Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Emmanuel Mbende

Gestart door Collingwood, mei 18, 2018, 17:39:19

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: denistel op april 28, 2019, 11:26:17
leeuwin-vd laan-reynen dat weet je toch nog wel.
dus het word weer voorspelbaar?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

als ze om de beurt op komen niet en ook nog de backs die het kunnen

Lore

1 + 1, dus niet tegen De Graafschap!

Hendrikscc

belachelijk! het is toch of natrappen en 4 potjes schorsing of geen natrappen en geen straf....

De Gast

Deze jongen mut blieve!

Snap ook niet waarom hij begin dit seizoen plaats heeft moeten maken voor Steenvoorden. Die jongen deed het echt niet slecht. Later dit jaar gelukkig weer basis speler geworden. Instelling, uitstraling, snelheid, kopkracht, fysiek. Hij heeft echt alles. Onbegrijpelijk dat ze hem laten gaan. En dan superprutsers, sorry hoor, als Kallon en Robertha wel willen houden. Foeke & co zijn niet goed snik.

sunderland

Citaat van: De Gast op mei 24, 2019, 20:38:01
Deze jongen mut blieve!

Snap ook niet waarom hij begin dit seizoen plaats heeft moeten maken voor Steenvoorden. Die jongen deed het echt niet slecht. Later dit jaar gelukkig weer basis speler geworden. Instelling, uitstraling, snelheid, kopkracht, fysiek. Hij heeft echt alles. Onbegrijpelijk dat ze hem laten gaan. En dan superprutsers, sorry hoor, als Kallon en Robertha wel willen houden. Foeke & co zijn niet goed snik.
en het allerbelangrijkste ken ie niet.!

De Gast

Zou kunnen. Maar de kans is groot de anderen weer niet kunnen wat hij wél kan  :thumbsup

AL

Opbouwend echt om te janken.
En kwetsbaar tegen wendbare spitsen.
Begrijp volkomen dat hij weggaat.

Robertha verwacht ik heel veel van volgend seizoen!

De Gast

Dou bist gek.

Ik ken Robertha niet meer aanzien. Dat gaat hem echt niet meer worden. Heeft geen killersinstinct. Zoveel is wel duidelijk.

En een verdediger moet verdedigen. Jim leven in een sprookjeswereld waarin we straks verdedigers binnen te lijnen hebben die alles kunnen. Nou neem maar van mij aan.. die gaan niet bij een middenmoter in de KKD spelen op een plastic mat.

Bankzitter

Mbende moet blijven. Geen topper, maar kent zijn beperkingen. Kan wel cult speler worden.

Collingwood

Was w.m.b prima back-up voor Mac-Intosch geweest, maar we kunnen er even goed over ophouden (net als bv. Schilder). De keuzes zijn gemaakt, we zullen zien wie we ervoor terug krijgen en hoe dat uitpakt. Dan kun je pas echt oordelen of de juiste beslissingen zijn genomen.
Kalmte alleen kan u redden.

Hendrikscc

Zou van de 3 misschien het liefst steenvoorden nog houden. Hij heeft z'n beperkingen, maar kopt er toch 5 tot 10 in het netje in een jaar

WZCCL

Steenvoorden of Mbende is voor mij lood om oud ijzer, maar had 1 van beiden er toch bij gehouden als back-up. Wel riskant om afscheid te nemen van al je centrale verdedigers als je het mij vraagt.

sunderland

Valt mij op dat we nu veel spelers willen houden. Zwaar klote seiz waarin het centrum verreweg meeste weds gewoon slecht was. Schilder was ook gewoon matig zeket voor een asnvoerder

De Gast

Als je dat al slecht vond..  :zucht