Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur - MVV [26-04]

Gestart door michello, april 22, 2019, 16:59:12

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Galdiano op april 27, 2019, 11:36:43
Ik ben geen fan van Kallon, maar hield continue 2 man bezig, en was de veroorzaker van direct rood. Om Kallon nu af te branden?

af te branden hest de 2e helft zien hij deed niks had soms alle ruimte om met zijn snelheid
er langs te gaan. en veroorzaker van direct rood meer geluk dan wijsheid maar gaat mij
er om dat die jongen toch niet het maximale uit sun wedstrijd haalt.

SCCRulez

Zij speelden 82 min met 10 man. Wij de volle 90.. Robertha kon net zo goed op tribune zitten gister. Ik denk nog steeds dat het wel wat kan worden met deze jongen maar niet in deze vorm/ met dit team om zich heen.

hobbes

Citaat van: SCCRulez op april 27, 2019, 12:48:48
Zij speelden 82 min met 10 man. Wij de volle 90.. Robertha kon net zo goed op tribune zitten gister. Ik denk nog steeds dat het wel wat kan worden met deze jongen maar niet in deze vorm/ met dit team om zich heen.

Ze hingen ook 82 min met de kont in de goal, dan is het tegen 10 man ook lastig voetballen.

PePe

En als MVV het initiatief wel eens nam, dan waren ze best gevaarlijk. (snap MVV niet, dat ze dit zo weinig deden?)

Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 27, 2019, 12:44:39
af te branden hest de 2e helft zien hij deed niks had soms alle ruimte om met zijn snelheid
er langs te gaan. en veroorzaker van direct rood meer geluk dan wijsheid maar gaat mij
er om dat die jongen toch niet het maximale uit sun wedstrijd haalt.
is nou geen een goed in jou ogen denistel.

sunderland

Citaat van: hobbes op april 27, 2019, 14:05:51
Ze hingen ook 82 min met de kont in de goal, dan is het tegen 10 man ook lastig voetballen.
en wij hadden 82 min 2 man centraal staan voor noppes. Mvv stond compact maar er waren veel ruimtes op het veld waar niks mee werd gedaan. Roberta stond steeds alleen en verloor alles. Je kunt er ook voor kiezen om met een 10 te spelen dicht bij hem. Moet mvv daar ook 1 neerzetten waardoor je ergens anders weer meer ruimte krijgt. De trainer heeft het 90 min laten staan.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op april 27, 2019, 15:31:07
zo appart wat kallon vaak doet, staat ie 1 tegen 1 met veel ruimte pakt ie um niet en andersom soms wel. Dat is wat nistel bedoelt denk ik, zit veel meer in. Viel mij op dat sowieso bij de meesten de achteruit er op staat ipv de vooruit.

SCCRulez

Citaat van: sunderland op april 27, 2019, 15:33:18
en wij hadden 82 min 2 man centraal staan voor noppes. Mvv stond compact maar er waren veel ruimtes op het veld waar niks mee werd gedaan. Roberta stond steeds alleen en verloor alles. Je kunt er ook voor kiezen om met een 10 te spelen dicht bij hem. Moet mvv daar ook 1 neerzetten waardoor je ergens anders weer meer ruimte krijgt. De trainer heeft het 90 min laten staan.
Eens! Wat dat betreft goed vooruitzicht met Henk en Sandor. Was overigens jammer dat Robertha bal van Ciganiks niet kreeg, dan had hij iig weer goal gepakt.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op april 27, 2019, 15:36:59
zo appart wat kallon vaak doet, staat ie 1 tegen 1 met veel ruimte pakt ie um niet en andersom soms wel.

Dat heeft met voetbalintelligentie te maken
Area 58

speculeter

Ben op dit moment wel blij met Kallon
Tenminste wat dreiging en snelheid.

denistel

Citaat van: speculeter op april 27, 2019, 16:44:09
Ben op dit moment wel blij met Kallon
Tenminste wat dreiging en snelheid.

heeft ie wel maar wat heeft ie er gister mee gedaan zeg het maar.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op april 27, 2019, 15:31:07

Mous is goed sai redelijk steenvoorden ken niks met een bal bij corners kopsterk en scorend
schilder kan meer dan ie heeft laten zien en dat laat ie de laatste weken af en toe zien.nog
te weinig.sambissa vind ik de laatste weken wel weer goed.janssen aardig niet meer cigjanic
veel lopen en druk maar komt niks uit. maulun af en toe goede dingen maar tempo ligt te laag.
kallon maakt geen gebruik van zijn kwaliteit en scoor zo wie zo al niet. robertha heeft het totaal
niet op dit moment en fysiek niet sterk. mbende voetballend ook niet sterk verdedigend redelijk.
misschien ligt mijn lat heel hoog maar ja dat moet ook als je vooruit en omhoog wilt.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 27, 2019, 18:14:27
Mous is goed sai redelijk steenvoorden ken niks met een bal bij corners kopsterk en scorend
schilder kan meer dan ie heeft laten zien en dat laat ie de laatste weken af en toe zien.nog
te weinig.sambissa vind ik de laatste weken wel weer goed.janssen aardig niet meer cigjanic
veel lopen en druk maar komt niks uit. maulun af en toe goede dingen maar tempo ligt te laag.
kallon maakt geen gebruik van zijn kwaliteit en scoor zo wie zo al niet. robertha heeft het totaal
niet op dit moment en fysiek niet sterk. mbende voetballend ook niet sterk verdedigend redelijk.
misschien ligt mijn lat heel hoog maar ja dat moet ook als je vooruit en omhoog wilt.
dan moet je wel geld hebben denistel om stappen te maken.

grijskijker

Citaat van: denistel op april 27, 2019, 18:14:27
Je kan de realiteit ook kwijt zijn..

denistel

Citaat van: Grijskijkert op april 27, 2019, 19:26:52
Je kan de realiteit ook kwijt zijn..

je moet beter worden gaande weg het seizoen kijk naar bij rkc en almere.
hake doet het alleen maar voor het resultaat is zijn keuze hoor maar ik
wordt er niet warm van. gewoon 1 van de saaiste seizoenen dit.

geld moet je zeker hebben of slimheid en spelers kunnen overtuigen.