Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Xavier Mous

Gestart door justremco, mei 29, 2018, 18:04:23

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Noordcambuur op juni 24, 2019, 19:20:39
ik ben er tevreden mee.
Hier waren genoeg mensen die hadden het hier over een ton.
En gaat Mous het maken daar dan kunnen we hopelijk nog wat vangen voor hem.

:_schater :_schater ik zie nu pas mijn emoticon. Ik bedoelde deze:  :proost

Cor

Citaat van: De Gast op juni 24, 2019, 21:50:44
Hoe kan het dat er hier altijd zo spastisch wordt gedaan over het bekendmaken van de transfersommen en dit bij onze zuiderburen vaak wel openbaar is..

Wat verdien jij nou in de maand?

Gasgeve

Citaat van: Cor op juni 25, 2019, 07:12:26
Wat je per maand verdiend is wel anders dan een transfersom. Bedrijven maken ook bekend wat ze hebben betaald voor een machine bijvoorbeeld. Of bij de overname van een ander bedrijf wordt ook de prijs vermeld.

Cor

Er wordt hier toch rond de vier ton geroepen? Mijn punt is dat we tegenwoordig overal transparantie over willen, tot we zelf transparant moeten worden.

Lore

Citaat van: Gasgeve op juni 25, 2019, 08:06:08
Wat je per maand verdiend is wel anders dan een transfersom. Bedrijven maken ook bekend wat ze hebben betaald voor een machine bijvoorbeeld. Of bij de overname van een ander bedrijf wordt ook de prijs vermeld.

In het MKB is het niet gebruikelijk om dit soort gegevens te verstrekken hoor. De overnamesom van een MKB bedrijf heb ik nog nooit in de krant zien staan. Wel bij beursgenoteerde ondernemingen, maar dan vooral omdat dit verplicht is.

Gasgeve

Citaat van: Lore op juni 25, 2019, 09:23:15
In het MKB is het niet gebruikelijk om dit soort gegevens te verstrekken hoor. De overnamesom van een MKB bedrijf heb ik nog nooit in de krant zien staan. Wel bij beursgenoteerde ondernemingen, maar dan vooral omdat dit verplicht is.
Klopt. Ik vind persoonlijk dat Cambuur deze 'verplichting' ook heeft ten opzichte van haar supporters. Supporters zijn toch een soort aandeelhouders, ook al is dit niet op papier geregeld. Maar het is in mijn ogen een verplichting om dit soort dingen te communiceren naar de achterban.

Cor

Citaat van: Gasgeve op juni 25, 2019, 09:29:25
Klopt. Ik vind persoonlijk dat Cambuur deze 'verplichting' ook heeft ten opzichte van haar supporters. Supporters zijn toch een soort aandeelhouders, ook al is dit niet op papier geregeld. Maar het is in mijn ogen een verplichting om dit soort dingen te communiceren naar de achterban.

:?

justremco

Citaat van: Gasgeve op juni 25, 2019, 09:29:25

Het is voor je marktpositie helemaal niet handig om de transfersom bekend te maken, al zijn andere clubs natuurlijk ook niet achterlijk

De Gast

Citaat van: Cor op juni 25, 2019, 07:12:26

Niet helemaal vergelijkbaar toch Corry.. bovendien, die paar grijpstuivers die we hier verdienen of betalen vallen toch helemaal weg tegen de bedragen die de grotere clubs rondpompen en wel bekend maken.

Cor

Citaat van: De Gast op juni 25, 2019, 19:04:05
Niet helemaal vergelijkbaar toch Corry.. bovendien, die paar grijpstuivers die we hier verdienen of betalen vallen toch helemaal weg tegen de bedragen die de grotere clubs rondpompen en wel bekend maken.

Volgens mij lopen de grote clubs ook niet altijd voorop met het bekend maken van transfersommen. Maar stel dat je het zou weten, wat is daar dan de meerwaarde voor jou van? Of moet er ook duidelijkheid komen in hoe het geld weer uitgegeven wordt? RvC niks voor jou?

De Gast

Als supporter wil je toch alles weten.. je maakt mij niet wijs dat het jou niks interesseert. Je hebt het hele seizoen de keeper in actie gezien en dan wil je ook weten hoe de club dit verzilvert. Jij wilt toch ook weten waarom de RvC is opgestapt, waarom het zo stil is mbt contracteren van spelers. Of ben jij meer van: vind het allemaal wel prima.

Lore

Citaat van: De Gast op juni 26, 2019, 07:57:26
Als supporter wil je toch alles weten.. je maakt mij niet wijs dat het jou niks interesseert. Je hebt het hele seizoen de keeper in actie gezien en dan wil je ook weten hoe de club dit verzilvert. Jij wilt toch ook weten waarom de RvC is opgestapt, waarom het zo stil is mbt contracteren van spelers. Of ben jij meer van: vind het allemaal wel prima.

Natuurlijk wil ik dat weten, maar daar moet Cambuur zich niet door laten leiden. Tenminste niet op dit soort aspecten.

Cor

Citaat van: De Gast op juni 26, 2019, 07:57:26

Interesseert mij echt helemaal niks. Als de club de transfersom bekend maakt is er namelijk ook weer gezeik, want dat is hier de norm geworden. Te weinig, in de selectie steken, Foeke heeft het slecht uit onderhandeld, noem maar op. Ik geloof niet in het heilige transparant zijn van deze tijd.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor