Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Cambuur - Telstar 14-09-2018

Gestart door Galdiano, september 09, 2018, 10:52:04

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Deze jongens horen geen stadion verbod te hebben een jonge viel van het hek en wordt direct gepakt.Kleine jongetjes pakken ja dat durven ze NSB'ers .

Holwerd voor Cambuur

Wrs een hoop stadionverboden en gezeik... Ja dat is voor mij een grote domper op de winst.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op september 14, 2018, 22:43:55
Want? Zijn 2 losstaande zaken.

Jij zit nu met een blij gevoel thuis?

Bernardo

Die hekken zullen nu voorlopig wel blijven denk ik.

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2018, 22:45:45
Wrs een hoop stadionverboden en gezeik... Ja dat is voor mij een grote domper op de winst.

Dit was na afloop van de wedstrijd, dus volgens mij heeft de knvb hier geen invloed op.
Jammer dat het gebeurd maar volgens mij zitten er 2 kanten aan dit verhaal.

Je laat toch je avond niet verpesten door dit?

sunderland

Citaat van: speculeter op september 14, 2018, 22:09:38
Op schakelprogramma van fox leek het twee kansen voor ons en twee doelpunten.
Veel kansen gemist door Telstar.
Klopt dat?
welke kansen, die lui hewwe 1 kans had in de hele weds

sunderland

De Reus en Sien maten verdedigden uitstekend

Zuid1991

Ach kom op boys, niks aan de hand, als er geen hek is, gebeurt er oek niks. Dus come on bestuur, nu er weer eenheid is, haal weg!
1 ding mut, dat hek mut fut! |:)

Geelblauwstiens

Jammer dat je een week kunt nadenken over wanneer een supporter over t hek gaat: je sleept m met twee man naar de middenstip. Ik word daar niet blij van. Dat zijn ook twee kanten. Maar teletekst 830 heeft wel de overhand hoop ik.

justremco

Het ging mis op het moment dat stewards iemand over de grond meesleurden nadat ie van het hek was gevallen en de supporters krijgen meteen weer de schuld. De stewards van tegenwoordig is gewoon een kansloos zootje die totaal geen idee hebben wat er speelt

Cambuur Groningen

Ik zie nu de beelden net... jammer dat het zo moet eindigen. Ik denk dat stewards iets meer begrip moeten hebben voor de emotie van supporters. Maar ook niet echt handig om stewards aan te vallen. Hopelijk levert het geen sv's op.

Over de wedstrijd: het was niet best vond ik, wat een foutenfestival, maar wel knap dat we dan toch redelijk simpel overeind blijven. Het zal een keer fout gaan maar voorlopig wel mooi bovenaan :)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: justremco op september 14, 2018, 22:52:46
Het ging mis op het moment dat stewards iemand over de grond meesleurden nadat ie van het hek was gevallen en de supporters krijgen meteen weer de schuld. De stewards van tegenwoordig is gewoon een kansloos zootje die totaal geen idee hebben wat er speelt

Leek mij ook. Wat een hoop onnodig machtsvertoon van die lui. Belachelijk! En zo onnodig. Het was een feestje!

AL

Pffff wat een tering stewards!!
Belachelijke vertoning!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op september 14, 2018, 22:52:59
Over de wedstrijd: het was niet best vond ik, wat een foutenfestival, maar wel knap dat we dan toch redelijk simpel overeind blijven. Het zal een keer fout gaan maar voorlopig wel mooi bovenaan :)

We hebben het onoverwinnelijke gevoel mee! Al leek het vandaag een beetje door te slaan in het voetbal. Er werd wel makkelijk over gedacht soms.

Ciganiks was de slechtste en Schilder, Mbende en Kippersluis de besten |:)

Holwerd voor Cambuur