Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Nacompetitie 2019

Gestart door speculeter, april 27, 2019, 10:30:35

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: denistel op mei 23, 2019, 22:02:15
Foutloos kan niet en dat zeg ik ook niet ik zeg dat ze contstanter moeten worden.
die ballen van Maulun kwamen in ieder geval niet daar waar de spelers stonden
of dat zijn fout is of van die spelers weet ik niet maar hij trapt die ballen toch en
als 2 of 3 spelers naar de 1e paal komen en hij gooit em naar de 2e paal dan vliegt
ie over de achterlijn en dat zag ik 5 of 6 x gister.
als ze niks anders hebben moeten ze niet wisselen dat deden ze zondag ook niet.
daar was maulun ook boos over. Gevaar kwam vaak bij de tweede paal. Als daar dan niemand heengaat terwijl hij ze er wel mooi heenspeelt...

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2019, 21:36:47
Dus jij verwacht dat spelers van Cambuur foutloos zijn? Man wat kan jij toch zeuren,Maulun 5 a 6 ballen over de achterlijn, als spelers niet lopen of kunnen lopen  op die ingestudeerde ballen, dan is het volgens jou de schuld van Maulun laat me niet lachen.  Je zeurt over de TS en hun wissels(Conraad), wat moeten ze anders inbrengen?
ik denk dat die vrije trappen of corners meestal prima waren, sterker nog, over deze 2 weds heeft maulun wel 5 x de bal panklaar gelegd alleen werden ze niet afgemaakt. Steenvoorden kopte naast en kopte 1 x prima terug.Roberta op de lat. Thuis kopte Steenvoorden 2 x slecht in( wat hem niet vaak gebeurd) en kreeg m bende ook een grote kopkans. Met nistel ben ik wel eens dat maulun paar x de bal niet goed gaf maar ik denk dat dat meer aan zijn medespelers lag of de afspraken niet nakomen. Kan ook iets zijn waar de ts niet op hamert. Ik heb na het verhaal van Kuzmanovic wel een andere kijk gekregen op deze ts.

okkele

Citaat van: denistel op mei 23, 2019, 21:03:25

maulun wordt nu de hemel ingeprezen en doet soms ook goede dingen en is beter
geworden maar zag em gister ook zo 5 a 6 ballen over de achter lijn geven.

jij had niet door dat dat vooral aan de onkunde van de ontvangende spelers lag?
benschop snapte el jebli wel maar bij ons lopen sukkels die maulun niet snappen.
net als bij hake zag je ook bij maulun de frustratie in zn gezicht,slome sukkels zijn het die gelukkig weg mogen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

laat maar ot,was al benoemd zie ik nu.
ik had even verder moeten lezen.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

WZCCL

Citaat van: denistel op mei 23, 2019, 22:02:15
Foutloos kan niet en dat zeg ik ook niet ik zeg dat ze contstanter moeten worden.
die ballen van Maulun kwamen in ieder geval niet daar waar de spelers stonden
of dat zijn fout is of van die spelers weet ik niet maar hij trapt die ballen toch en
als 2 of 3 spelers naar de 1e paal komen en hij gooit em naar de 2e paal dan vliegt
ie over de achterlijn en dat zag ik 5 of 6 x gister.
als ze niks anders hebben moeten ze niet wisselen dat deden ze zondag ook niet.

Constantheid heeft alles met kwaliteit te maken. Iedereen kan wel eens een topwedstrijd spelen, het zijn slechts enkelen die dat altijd kunnen.

Verder ben ik vwb de selectie voor het 1/3 principe: 1/3 toppers, 1/3 ervaren spelers en 1/3 jong talent/gokjes om een gebalanceerde selectie op te bouwen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: WZCCL op mei 24, 2019, 11:28:39
Constantheid heeft alles met kwaliteit te maken. Iedereen kan wel eens een topwedstrijd spelen, het zijn slechts enkelen die dat altijd kunnen.
Het gaat vooral om de basis. echte toppers spelen niet altijd een topwedstrijd, maar ze hebben altijd een goede voldoende. Onze spelers kunnen  door de ondergrens zakken na een topwedstrijd. Bijvoorbeeld toen we bovenaan stonden, of na Den Bosch uit.
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Sparta l8l

Misschien moeten ze er nóg wat meer geld in pompen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Mooi voor Henk en Sandor. Dit moeten ze thuis afmaken.

AL

Nou ik heb zelf  ook helemaal niks met de Graafschap.
Aan geluk hebben ze niet te klagen.

Casuals-lwd

Citaat van: AL op mei 25, 2019, 22:46:35
Nou ik heb zelf  ook helemaal niks met de Graafschap.
Aan geluk hebben ze niet te klagen.
Ik schat Sparta volgend seizoen ook hoger in dan de Graafschap in de KKD.

justremco

Citaat van: Casuals-lwd op mei 25, 2019, 22:56:31
Ik schat Sparta volgend seizoen ook hoger in dan de Graafschap in de KKD.

Sparta zal ook wel weer een stukje terug moeten in begroting. Bijv Veldwijk die blijft alleen als ze promoveren

AL

Citaat van: justremco op mei 25, 2019, 23:20:03
Sparta zal ook wel weer een stukje terug moeten in begroting. Bijv Veldwijk die blijft alleen als ze promoveren

Ja maar daar is meer mogelijk dan bij de Graafschap.
Hoop dat Sparta uit gewoon gaat winnen wat absoluut nog wel kan.
Het geluk houdt een keer op zou je zeggen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: AL op mei 25, 2019, 23:27:41
Ja maar daar is meer mogelijk dan bij de Graafschap.
Hoop dat Sparta uit gewoon gaat winnen wat absoluut nog wel kan.
Het geluk houdt een keer op zou je zeggen.

Nou ik niet.... vind de Graafschap een veel mooiere club als dat Rotterdam Sparta.
SP ar ta  :X
Heb er helemaal niks mee en gun Henk daar een goed afscheid.
En hier in Leeuwarden een goed begin. |:)

Noordcambuur

Nou ik hoop echt op de graafschap veel mooiere club Sparta blijft de club in de KKD moeten ze terug in de begroting dat stond vorige week in de AD.

Bankzitter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 24, 2019, 11:36:08
Het gaat vooral om de basis. echte toppers spelen niet altijd een topwedstrijd, maar ze hebben altijd een goede voldoende. Onze spelers kunnen  door de ondergrens zakken na een topwedstrijd. Bijvoorbeeld toen we bovenaan stonden, of na Den Bosch uit.

Ze zakken door de ondergrens omdat ze samen staan met jongens die ook geen constant niveau kunnen halen.
Sambissa speelde meestal met Schilder ernaast en Mathieu/Kippersluis ervoor... die heeft het gered.
Maulun leefde op met Jansen en Schilder op het middenveld, verzoop met de vd Beemds, Schindlers en Boerlages erbij.
Volgens mij is dat de reden dat juist die 2 het wel hebben gered, ze stonden toevallig op een positie met de betere spelers in buurt op het veld.