Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Calvin Mac-Intosch

Gestart door Bolle, mei 24, 2019, 15:03:58

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op juli 19, 2019, 17:52:26
Calvin wordt denk ik onze grootste miskoop dit seizoen. :y

Je mening al bijgesteld?

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 24, 2019, 10:43:00
Je mening al bijgesteld?
we zijn nog maar 3 wedstrijden onderweg he.
Maar gisteren goede pot gespeeld.

denistel

doet het geweldig hoor aanvallen beginnen vaak bij hem en hij vind
vaak de vrije man of geeft zelf een beslissende bal.staat verdedigend ook
zeker zijn mannetje.

speculeter

sunderland

Beste speler op het veld al 2 weds achterelkaar. Gister 1 slechte bal gegeven. Is tactisch ook zo sterk en fysiek ook. Samen met Schouten een ijzersterk centrum die tactisch heel sterk is. De simpelheid met wachten met inspelen met afwisselen met keihard inspelen( eerste goal) en lange bal met crossbal. Echt genieten

PePe

Weer 7.5 ton, zo gaat ie goed.

Collingwood

Citaat van: sunderland op september 14, 2019, 13:07:50
Beste speler op het veld al 2 weds achterelkaar. Gister 1 slechte bal gegeven. Is tactisch ook zo sterk en fysiek ook. Samen met Schouten een ijzersterk centrum die tactisch heel sterk is. De simpelheid met wachten met inspelen met afwisselen met keihard inspelen( eerste goal) en lange bal met crossbal. Echt genieten

Helemaal mee eens. Mac en Schouten houden het achterin met veel rust en slimmigheidjes potdicht, wat stabiliteit geeft aan de hele ploeg. Daarnaast begint bijna elke aanval bij hun, waarbij ze ook nog meerdere wapens hebben (inschuiven, indribbelen, mensen tussen de linies inspelen, crosspass). Had twijfels over Schoutens (gebrek aan) snelheid maar is hierdoor sinds Volendam niet of nauwelijks in de problemen geweest. Groot fan van dit duo tot nu toe!
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Wel weer een domme tegen doelpunt maar voor de rest goed hoor :y

speculeter

Tegendoelpunt was fout van Akoy
Liep niet mee met tegenstander

Yellow Army

Ik begin steeds meer begrip te krijgen om te doorselecteren op de cv positie. Deze speelwijze met inachuivende en inspelende cv's had je nooit met Steenvoorden en Mbende bereikt.
Area 58

Bankzitter

Mee eens, de selectie is heel erg zorgvuldig samengesteld met de speelwijze centraal. Voor de rol van Nieuwpoort had je er misschien wel eentje kunnen houden. Maar wie weet verrast Nieuwpoort ons ook nog wel.

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2019, 21:37:04
Mee eens, de selectie is heel erg zorgvuldig samengesteld met de speelwijze centraal. Voor de rol van Nieuwpoort had je er misschien wel eentje kunnen houden. Maar wie weet verrast Nieuwpoort ons ook nog wel.

Ik kan mij ook voorstellen dat hij misschien wat goedkoper is

sunderland

Citaat van: Yellow Army op september 14, 2019, 20:55:07
Ik begin steeds meer begrip te krijgen om te doorselecteren op de cv positie. Deze speelwijze met inachuivende en inspelende cv's had je nooit met Steenvoorden en Mbende bereikt.
en ook niet met schilder. Mooi dat iedereen die oplet dat nu ook kan zien. Misschien dat zelfs noord dat ziet.

rody rules

al had schilder op het middenveld niet misstaan, ik vind dat we nog steeds regelmatig het middeveld uit handen geven en niet de baas zijn daar.zelfs tegen helmond hadden we zo'n fase

sunderland

Citaat van: rody rules op september 16, 2019, 14:06:23
al had schilder op het middenveld niet misstaan, ik vind dat we nog steeds regelmatig het middeveld uit handen geven en niet de baas zijn daar.zelfs tegen helmond hadden we zo'n fase
ja en zo,n fase houden we het hele seiz met onze spelopvatting. Heb je wel door hoeveel energie Hoedemakers in dit team brengt? Met onze andere jonge hond brengen deze 2 veel loopvermogen op het middenveld. Als je met een oude stijve 6 speelt is dat anders.( bedoel schilder hier niet mee). De vraag is, hadden we met een andere 6 beter gespeeld? ...