Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Calvin Mac-Intosch

Gestart door Bolle, mei 24, 2019, 15:03:58

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Wat irriteer ik me de laatste weken aan deze ervaren(33) verdediger steeds wegdraaien als de tegenstander schiet, dan maar de bal oppe belig of een gevoelige plek, maar vooral zicht op de bal houden en de bal goed blokken!

Bernardo

Contract verlengd met een jaar.

el haj

H????l flauw filmpje om de boel aan te kondigen, maar ik vind 'm hilarisch  :_schater

Bankzitter

Na Michael Breij heeft ook Calvin Mac-Intosch zijn contract bij SC Cambuur verlengd. De centrale verdediger blijft hierdoor tot de zomer van 2023 verbonden aan de Leeuwarder volksclub.

De 32-jarige Mac-Intosch is bezig aan zijn tweede periode bij SC Cambuur. Tussen 2014 en 2016 diende hij de club twee seizoenen lang en in de zomer van 2019 keerde hij terug op het oude nest. De geboren Amsterdammer stond vrijwel direct in de basis en was daarmee een vaste waarde in de kampioensteams van 2019/2020 en 2020/2021. Tot dusver heeft hij 130 wedstrijden in het geel-blauw achter zijn naam staan en hierin wist hij zeven keer het net te vinden.

Technisch manager Foeke Booy over de verlenging van de samenwerking: ?Rust, ervaring en stabiliteit. Dat heeft elk team nodig en dat is onder andere wat Calvin bij ons brengt. Met al ruim honderd wedstrijden voor SC Cambuur is het onderhand een echte clubspeler en dat is natuurlijk geen toeval. Zowel als mens en als voetballer past hij uitstekend bij onze club en onze manier van spelen.?

Op naar meer mooie momenten in het geel-blauw, Calvin!

denistel

prima gast goed voor de sfeer maar het kan net als bij de meesten wel
eens wat pittiger.

ook een taak voor foeke en de ts bij aankopen eens te zien naar fysiek
en duel kracht want dat hebben we nu gewoon te weinig,en ik weet wel
we gaan van voetballend vermogen uit maar dat wil niet altijd en dan heb
je ook bikkels nodig.

De Gast

Dit is een bikkel en een Cambuur man. Blij dat hij blijft.

el haj

Calvin is door Menzo opgenomen in de voorselectie van Suriname, hoop dat 'ie de definitieve selectie haalt!  |:)

sunderland

Citaat van: el haj op maart 04, 2022, 20:54:36
Calvin is door Menzo opgenomen in de voorselectie van Suriname, hoop dat 'ie de definitieve selectie haalt!  |:)
over paar weken, hoop dat is geen weds van ons mist.

Stiens

SC Cambuur moet het de komende tijd stellen zonder Calvin Mac-Intosch. De centrale verdediger kampt met knieklachten en ontbreekt dan ook op het veld bij het trainingskamp in Epe.
Trainer Henk de Jong zegt te vrezen dat de Leeuwarders Mac-Intosch ,,enkele weken? kwijt zijn. Het betekent dat de defensieve zorgen toenemen bij Cambuur. De club zit na het afscheid van Erik Schouten en de blessure van Maxim Gullit sowieso al verlegen om een extra linker centrale verdediger. Die zoektocht is nog niet afgerond. Met Mac-Intosch valt nu ook een rechter centrale verdediger weg.

Bron: LC.nl

Wordt wel erg krapjes zo in de verdediging.

Noordcambuur

Jammer voor hem maar ik snap nog steeds niet waarom Cambuur Leeuwarden zijn kontrakt heeft verlengd
heeft.
Nou met rotgang nieuwe centrale verdedigers zoeken.

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op juli 20, 2022, 16:55:14
Jammer voor hem maar ik snap nog steeds niet waarom Cambuur Leeuwarden zijn kontrakt heeft verlengd
heeft.
Nou met rotgang nieuwe centrale verdedigers zoeken.

Idem
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurAmersfoort

Grootste fout geweest om dit seizoen met mac intocht te verlengen. Komt niet in de buurt van het niveau dat we nastreven. Gaat dit seizoen amper een wedstrijd spelen en dan hadden we zoveel beter schouten kunnen houden.

Neemt niet weg dat ik de persoon mac intosh erg waardeer voor  zijn inzet voor de club.

Hopelijk kan Tol zijn verantwoordelijkheid nemen.

Destroyer

Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 21, 2022, 01:37:51
Grootste fout geweest om dit seizoen met mac intocht te verlengen. Komt niet in de buurt van het niveau dat we nastreven. Gaat dit seizoen amper een wedstrijd spelen en dan hadden we zoveel beter schouten kunnen houden.

Neemt niet weg dat ik de persoon mac intosh erg waardeer voor  zijn inzet voor de club.

Hopelijk kan Tol zijn verantwoordelijkheid nemen.

Ik denk dat er een stuk trouw en ervaring in zit. Het is een fantastisch persoon volgens mij, alleen kun je als club daar niet op blijven teren. Er moet een kwalitatieve injectie bij achterin!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Montana

Vanwaar de keuze om met Calvin Mac- Intosch te verlengen? Ik hoor iets over de kleedkamer, ?lekker ge- zellig?. Booy: Nou, de kleedkamer is niet voor de gezelligheid hoor. We willen senioriteit in de groep behouden. Als de spelersgroep te jong wordt, dan wordt de groep al gauw te grillig. Je hebt ook jongens nodig die de klappen van zweep kennen en een voor- beeld kunnen geven. En dan kun je zeggen hij is traag, en dat zou dan ook gelden voor Schouten, maar hij heeft veel kwaliteiten. We hebben ook niet voor niets Marco Tol erbij gehaald. Dat is een keuze die we hebben gemaakt en Calvin willen we er graag nog een jaar bijhouden. Ook als hij minder tot niet zou spelen. Ook als Tol speelt in plaats van Calvin en Calvin zijn rol goed heeft in- gevuld, zijn we tevreden. Calvin is belangrijk voor het team.?

Booy over de verlenging van the Mac op de forumavond. (?t Hertsje juni ?22).