Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Nacompetitie 2019

Gestart door speculeter, april 27, 2019, 10:30:35

Vorige topic - Volgende topic

thankyou

Matchday! Op naar een gekkenhuis vanavond!
Moeten winnen zegt mijn gevoel  |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

poelie-lwd

Als we vanavond de 0 kunnen houden maken we het in Doetinchem af.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Citaat van: speculeter op mei 18, 2019, 15:27:21
Hake hebben we het hele seizoen al over gehad.
Nu in de positiviteit van de play-offs
Er bloeit weer wat...er is weer optimisme
Ik geniet hier als cambuur supporter enorm van

Zo ist. Het seizoen gaat niet als een nachtkaars uit. Dat is het belangrijkste. Ik merk om me heen ook weer dat de club leeft. Al hebben sommige wellicht het idee dat er dit seizoen nog wat moois kan gebeuren. Heb ik absoluut niet. Geniet wel van de positieve vibe maar in dit tweeluik met De Graafschap zijn we denk ik toch echt twee maten te klein.

Noordcambuur

Zullen de harde kern van de graafschap ook aanwezig zijn.
Altijd leuk dat groepje :y

hobbes

Citaat van: De Gast op mei 19, 2019, 11:14:26
Zo ist. Het seizoen gaat niet als een nachtkaars uit. Dat is het belangrijkste. Ik merk om me heen ook weer dat de club leeft. Al hebben sommige wellicht het idee dat er dit seizoen nog wat moois kan gebeuren. Heb ik absoluut niet. Geniet wel van de positieve vibe maar in dit tweeluik met De Graafschap zijn we denk ik toch echt twee maten te klein.

We zullen niet beter zijn maar ik wil wel zien dat ze zich het snot voor de ogen werken vanavond en met opgeheven hoofd van het veld af gaan. Je kan verliezen maar ze moeten er alles aan doen.

speculeter

De Graafschap zit nou ook niet echt in een flow.
Net zo knokken als laatste paar wedstrijden en je bent een heel end.
Heb inderdaad het idee dat het met sfeer in de groep wel goed zit.
En al 7 wedstrijden ongeslagen hè

Tanjajeah

Nog ongeveer 2000 kaarten beschikbaar op dit moment.

sunderland

heb ik ook.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 19, 2019, 12:44:48
heb ik ook.
Het lijkt jij ook dat de Graafschap behoorlijk favoriet zal zijn.
Maar het is toch behoorlijk onverwacht dat wij met zo'n selectie zo ver zijn gekomen.
Daarbij heeft Cambuur toch ook weinig te verliezen en veel te winnen, terwijl de Graafschap heel veel te verliezen heeft. En juist dat kan ons misschien helpen de finale te bereiken. w:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2019, 10:34:45
Als we vanavond de 0 kunnen houden maken we het in Doetinchem af.
Klopt

De 0 houden of niet verliezen lijkt me voldoende
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Ook mijn gevoel... mooi dat het weer opleeft. Maar kwalitatief zijn we echt een maatje te klein voor De Graafschap en Sparta. Zo'n Ciganiks bijvoorbeeld... prima gozer, niks mis met mentaliteit en inzet, maar voetballend wel heel pover.  Maar het blijft voetbal... vorige wedstrijd zat ook alles mee.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op mei 19, 2019, 13:30:09
Ook mijn gevoel... mooi dat het weer opleeft. Maar kwalitatief zijn we echt een maatje te klein voor De Graafschap en Sparta. Zo'n Ciganiks bijvoorbeeld... prima gozer, niks mis met mentaliteit en inzet, maar voetballend wel heel pover.  Maar het blijft voetbal... vorige wedstrijd zat ook alles mee.
Gaat niet om kwaliteit.

Gaat om beleving. We moeten genoeg inzet, vechtlust, beleving en publiek hebben om gebrek aan kwaliteit te compenseren.

En we spelen de finale tege oss

Nog 4 wedstrijden en we spelen eredivisie
Henk, held, bedankt

Bankzitter

speculeter

Blij met de Graafschap als tegenstander
Zit nu Excelsior te kijken maar wat een zaadploeg is dat zeg.
Vooral geen goal tegen willen lijkt het wel.

hobbes

Citaat van: speculeter op mei 19, 2019, 15:31:55
Blij met de Graafschap als tegenstander
Zit nu Excelsior te kijken maar wat een zaadploeg is dat zeg.
Vooral geen goal tegen willen lijkt het wel.

Dat is niet gelukt