Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
51 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Mitchel Paulissen

Gestart door zeewolde, mei 30, 2019, 11:03:45

Vorige topic - Volgende topic

AL

Was het grootste talent van Roda en alles leek erop dat hij de top zou halen.
Is echter laatste jaren stil blijven staan in zijn ontwikkeling.
Hij heeft de kwaliteiten en ik ben er wel blij mee.
Benieuwd waar hij komt te spelen. Op 10 of 11.

Collingwood

Citaat van: AL op mei 30, 2019, 18:29:58
Benieuwd waar hij komt te spelen. Op 10 of 11.

Als de info van Richard klopt, en er komt nog een 'veel betere' 10 dan Maulun, kan Paulissen best eens op de linksbuiten terecht komen. Zou wel een goeie combi zijn met Sambissa denk ik trouwens.
Kalmte alleen kan u redden.

Tsjawat

Als ik zo het filmje zie, is het wel een goede voetballer. Rechtspoot op links? linksback erover heen? Volgens Foeke heeft hij diepgang en loopvermogen. Hmm...dat zie ik niet helemaal. Zijn cijfers zijn ook nog niet indrukwekkend. 149 wedstrijden, 22 goals en 14 assists. Maar wie weet rendeert hij in een andere omgeving wel. Goed inzicht, goede techniek, mooi schot.

Noordcambuur

Een goede aanwinst voor onze geel/blauw.
Succes kerel maak er wat moois van.

Geelblauwstiens

Welkom en veel succes jonge!

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op mei 30, 2019, 18:36:09
Als de info van Richard klopt, en er komt nog een 'veel betere' 10 dan Maulun, kan Paulissen best eens op de linksbuiten terecht komen. Zou wel een goeie combi zijn met Sambissa denk ik trouwens.

Ik dacht ook direct aan een combi op de linkerkant nav het youtube filmpje. Paulissen voegt in ieder geval de nodige creativiteit toe.
Statistieken vallen eigenlijk nog wat tegen als je ziet hoe rustig hij rond de 16 is.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2019, 21:23:52
Ik dacht ook direct aan een combi op de linkerkant nav het youtube filmpje. Paulissen voegt in ieder geval de nodige creativiteit toe.
Statistieken vallen eigenlijk nog wat tegen als je ziet hoe rustig hij rond de 16 is.

Vind het altijd wel verhelderend om te kijken naar daadwerkelijk gespeelde wedstrijden, dus aantal gespeelde minuten gedeeld door 90.

Dan kom je bij Paulissen uit op ongeveer 95 daadwerkelijk gespeelde wedstrijden (alleen ere- en eerste divisie en play offs meegerekend, niet de beloftenwedstrijden). Daarin 22 doelpunten en 18 assists (dus direct betrokken bij 40 goals in totaal), waarvan dus ook een gedeelte op eredivisieniveau. Geeft alweer een iets ander beeld.
Kalmte alleen kan u redden.

mugel

Citaat van: Collingwood op mei 30, 2019, 18:36:09

Hector Hevel?

justremco

Citaat van: mugel op mei 30, 2019, 21:39:14
Hector Hevel?

Zegt me weinig, is die zoveel beter dan Maulun??

sunderland

Waarom nu steeds vergelijken. We gaan naar 3 jaar eindelijk eens echt vernieuwen. Straks half augustus gaan we zien hoe en wat. Er zal vast iemand verrassend spelen en iemand op de bank zitten waarvan je dat vooraf niet verwacht. Mooie tijd juist. Je weet nu al dat iedereen de linkscentraal gaat vergelijken met schilder.

poelie-lwd

Gewoon iedereen vergelijken met Boerlage of Schindler. Maakt het leven een stuk aangenamer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Voorstopper

Op 27 mei heeft Ronald Waterreus in de VI het volgende gezegd:

Waterreus ziet dat de selectie kwalitatief niet sterk is. 'Als oud-speler neem ik me steeds voor iets positiefs te zeggen over de club. Maar, het spijt me, het lukt niet. De inmiddels vertrokken Mario Engels daargelaten, loopt er werkelijk niets tussen dat het niveau van VV Katwijk ook maar een beetje ontstijgt.'

Mitchel is 30 mei gepresenteerd  8P

grijskijker

Citaat van: Voorstopper op mei 31, 2019, 09:38:36
Op 27 mei heeft Ronald Waterreus in de VI het volgende gezegd:

Waterreus ziet dat de selectie kwalitatief niet sterk is. 'Als oud-speler neem ik me steeds voor iets positiefs te zeggen over de club. Maar, het spijt me, het lukt niet. De inmiddels vertrokken Mario Engels daargelaten, loopt er werkelijk niets tussen dat het niveau van VV Katwijk ook maar een beetje ontstijgt.'

Mitchel is 30 mei gepresenteerd  8P
Wat probeer je hiermee duidelijk te maken?

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2019, 09:41:01
Wat probeer je hiermee duidelijk te maken?

Dat Paulissen het nivo van Katwijk niet zou ontstijgen (volgens Waterreus dan)

grijskijker

Citaat van: hobbes op mei 31, 2019, 09:52:00
Dat Paulissen het nivo van Katwijk niet zou ontstijgen (volgens Waterreus dan)
Dan maak ik me geen zorgen, die gast(keeper) heeft nog nooit iets zinnigs gezegd...