Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Twente-Cambuur.

Gestart door speculeter, mei 02, 2019, 14:42:54

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 04, 2019, 08:31:48
Hou toch op juh, je hebt al moeite van brood, stront te maken..
we zullen het zien wat we er van bakken  :R

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op mei 03, 2019, 20:53:00
eerst maar eens zien wat de nieuwe aankopen worden speculeter.
Er moet heel wat bijkomen...... :y
Hoe noemen zoiets ook alweer....o'ja gloryhunter aka successupporter!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 04, 2019, 08:36:38
En dat gelijk bij een ander door de strot willen duwen... Walgelijk!! En dat noemt zich supporter...
wie walgelijk is dat ben jij jongetje.....
Ik ben al jaren supporter maar hoe jij soms reageerde zegt al genoeg over je zelf.
Nou jongetje straks maar ff voetballen :X

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 04, 2019, 08:46:02
Hoe noemen zoiets ook alweer....o'ja gloryhunter aka successupporter!!
haha ik moet zo lachen om jou post :_schater

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 04, 2019, 08:36:38
En dat gelijk bij een ander door de strot willen duwen... Walgelijk!! En dat noemt zich supporter...
heb je het nu over jezelf. Jij bent er meestal als het slecht gaat om dan mensen te verdedigen

De Gast

Citaat van: AL op mei 04, 2019, 07:16:07
Schilder wederom de uitblinker.
Denken ze echt een betere te krijgen?

Inmiddels meest waardevolle speler van de selectie? Wat op de midden ontbrak was nu net een routinier a la Schilder. En scoort ook nog eens. Wat wil je nog meer. En Meloen lijkt ook nog eens beter te zijn gaan voetballen.

grijskijker

Citaat van: sunderland op mei 04, 2019, 08:52:20
heb je het nu over jezelf. Jij bent er meestal als het slecht gaat om dan mensen te verdedigen
Ik verdedig mijn club in goede en slechte tijden..maar het gaat me vaak vooral om het inhoudsloze gezeik en taal gebruik of lui die het leuk vinden dat Cambuur verliest...

Noordcambuur

zo zit het Sunderland laat hem maar mooi.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op mei 04, 2019, 08:54:23
Inmiddels meest waardevolle speler van de selectie? Wat op de midden ontbrak was nu net een routinier a la Schilder. En scoort ook nog eens. Wat wil je nog meer. En Meloen lijkt ook nog eens beter te zijn gaan voetballen.

Het voetbalt een stuk makkelijker voor Maulun samen met ervaren spelers als Schilder en Jansen dan als met types als Boelage , vd Beemd en Schindler. Les voor volgend jaar: voldoende ervaring en kwaliteit in de as. Dat trekt het niveau van de rest omhoog.

EdsjeSCC

Citaat van: AL op mei 04, 2019, 07:16:07
Schilder wederom de uitblinker.
Denken ze echt een betere te krijgen?

Blijf het vooral jammer vinden dat wij al tijden roepen dat hij op 6 moet en het nu pas gebeurt! Niet als cv verlengt, wel gewoon jaartje op 6 er bij (en anders 2 met een optie voor iets anders binnen de club)

speculeter

Citaat van: Bankzitter op mei 04, 2019, 09:09:28
Het voetbalt een stuk makkelijker voor Maulun samen met ervaren spelers als Schilder en Jansen dan als met types als Boelage , vd Beemd en Schindler. Les voor volgend jaar: voldoende ervaring en kwaliteit in de as. Dat trekt het niveau van de rest omhoog.
kijk dát zie je goed!
Waarom dacht je dat bij ons een vd streek en een monteiro goed werden.
Mede door de ervaren spelers om hun heen.

okkele

Jij bent er meestal als het slecht gaat om dan mensen te verdedigen
heb ik ook wel een handje van.
helaas gaat het al jaren slecht,ik ben hier dan ook altijd.
maar is dat niet prettiger dan hier komen OMDAT het slecht gaat?
dat is helaas de laatste jaren de norm van onze forumbezetting.
ik kan hier wekelijks lezen dat schindler geen ster is,boerlage te licht,kippersluis langzaam......ik weet dat wel,ook na 1 keer melden al.
seizoenen lang iedere wedstrijd-dag je hier melden om mensen,de club,het bestuur,het publiek en noem maar op af te zagen?
een forum is voor positivo`s en negativo`s maar hier is zo langzamerhand een klimaat ontstaan dat de positieve supporter afhaakt omdat het dweilen met de kraan open is.
zelfs moderators haken af.
het zou toch mooi zijn als hier eens wat forumdagen(posts) van 10 jaar geleden online kwamen om terug te lezen.
alle topics werden gebruikt en er viel wat te lachen.
er was bv door hvc een "koffie" topic geopend waar mensen smorgens goeiemorgen typten.
er was niet alleen de pool maar ook een "coach van het jaar"divisie waar je geen dkv`ers mocht opstellen(nu nog steeds 2 spelers)  |:)
darts,minigolf,basketbal ed werd hier ook besproken zonder persoonlijke sneren.
jammer dat dat verdwenen is,daarom blijf ook ik tegengas geven aan dat negatieve gehamer.

ps:
goeiemorgen.
:koffie met een koekje.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Klopt allemaal. Slecht is slecht en goed is goed. Waarom we gister bijna wonnen was omdat we opeens niet meer met de handrem er op speelden. Die handrem komt toch echt bij ts vandaan.

denistel

ja voor de 20e keer of zo dit seizoen was de 1e helft weer niet goed
en werd het na ingrijpen beter dus in de po moet dat echt anders want
anders kun je na 2 duels inpakken

sunderland

Jammer dat hamdaoui opbloeid. Was mooi uit beeld dus ik dacht dat we hem misschien konden halen. Vd belt was vroeger altijd goed om zulk soort spelers op dood spoor te halen