Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Seizoen 2019-2020.

Gestart door speculeter, maart 08, 2019, 12:34:28

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Hoe laat is die vergadering eigenlijk?

Kuzmanovic-Apeldoorn

zo, mijn dochter is net geslaagd voor haar VWO, nu nog even promotie voor mij geliefde  |:)
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 24, 2020, 12:01:31
zo, mijn dochter is net geslaagd voor haar VWO, nu nog even promotie voor mij geliefde  |:)

Gefeliciteerd, mijn zoon is blijkbaar ook geslaagd vandaag.

Marc S

Gefeliciteerd Hobbes en Kuzmanovic!

Ik ben benieuwd wat vandaag gaat brengen, de gezondheid is natuurlijk het alle belangrijkste, maar om naar zn jaar niet te promoveren zou erg wrang zijn.

Huizen

Helaas weinig nieuws...

https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/competitiezaken/59717/corona-maatregelen-voor-betaald-voetbal-onveranderd

Drie scenario's waar wij nu mee werken luiden als volgt:

- De competities worden uitgespeeld voor 30 juni (tot juni zonder publiek);
- De competities worden uitgespeeld na 30 juni* (afhankelijk uitkomsten UEFA-kalenderwerkgroep);
- De competities worden niet uitgespeeld.

Cambuur Groningen

Citaat van: Diemen op maart 24, 2020, 15:06:31
Helaas weinig nieuws...

https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/competitiezaken/59717/corona-maatregelen-voor-betaald-voetbal-onveranderd

Drie scenario's waar wij nu mee werken luiden als volgt:

- De competities worden uitgespeeld voor 30 juni (tot juni zonder publiek);
- De competities worden uitgespeeld na 30 juni* (afhankelijk uitkomsten UEFA-kalenderwerkgroep);
- De competities worden niet uitgespeeld.
Voor mij is het wel nieuws dat de gisteren aangekondigde maatregelen niet voor voetbalwedstrijden gelden en dat daar 'slechts' geldt dat er tot 6 april niets mag gebeuren. Volgens mij zetten ze hierdoor de deur op een kier om wedstrijden zonder publiek te gaan spelen. Hoe ze dan willen trainen is me dan wel weer een raadsel, maar ik had echt begrepen dat er so wie so niets tot 1 juni zou gebeuren. Dus dat is zoals gezegd wel nieuws voor mij

zeewolde

Trainen misschien weer vanaf 6 april en dan 1 mei een maandlang zonder publiek. Dit alles afhankelijk wat de komende dagen gebeurt lijkt me

666

Hoe hou je 1,5m afstand als speler, of gelden voor sporters andere regels dan alle andere mensen in Nederland. Ze houden iedereen voor de gek, dat klote virus moet eerst onder controle zijn en dat gaat lang duren. Als je ziet dat Wuhan vanaf 1 april de regels gaat versoepelen (niet afschaffen), die zijn al 3 maanden in totale lockdown. 

Oh ja en de drie scenario`s die ze bedenken, man man man. Wat voor een volk zit daar de hele dag te vergaderen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Huizen

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 24, 2020, 15:11:12
Voor mij is het wel nieuws dat de gisteren aangekondigde maatregelen niet voor voetbalwedstrijden gelden en dat daar 'slechts' geldt dat er tot 6 april niets mag gebeuren. Volgens mij zetten ze hierdoor de deur op een kier om wedstrijden zonder publiek te gaan spelen. Hoe ze dan willen trainen is me dan wel weer een raadsel, maar ik had echt begrepen dat er so wie so niets tot 1 juni zou gebeuren. Dus dat is zoals gezegd wel nieuws voor mij

Heb het bericht nogmaals gelezen en inderdaad zoals je schetst.

Bijzonder....

Inferno-058

KNVB is net zo onnozel als de overheid.

speculeter

Lekker iedereen aan lijntje houden.
Gewoon dikke streep er door heen halen.

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op maart 24, 2020, 15:42:28
KNVB is net zo onnozel als de overheid.

Wat doet de overheid verkeerd?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Scenario 1 en 2 lijken me niet echt realistisch, maar voorlopig helaas dus nog geen duidelijkheid over scenario 3.
Kalmte alleen kan u redden.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op maart 24, 2020, 15:54:03
Wat doet de overheid verkeerd?
Er is naar mijn mening te laat, en te soft gereageerd op Coronavirus.

EU/Kabinet had 2 maanden al actie moeten ondernemen, moties van rechtse partijen werden toendertijd in de kamer al afgekeurd.
Zelfs nu nog geen volledige lockdown in Nederland, is in mijn inziens onbegrijpelijk. Nederland toont geen daadkracht en loopt achter de feiten aan.

AL

Citaat van: Collingwood op maart 24, 2020, 16:02:22
Scenario 1 en 2 lijken me niet echt realistisch, maar voorlopig helaas dus nog geen duidelijkheid over scenario 3.

En juist scenario 3 ben ik heel bang voor.
Topclubs willen geen 20 clubs in eredivisie.
Ik ga er van uit dat seizoen ongeldig wordt verklaard.
Dan kan het alleen maar meevallen.