Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Was totaal geen fan van um voordat Henk kwam. Maar goed, wat was ie vandaag goed. Een uitstekende weds ook erg sterk in bal bezit

Bankzitter

Eigenlijk altijd een dikke voldoende als 'ie speelt.
Heel knap.

denistel

jammer voor sambissa maar deze man hoort in de basis

Lore

Gewoon echt een goede speler voor ons ja. Sambissa is ook prima hoor, heerlijk dat zijn blessure zo opgevangen kan worden.

papier

Collingwood

Heel knap. Kan nu waarschijnlijk een serie wedstrijden spelen, dan zou je verwachten dat het zelfs nog beter wordt.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Loopt deze zomer uit zijn contract, verlengen of laten lopen? Ik zeg verlengen, zit nog veel meer in de pas 21 jarige ex linksbuiten.. Nu het zo goed als zeker is dat Sambissa niet gaat bijtekenen zou ik Bangura opstellen zodat hij meer wedstrijden in de benen krijgt.

Mp

Citaat van: Grijskijkert op februari 23, 2021, 08:47:40
Loopt deze zomer uit zijn contract, verlengen of laten lopen? Ik zeg verlengen, zit nog veel meer in de pas 21 jarige ex linksbuiten.. Nu het zo goed als zeker is dat Sambissa niet gaat bijtekenen zou ik Bangura opstellen zodat hij meer wedstrijden in de benen krijgt.

Helemaal eens. Altijd zeer degelijk en volgens mij kan hij alleen nog maar veel beter worden.

Inferno-058

Vind dat Bangura veel meer rust uitstraalt in de verdediging dan Sambissa. Vond hem aan de bal gister ook heel goed, dat had ik eigenlijk niet verwacht.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 23, 2021, 08:47:40
Verlengen lijkt mij ook.
Deze jongen lijkt alles in zich te hebben om te groeien tot een verdediger die op eredivisie niveau goed mee kan komen.

Huizen

Alles aan doen om te verlengen. Dit gaat een grote worden.

Ik vind sowieso die drive naar voren van een back, zoals Antonia gisteren ook regelmatig deed, een verademing om te zien.

Tanjajeah

Aangezien Sambissa zijn contract waarschijnlijk niet gaat verlengen en Bangura hem altijd uitstekend vervangt zou ik vanaf nu kiezen voor Bangura.

Galdiano

Bangura gaat dwars door muren. Fanatiek, spontane en leuke gast, en kan goed voetballen. Zijn onbesuisdheid kan hem wel wat kaarten opleveren, maar een topper is spee. Snel verlengen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Tanjajeah op februari 23, 2021, 12:15:57
Aangezien Sambissa zijn contract waarschijnlijk niet gaat verlengen en Bangura hem altijd uitstekend vervangt zou ik vanaf nu kiezen voor Bangura.

Ja, hier kan ik wel inkomen. Ze zijn wat mij betreft redelijk uitwisselbaar. Alhoewel ik eerlijk gezegd persoonlijk wat liever naar de stijl van Bangura kijk.

Bankzitter

Buitenspelers hebben een hekel aan types als Bangura en Schmidt die hard verdedigen. Ik hou wel van dat type back.