Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: NRG op september 02, 2023, 15:04:34
Ik moet zeggen dat ik dat bij Millwall heel erg mee vind vallen. De sfeer rond het stadion is over het algemeen prima. Wel heel veel politie als je het vergelijkt met andere clubs. De enige echte vechtpartij die ik in Engeland heb mee gemaakt was wel in de New Den overigens. Maar dat waren Millwall supporters onderling en dat is al jaren geleden. Afgelopen seizoen enorm genoten van de sfeer daar in een uitverkocht stadion. Heb me daar ook nog nooit een moment onveilig gevoeld.
maten van mij waren jaren terug bij millwall maar dat viel erg tegen. Upton Park was veel mooier maar dat bestaat helaas niet meer

NRG

Citaat van: sunderland op september 02, 2023, 21:56:32
maten van mij waren jaren terug bij millwall maar dat viel erg tegen. Upton Park was veel mooier maar dat bestaat helaas niet meer

De eerste keer Millwall viel mij ook tegen. Stadion zat toen niet eens halfvol. Is de laatste seizoenen wel veranderd. Upton Park was inderdaad prachtig! Ben ik gelukkig ook nog geweest in het laatste seizoen dat West Ham daar speelde.

Mike SCC

Brentford moet ook heel leuk zijn. Maar ook zij hebben inmiddels een nieuw stadion, dus geen idee hoe het daar is.

sunderland

Citaat van: NRG op september 03, 2023, 09:26:30
De eerste keer Millwall viel mij ook tegen. Stadion zat toen niet eens halfvol. Is de laatste seizoenen wel veranderd. Upton Park was inderdaad prachtig! Ben ik gelukkig ook nog geweest in het laatste seizoen dat West Ham daar speelde.
heb ik gemist helaas. Neef was nog op Highbury geweest, daar heb ik echt spijt van dat ik daar niet ben geweest

KlinkHamer

Citaat van: Drumfather SCC op september 02, 2023, 15:49:21
Ik ga over een kleine twee weken al weer voor mijn 5e (voetbal)trip naar Londen!

Dit keer staan Millwall - Leeds United en QPR - Sunderland op de rol  :D

Kaarten voor beide duels al weer in de pocket!

Ja Qpr is gaaf, dat zijn nog eens steile tribunes.
Het is ook veel leuker om een divisie lager te gaan, de hoogste klasse is voor een groot deel toeristen met als diepte punt Liverpool daar lijkt dat de Kop de enige plek was nog thuis supporters staan. Arsenal etc is ook achterlijk duur, nogmaals mijn tip in Londen Leyton Orient. Schotland is qua beleving misschien nog wel mooier, Celtic en Hearts als voorbeelden, zou de Rangers afraden, nare sfeer, veel tokkies en heel erg politiek. Heb mij er nooit onveilig gevoeld maar gezellig kun je clubs als West Ham, Millwall (het schijnt erg verbeterd sinds zie de kopstukken hebben opgepakt)en Rangers niet noemen, veel rechterarm omhoog types. Fanatiek of gewelddadig is nogal een verschil. Zo erg als bij DKV en Ajax met zijn theaterpubliek zie je gelukkig niet zoveel maar dan koop je een veel te duur kaartje voor de hoogste divisie zit je tussen de toeristen die alles met hun telefoon volgen, echt wagelijk.

Noordcambuur

Vandaag zijn eerste wedstrijd verloren tegen Blacburn met 2-1 speelde kleine 70 minuten.

Dokkumer

Helaas niet bij de selectie tegen Sheffield Wednesday.
De echte, dat lees je :devil

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op september 19, 2023, 21:09:47
Helaas niet bij de selectie tegen Sheffield Wednesday.

Las al reacties van slechtse speler sinds 25 jaar, en hij lag meer op zijn reet dan dat hij op zijn benen stond.  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Had begrepen dat hij zaterdag geblesseerd uitgevallen was.

Bernardo

Bankzitter

Alex heeft een prima instelling, dat komt wel goed.

Dokkumer

Vanavond weer bij de selectie tegen  Cardiff.
En mag de blessuretijd spelen.

Dokkumer

Bangs mag de laatste 10 minuten in en tegen sunderland volmaken. Tussenstand 0-3.

Noordcambuur

Citaat van: Dokkumer op oktober 07, 2023, 15:16:53
Bangs mag de laatste 10 minuten in en tegen sunderland volmaken. Tussenstand 0-3.
eindstand 0-4 knappe overwinning  :thumbsup

Dokkumer

Hier zal sunderland niet blij mee zijn  8)
Boro lijkt in ieder geval de weg omhoog te hebben ingeslagen.