Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Winterstop

Gestart door speculeter, december 20, 2018, 12:35:51

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

okkele

Citaat van: Noordcambuur op januari 14, 2019, 18:34:48
En ik zit niet elke dag op het forum :y
dan waren alle emoticons wel op.
:y
:_schater
:thumbsup
|:)
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Justin Mathieu en Omar El Baad zijn er vrijdag ook niet bij. Die laatste is op stage in Litouwen, de eerste is nog op bezoek bij het Hongaarse Debrecen om te praten over een overstap en een keuring te ondergaan.

Vrijdagmiddag keert Mathieu terug. Technisch manager Foeke Booy hoopt dan snel zekerheid te krijgen over het doorgaan van een transfer. ,,Onze verlangens zijn bekend, in de loop van volgende week verwacht ik meer duidelijkheid."

Kijken naar mogelijkheden
Cambuur is volgens Booy met twee spelers in gesprek. Een van hen is de al meetrainende Matias Jones. Voor alle duidelijkheid: die heeft geen Europees paspoort, maar geldt ook niet per se als non-EU speler. In dat laatste geval zou de Uruguayaan namelijk sowieso meerdere tonnen moeten verdienen. ,,Maar hij is getrouwd met een Nederlandse, in Nederland. We bekijken nu in dat kader wat onze mogelijkheden zijn", aldus Booy over de kansen op een werkvergunning.

https://www.lc.nl/sport/Van-Kippersluis-in-basis-Cambuur-nog-geen-witte-rook-transfers-24073659.html

Ik neem trouwens aan dat Jones sowieso alleen maar komt als de transfer van Mathieu doorgaat, zijn namelijk dezelfde types volgens Booy. Dit nog los van werkvergunningsperikelen.

EDIT: Tegenover OF geeft Booy aan dat hij verwacht dat de partijen (Debrecen, Cambuur en Mathieu) begin volgende week er wel uit komen. V.w.b. Jones is het wachten op de Immigratie en Naturalisatie Dienst die een werkvergunning moet afgeven.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Als we 4-3-3 spelen zijn er toch wel meer buitenspelers nodig? Kallon, Conraad en evt. Jones blijft mager bezet.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op januari 17, 2019, 14:04:03
Als we 4-3-3 spelen zijn er toch wel meer buitenspelers nodig? Kallon, Conraad en evt. Jones blijft mager bezet.

Ja, ik ga er dan even vanuit dat de tweede aanvaller met zie in gesprek zijn ook een vleugelspeler is (of daar ten minste kan spelen).

justremco

Citaat van: Collingwood op januari 17, 2019, 14:14:36
Ja, ik ga er dan even vanuit dat de tweede aanvaller met zie in gesprek zijn ook een vleugelspeler is (of daar ten minste kan spelen).

Die tweede speler zal dan wel Verhaar of Caenepeel zijn. Zou zelf het liefste Hamdaoui hier willen zien

Collingwood

Citaat van: justremco op januari 17, 2019, 14:43:45
Die tweede speler zal dan wel Verhaar of Caenepeel zijn. Zou zelf het liefste Hamdaoui hier willen zien

Hamdaoui zou ik in principe ook graag zien. Aan de andere kant kun je Caenepeel en Verhaar wellicht voor langer dan een halfjaar vastleggen, Hamdaoui mag volgens mij alleen verhuurd worden van De Graafschap. Daarnaast zou het ook nog om heel iemand anders kunnen gaan, de foto is er onduidelijk genoeg voor  8P.

Bankzitter

Etten staat weer bij Jong Cambuur ipv de eerste selectie. Die heeft het dus ook niet gered.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op januari 18, 2019, 18:07:43
Etten staat weer bij Jong Cambuur ipv de eerste selectie. Die heeft het dus ook niet gered.
Hoeveel kans heeft de TS hem werkelijk geboden, dit in tegenstelling tot bv Schindler?

veteraan

Alleen Jones zal wel aansluiten omdat ie hier een paspoort krijgt.
Conclusie de selectie dunt uit

speculeter

Het was een korte koude winterstop

Bens

In een woord jammer!!!

Holwerd voor Cambuur

Ze hebben nog een kleine 2 weken. Crowley kwam ook pas net voor de deadline :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2019, 19:30:08
Ze hebben nog een kleine 2 weken. Crowley kwam ook pas net voor de deadline :thumbsup
word nou eens realistisch.
Uitzingen tot nieuwe stadion er is.