Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Stanley Akoy

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:20:18

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Akoh komt er wel deze jongen geniet van alles om hem heen en ook de plezier en passie in zijn spel wat een genot om deze jongen te zien spelen.... :thumbsup

michello

Zo snel mogelijk verlengen en contract opwaarderen!

sunderland

Michello hier heb je een belangerijk iets te pakken. Er was nog wat geld om te versterken maar foeke moet net als Ajax nu contracten verlengen en opwaarderen. Er waren vrijdag al vele schouts van andere clubs aanwezig hoorde ik van iemand van het bestuur. !!!!!

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 06, 2019, 12:12:13
Michello hier heb je een belangerijk iets te pakken. Er was nog wat geld om te versterken maar foeke moet net als Ajax nu contracten verlengen en opwaarderen. Er waren vrijdag al vele schouts van andere clubs aanwezig hoorde ik van iemand van het bestuur. !!!!!
klopt helemaal kerel er zal zo snel mogelijk met spelers om de tafel moeten zitten want anders zijn ze snel vertrokken voor een paar centen.
Wel mooi dat Cambuur goed doet maar heeft ook weer zijn mindere dingen dan komen er weer schouts om de hoek kijken kijken.

PePe

Akoy mag voor mij nog jaren bij Cambuur blijven, maar Cambuur moet ook voor het nieuwe stadion nog enkele miljoenen op het kleed krijgen. We hebben Maulun ook nog. Dus Akoy kan Cambuur aan veel geld helpen. Ook wil Cambuur aan een eredivisie waardig team bouwen. Ze zullen keuzes moet maken.

denistel

Citaat van: PePe op oktober 06, 2019, 14:56:04
Akoy mag voor mij nog jaren bij Cambuur blijven, maar Cambuur moet ook voor het nieuwe stadion nog enkele miljoenen op het kleed krijgen. We hebben Maulun ook nog. Dus Akoy kan Cambuur aan veel geld helpen. Ook wil Cambuur aan een eredivisie waardig team bouwen. Ze zullen keuzes moet maken.

stadion geld komt hoor dat hoorde ik vrijdag in de zakenclub

Bankzitter

Om de schuld weg te werken moeten we nog een speler goed verkopen, dus daar zal wel voor gekozen worden.
De rest inderdaad goed vastleggen en verlengen, dan ziet het er erg goed uit.  Er hoeft niet veel te worden doorgeselecteerd.

roepieh

Citaat van: denistel op oktober 06, 2019, 15:05:49
stadion geld komt hoor dat hoorde ik vrijdag in de zakenclub

ze laten daar ook iedereen maar naar binnen tegenwoordig  :_schater

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 06, 2019, 15:16:17
Om de schuld weg te werken moeten we nog een speler goed verkopen, dus daar zal wel voor gekozen worden.
De rest inderdaad goed vastleggen en verlengen, dan ziet het er erg goed uit.  Er hoeft niet veel te worden doorgeselecteerd.
dat is helemaal niet waar. We staan er prima op en de hoofd financiële man houd alles heel goed in de gaten

michello

Als we Akoy willen verkopen zal juist zijn contract verlengd moeten worden want anders loopt ie gratis de deur uit aan het einde van het seizoen. Ik denk overigens dat het ook nog te vroeg is om te praten over een transfer na 2 basisplaatsen, maar zijn contract moet wel verlengd gaan worden.

Edit:  Ik zie trouwens dat er een optie zit in z'n contract, dat is mooi dan kan ie dus niet gratis de deur uitlopen als we die lichten. :)

Lore

Citaat van: sunderland op oktober 06, 2019, 16:29:05
dat is helemaal niet waar. We staan er prima op en de hoofd financiële man houd alles heel goed in de gaten

Volgens mid bedoeld hij dat als wij nog 1 speler verkopen dat wij dan even positief eigen vermogen hebben.

Bankzitter

Dat bedoel ik inderedaad. Het eerste goede bod voor een speler zullen we (accepteren (net als bij Robertha). Daarna hoeven we voorlopig geen spelers meer te verkopen tenzij ze echt onhoudbaar zijn. En dan nog kunnen we dat weer herinvesteren.

speculeter

Toch wel een nadeel hè
Zodra spelers opvallen bij ons staan de grotere clubs klaar om toe te slaan.

PePe

Citaat van: speculeter op oktober 06, 2019, 22:43:34
Toch wel een nadeel hè
Zodra spelers opvallen bij ons staan de grotere clubs klaar om toe te slaan.

Dat is in heel Nederland zo. (Ajax doet een poging om spelers te behouden)

Bankzitter

Als wij winst maken en in de plus staan, dan lukt het na promotie ook beter om spelers te behouden.
De meeste clubs kampen namelijk met een schuld of begrotingstekort en moeten eerst zelf verkopen voor dat ze ook maar iets kunnen kopen.