Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Mitchel Paulissen

Gestart door zeewolde, mei 30, 2019, 11:03:45

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: sunderland op oktober 23, 2020, 11:40:52
Het zal vanavond weer geduld worden. Die lui gaan ook helemaal inzakken net als nac, alleen hebben ze met Falkenburg en Arlberg wel slimme gasten. Standaard situaties flink opletten met die oude vos

Ze zijn het echter niet gewend om compact te voetballen en NAC wel. Ik verwacht daarom niet dat ze het volhouden als wij ons niveau halen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 23, 2020, 11:40:52
alleen hebben ze met Falkenburg en Arlberg wel slimme gasten.

Is er niet bij vandaag.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

grijskijker

Citaat van: sunderland op oktober 23, 2020, 20:25:15
oke is niet een topper maar wel scoorder
Inderdaad maar het is een vooral een vervelend ventje.. mooi dat hij er niet bij is.

Bankzitter

Paulissen wedstrijdje rust tegen RKC.
Niet slim maar we kunnen het hebben gelukkig.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op oktober 23, 2020, 23:05:37

Kreeg twee keer geel toch? Dus geschorst tegen Jong PSV en niet tegen RKC als het goed is.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Bankzitter op oktober 23, 2020, 23:05:37

Mag gewoon spelen in beker toch.
1e competitie duel geschorst.

grijskijker

Citaat van: AL op oktober 23, 2020, 23:06:56
Mag gewoon spelen in beker toch.
1e competitie duel geschorst.
Is de eerst volgende wedstrijd geschorst.. tenzij het dit jaar anders is.

Bernardo

2x geel is volgens mij altijd voor de eerst volgende wedstrijd in dezelfde competitie. Dus geschorst tegen Jong PSV.

grijskijker

Citaat van: Bernardo op oktober 24, 2020, 01:12:06
2x geel is volgens mij altijd voor de eerst volgende wedstrijd in dezelfde competitie. Dus geschorst tegen Jong PSV.
Dit haal ik van het internet.. Voor de beker en de nacompetitie geldt dat de schorsing volgt na de tweede, de vierde en daarna na elke volgende gele kaart. Ook zijn de regels rondom twee keer geel in een wedstrijd aangepast. Voortaan is twee keer geel wel een schorsing voor de volgende wedstrijd.

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op oktober 24, 2020, 01:37:52
Dit haal ik van het internet.. Voor de beker en de nacompetitie geldt dat de schorsing volgt na de tweede, de vierde en daarna na elke volgende gele kaart. Ook zijn de regels rondom twee keer geel in een wedstrijd aangepast. Voortaan is twee keer geel wel een schorsing voor de volgende wedstrijd.

Wanneer een speler twee gele kaarten krijgt in een competitiewedstrijd of een daarmee samenhangende wedstrijd heeft dit tot gevolg dat de speler is uitgesloten van deelname aan competitiewedstrijden en daarmee samenhangende wedstrijden totdat zijn team de eerstvolgende competitiewedstrijd of daarmee samenhangende wedstrijd heeft gespeeld. Deze speler is dus niet uitgesloten voor bekerwedstrijden. De twee gele kaarten worden niet geregistreerd op de staffel.

https://www.knvb.nl/assist/assist-wedstrijdsecretarissen/tuchtzaken/veelgestelde-vragen-tuchtzaken

grijskijker

Citaat van: Bernardo op oktober 24, 2020, 07:24:07
Wanneer een speler twee gele kaarten krijgt in een competitiewedstrijd of een daarmee samenhangende wedstrijd heeft dit tot gevolg dat de speler is uitgesloten van deelname aan competitiewedstrijden en daarmee samenhangende wedstrijden totdat zijn team de eerstvolgende competitiewedstrijd of daarmee samenhangende wedstrijd heeft gespeeld. Deze speler is dus niet uitgesloten voor bekerwedstrijden. De twee gele kaarten worden niet geregistreerd op de staffel.

https://www.knvb.nl/assist/assist-wedstrijdsecretarissen/tuchtzaken/veelgestelde-vragen-tuchtzaken
:thumbsup

De Gast

De wederopstanding van Paulissen. Wat een klasbak.

Treb

Niet normaal hoe goed hij is.  :_schater

Maulun kan het vergeten denk ik.. ontzettend zonde want in elk ander team in de KKD zou Maulun als eerste op het formulier gezet worden.

Wat een weelde.

Lore

Citaat van: De Gast op november 16, 2020, 07:52:48
De wederopstanding van Paulissen. Wat een klasbak.

Een van de weinig die profiteert bij Cambuur van de beslissing van de knvb. Hij is nu echt een volwaardige basisspeler geworden en dat zag ik vorig jaar niet aankomen,. Deze kan nu wel mee naar de eredivisie