Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Mooi nieuws, kan er aankomende zomer een grote zak geld voor hem worden gevraagd  w:)

michello

Citaat van: hobbes op november 16, 2022, 14:07:36
Optie gelicht, ligt nu vast tm 2024. Goed nieuws dus.

Minimale verlenging dus, die eigenlijk al in de optie zat. Ik had eigenlijk gehoopt op een jaar extra. Helaas..

J.v.G.

Citaat van: hobbes op november 16, 2022, 14:07:36
Optie gelicht, ligt nu vast tm 2024. Goed nieuws dus.
Mooi nieuws, dat heeft die ouwe Booy mooi geregeld..

Lore

Citaat van: michello op november 16, 2022, 14:27:38
Minimale verlenging dus, die eigenlijk al in de optie zat. Ik had eigenlijk gehoopt op een jaar extra. Helaas..

Het is toch feitelijk niet een verlenging. Dit is onderdeel van de laatste contractonderhandeling. Mocht hij daarna willen blijven, zal je opnieuw moeten verlengen.

papier

Citaat van: Lore op november 16, 2022, 14:46:39
Het is toch feitelijk niet een verlenging. Dit is onderdeel van de laatste contractonderhandeling. Mocht hij daarna willen blijven, zal je opnieuw moeten verlengen.

Ik hoop dat Cambuur een mooi bedrag voor hem kan krijgen en hij een mooie volgende stap kan maken. Is de afgelopen periode weer een van de betere spelers, ondanks dat er nog niet zo'n klik is zoals die er met Kallon was. Bangura is aan het eind van dit seizoen toe aan een stap hogerop, en die verdient hij wmb ook.

Lore

Citaat van: papier op november 16, 2022, 14:48:12
Ik hoop dat Cambuur een mooi bedrag voor hem kan krijgen en hij een mooie volgende stap kan maken. Is de afgelopen periode weer een van de betere spelers, ondanks dat er nog niet zo'n klik is zoals die er met Kallon was. Bangura is aan het eind van dit seizoen toe aan een stap hogerop, en die verdient hij wmb ook.

Ansoluut en dan is deze optie goud waar. Knap hoe hij zich weer in het seizoen heeft geknokt, want ik vond zijn start echt wat minder. Maar de laatste weken is hij gewoon weer een echte sterkhouder. Natuurlijk zou ik hem graag nog willen verlengen. Aan de andere kant, onze eigen vermogen is gestegen naar boven de miljoen dus de transfersom kan echt weer geinvesteerd worden.

Specuveter

In de winterstop al weg??

Lore

Citaat van: Specuveter op november 16, 2022, 14:52:55
In de winterstop al weg??

Dat lijkt mij niet. Financieel gezien geen reden voor. Sportief gezien alle reden om hem te houden!

anderszchristian

Citaat van: michello op november 16, 2022, 14:27:38

Cambuur was al maanden in gesprek met Bangura over contractverlenging. Het feit dat nu de eenzijdige optie in zijn huidige contract is gelicht, betekent dus dat ze er niet zijn uitgekomen met elkaar. Hopelijk kunnen we hem nog behouden voor de tweede seizoenshelft en krijgt hij in de zomer zijn welverdiende transfer.

denistel

longen als een paard maar technisch moet het beter en vooral
zijn voorzetten ook.loopt tig 50 a 60 meter en dan volgt er een
slechte bal en moet ie weer terug.is nog veel meer uit te halen
is mijn mening

AL

Vind het echt wel meevallen met de voorzetten.
Heeft de laatste wedstrijden al tig goede ballen gegeven en had al op stuk of 7 assists kunnen staan.
Vind hem echt ??n van de beste linksbacks van de eredivisie.

PePe

Sjors Ultee kiest Alex, als nieuwe Cambuur aanvoerder.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Machtig mooi juichen van bangura gisteren _O_
Henk, held, bedankt

Specuveter

Die jongen verdient een goede transfer deze zomer.

Viper

Wat een sterke pot gister. Bij iedere tegenaanval over rechts kon je rustig gaan kijken, daar kwam niemand doorheen.