Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Jong FC Utrecht - SC Cambuur 21-09-2018

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, september 16, 2018, 22:38:03

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2018, 22:11:18
Heb het schakelprogramma gezien, twitter gevolgd. Dan zit je iedere keer te hopen dat we in beeld komen. Dat is helaas niet veel gebeurd, misschien dus niet heel veel kansen? Nog even een hartverzakking aan het einde van de uitzending met die kans van JUtrecht. Ik zit er toch nog redelijk positief in: vorig jaar hadden we dit soort wedstrijden bij wijze van spreken verloren, nu in ieder geval nog een punt. Paar concurrenten pakken punten, paar spelen ook gelijk en het bijeengekochte zooitje van Den Bosch verliest kansloos. Zoals Collingwood hierboven stelt: hopelijk grijpt Hake in en brengt hij iets meer voetballend vermogen in. Verdedigend staat het goed, als het dan aanvallend nog beter wordt moet play offs toch zeker lukken denk ik.
op welke zender heb jij het schakelprogramma gezien??Hier niet te vinden?

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op september 22, 2018, 16:29:07
Was op Fox 7

okkele

dan ben ik wel benieuwd waar "hier" is.
zoals alle voorgaande rondes en de rest van het seizoen is het gewoon de hele avond op fox (voor iedereen).
en wil je daar naar kijken om cambuur te zien dan zal ik je uit de droom helpen,ze hebben schijt aan cambuur !
zelfs de 1-3 bij oss was belachelijk,2 goals in een flits en de 3e zelfs helemaal niet!
pas in de samenvatting mocht je die zien.
vorig seizoen kwam het zelfs wel voor dat met die belachelijke uitzend-tijden cambuur als laatste(bijna altijd) aan de beurt was rond half 2 snachts!
als je twente wil zien dan zit je goed,bijna de hele wedstrijd krijg je.
dan zit daar ook nog dat beeldopvulsel kraay jr die zijn "meningen" van een papiertje moet lezen.
mooi dat er aandacht is voor de 1e divisie maar het is een kutprogramma.

edit : Vaginaprogramma ;)
Delfzijl/Cambuur.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Cambuur Groningen

justremco

Het schakelkanaal is vanaf dit seizoen te zien op het open net bij FOX. Voor ziggo klanten is het kanaal 11 en voor KPN geloof ik kanaal 14, andere providers geen idee maar dat is vast wel ergens te vinden

Delfzijl/Cambuur

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2018, 09:43:00
Jong Utrecht heeft 14 goals tegen. Dan verwacht je van Hake een iets aanvallender speelstijl en geen 4-4-2.  De man twijfelde al over de begin opstelling dus dat zegt al iets.   Hele dure punten voor de periode verloren gisteravond. Zonde. Na afloop een teleurgestelde Hake. Die voor de 63e vertelde dat het veldspel beter moet.  Dat weten we nou wel maar het wordt echt niet beter. Dit is het. Zitten teveel zwakke schakels in dit elftal. Met name op het middenveld.
hake moet doorselecteren . Van deelen erin en idd wissel Robertha Vs Rossi pfff. Zet hem er dan bij Pvd

sunderland

Verder doet Hake het uitstekend met dit materiaal.

Bankzitter

Er is ook niet zo veel mis met de spelers die gehaald zijn, alleen hadden er nog 2 middenvelders bijgemoeten. Nu mis je creativiteit rond de spitsen een alternatief voor Schindler. Mischien Ciganiks op de plek van Schindler en dan Kallon er in. Robertha speelt zich er vanzelf wel in als die 100% fit is.

PePe

Citaat van: justremco op september 22, 2018, 17:49:05
Het schakelkanaal is vanaf dit seizoen te zien op het open net bij FOX. Voor ziggo klanten is het kanaal 11 en voor KPN geloof ik kanaal 14, andere providers geen idee maar dat is vast wel ergens te vinden

Digitenne kanaal 26

V-man

Citaat van: okkele op september 22, 2018, 17:20:00
dan ben ik wel benieuwd waar "hier" is.
zoals alle voorgaande rondes en de rest van het seizoen is het gewoon de hele avond op fox (voor iedereen).
en wil je daar naar kijken om cambuur te zien dan zal ik je uit de droom helpen,ze hebben schijt aan cambuur !
zelfs de 1-3 bij oss was belachelijk,2 goals in een flits en de 3e zelfs helemaal niet!
pas in de samenvatting mocht je die zien.
vorig seizoen kwam het zelfs wel voor dat met die belachelijke uitzend-tijden cambuur als laatste(bijna altijd) aan de beurt was rond half 2 snachts!
als je twente wil zien dan zit je goed,bijna de hele wedstrijd krijg je.
dan zit daar ook nog dat beeldopvulsel kraay jr die zijn "meningen" van een papiertje moet lezen.
mooi dat er aandacht is voor de 1e divisie maar het is een kutprogramma.

edit : Vaginaprogramma ;)
Delfzijl/Cambuur.

hahahaha ja precies! Stelletsie sukkels sun club als cambuur is der maar1!