezorgd voor een thuis wedstrijd.

Later in Leeuwarden hebben jullie de mannen groots onthaald!! Als een ware kampioen stapte de spelers uit de bus.

Op naar Emmen, waar ik reken op een Cambuur invasie.  :proost
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op april 15, 2013, 10:56:23
Iemand mijn stem gevonden? Wat een feest gister! Het leeft weer, als Arts trainer was hadden we dit nooit bereikt, met dat saaie kutvoetbal!
Dan waren er welgeteld 17 man/vrouw aanwezig geweest gisteren :devil

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op april 15, 2013, 11:06:17
Beste mede supporter die wel naar DTC zijn geweest,

Wat hebben jullie mijn geel blauw hart sneller laten stromen.
Wat hebben jullie er een geweldige sfeer van gemaakt "TROTS"
Jullie hebben Cambuur naar de overwinning gezongen, gezorgd voor een thuis wedstrijd.

Later in Leeuwarden hebben jullie de mannen groots onthaald!! Als een ware kampioen stapte de spelers uit de bus.

Op naar Emmen, waar ik reken op een Cambuur invasie.  :proost
Prachtig verwoord dimc! Denk er precies hetzelfde over -alhoewel je denken bij mij niet te letterlijk moet nemen- 8P

Yellow Army

Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 20:53:10
Maar wie was dat domme figuur die continue strijkers gooide? Wat is daar de lol van? Er waren nl. kleine kinderen die huilend riepen dat ze naar huis wilden.

Ook ik had de tranen in mijn ogen. Alleen kwam dat niet door het vuurwerk...
Area 58

Yellow Army

Dit is waarom je Cambuursupporter bent.

Area 58

speculeter

WAT EEN SFEER,ZOWEL IN STADION ALS TERUG IN LEEUWARDEN....
DAAROM ZIT CAMBUUR IN JE HART!!! |:) |:)

SCCFRANEKER

Wat een rommeltje gister hehe  :_schater |:) Lachen,Zuipen,Schreeuwen,Vloeken...en alles wat maar niet zwart op wit moet...wat een feest !! :devil :devil

cambuursupporter

Deze tweet van Arne Slot (PEC Zwolle) zegt ook veel over onze mooie club. Hier zit ook een grote waarheidsgehalte in. Laten we niet vergeten wat v.d. Belt allemaal voor de club heeft gedaan en nog steeds doet.

Arne Slot ‏@arne10slot   
Erg knap van Gerald v/d Belt dat hij bij #Cambuur een team heeft samengesteld dat speelt voor titel, icm op orde brengen financiën! #gracam

klompke

\Ik heb een filmpje vanuit het uit vak gemaakt  staat op youtube onder graafschap-cambuur helaas 1e minuut is fout gegaan in daarna mooie beelden had een nieuwe telefoon dus als  daar kijkt is er vast wel iemand die het hier kan kopieren .Dit zijn de beelden van na de wedstrijd staat onder spmtje

groet klompke