Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Citaat van: Scc01 op november 11, 2015, 15:36:11
Wat een stemmingmakerij man. Jullie maken het allemaal weer erger dan het is.
_O_
Mensen moeten hier inderdaad niet zo overdrijven of lekker gaan meehuilen en in de negatieve sfeer blijven hangen; We moeten door en Sandor blijft gewoon bij de club, dus wat is het probleem? Hoe het gegaan is niet chique maar een ander inzicht cq mening kan goed uitpakken voor de selectie en de resultaten

Met 2 kapiteins op hetzelfde schip die dezelfde koers varen kom je nooit op je bestemming. Een nieuwe kapitein kan dit misschien wel bewerkstelligen en Sandor blijft nu op de achtergrond in een in mijn ogen goede en belangrijke functie dus de fanboys moeten maar eens de oogkleppen af doen

brambo3004

Citaat van: Drumfather SCC op november 11, 2015, 16:24:54

Met 2 kapiteins op hetzelfde schip die dezelfde koers varen kom je nooit op je bestemming.

Juist wel. Of het de juiste bestemming is, is maar de vraag.

Drumfather SCC

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, Laten we het op ''laat in de werkdag'' houden

Ik bedoel namelijk te zeggen dat je met 2 dezelfde denkwijzen uiteindelijk wel op je bestemming komt maar wel altijd via dezelfde route omdat je het toch altijd met elkaar eens bent en dat is op den duur saai of gaat minder werken. Een nieuwe blik kan nieuwe wegen aanboren en dat is misschien net wat de club nodig heeft

sunderland

Ik hoop dat de rvc net zo naar vd vegt en de graaf kijkt als dat ze naar Sandor hebben gezien.

sunderland

Ik heb nu achteraf ook het idee dat er meer speelt

sunderland

We krijgen nu de concurrentie en ik verwacht dat hier straks komt te staan dat het idd beter gaat. Zo gaat dat hier

Scc01

Gelukkig zijn er nog mensen met een beetje reëel beeld en de niet alleen uit emotie reageren.
Er moest wat gebeuren en helaas is Sandor het slachtoffer hiervan geworden. Maar misscchien speelde er wel genoeg achter de schermen. Een andere invalshoek is wat mij betreft niet verkeerd

Yellow Army

Citaat van: Scc01 op november 13, 2015, 02:49:29
Gelukkig zijn er nog mensen met een beetje reëel beeld en de niet alleen uit emotie reageren.
Er moest wat gebeuren en helaas is Sandor het slachtoffer hiervan geworden. Maar misscchien speelde er wel genoeg achter de schermen. Een andere invalshoek is wat mij betreft niet verkeerd

Ik ben ervan overtuigd dat er meer speelt anders zet je Sandor gewoon op het beloftenelftal en niet op een zijspoor zoals nu.
Area 58

DCKM

De ware reden zal wel nooit boven komen waarom Sandor het veld moest ruimen.
Ook al lekken er nu berichten van medewerkers na buiten over Sandor, helaas allemaal negatief.
Ik ga ze niet opsommen omdat ik er geen deel van uit maak en ze niet kan hard maken.
Maar heb reeds eerder gemeld dat ik v/d Vegt niet hoog heb zitten.
Heeft hij Willem 2 & RKC niet naar de klote geholpen?
Nee er speelt meer dan wij denken en die v/d Vegt speelt, volgens mij, een vies spelletje.
Nog even over Arne en Sipke.
Arne er weer bij ben ik wel blij mee gezien het vorige seizoen en hoe het het nieuwe belofte teamaam het voetballen heb gekregen.
Sipke daar word door velen nogal vreemd op gereageerd op sociaal media. Jammer want daaruit blijkt dat er weinig echte Cambuur kenners zijn. Sipke is al jaren actief,oke met uitstapje, bij Cambuur. nee Sipke verdient krediet om zich nu eens op het hoogste niveau te bewijzen. Mocht hij falen dan mag je kritiek uiten maar dat doe je niet vooraf.

Om nog even op Sandor terug te keren.
Ik hoop dat hij voor Cambuur behouden blijft in welke functie dan ook. Maar mag hij vertrekken naar elders wens ik hem daar veel SUCCES toe.

En ik las ergens dat we de eerst volgende thuiswedstrijd in de tiende minuut massaal moesten applaudisseren voor Sandor en zijn naam moesten scanderen een minuut lang.
Ik zeg doen en zegt het voort.

Tot zover en " Wij zijn Cambuur en wij steunen onze club tot het einde door dik en dun"
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

El Ma-kri-niii

Citaat van: DCKM op november 14, 2015, 10:17:32
En ik las ergens dat we de eerst volgende thuiswedstrijd in de tiende minuut massaal moesten applaudisseren voor Sandor en zijn naam moesten scanderen een minuut lang.
Ik zeg doen en zegt het voort.
Helemaal eens. Gevolgd door het scanderen van de naam van Sipke, want ook hij is is welkom bij onze mooie club en kan ook niks doen aan de situatie.

Bascambuur

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 14, 2015, 16:19:58
Helemaal eens. Gevolgd door het scanderen van de naam van Sipke, want ook hij is is welkom bij onze mooie club en kan ook niks doen aan de situatie.
En natuurlijk mag Alfons Arts niet vergeten worden. Die is medeverantwoordelijk voor ons kampioenschap.

PePe

Citaat van: Bascambuur op november 14, 2015, 17:07:10
En natuurlijk mag Alfons Arts niet vergeten worden. Die is medeverantwoordelijk voor ons kampioenschap.

Menzo niet te vergeten!!

jeff

Bekijk de Tweet van @Roelofdevries83: https://twitter.com/Roelofdevries83/status/665580595385393152?s=09
Sandor van der Heide ferlit Cambuur foar IJsselmeervogels: https://t.co/aCiWeYYW98 #omropfryslan

Collingwood

Verlaat Cambuur per direct en wordt hoofdtrainer van topklasser IJsselmeervogels. Zeer jammer dat het zo moet aflopen. Succes bij je nieuwe club, Sandor!

Bron: http://www.omropfryslan.nl/nijs/sandor-van-der-heide-ferlit-cambuur-foar-ijsselmeervogels
Kalmte alleen kan u redden.

John Hiatt

Misschien de beste oplossing voor iedereen. Veel succes daar. Is niet een makkelijke club.