Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Mitchel Paulissen

Gestart door zeewolde, mei 30, 2019, 11:03:45

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: sunderland op januari 16, 2023, 17:11:11
Hij maakt niet het verschil? Voor de winterstop maakte hij zeker het verschil en nu kan hij heus niet in 15 minuten het verschil maken. Kaarten pakt hij wel maar dat hoort ook bij voetbal

Nee dat doet hij niet nee. 1235 minuten (12 basis), 1 goal, geen assists. Jacobs 996 minuten (11 basis), 2 goals geen assists. Jacobs maakt het verschil ook niet hoor, maar voor beide is wat te zeggen. Wat mij betreft een accentverschil maar geen overduidelijk betere/beter presterende speler op dit moment.

EdsjeSCC

Beide dus weinig dus zou ik kijken wie dan het meest toevoegt aan het spel. Dat lijkt mij dan duidelijk ;)

denistel

persoonlijk vind ik het jammer dat hij er weer naast staat en
sai ook. zijn aan de bal gewoon onze betere spelers.doke zal
verdedigend goed zijn sai brengt aanvallend meer,paulissen
is voetballend gewoon veel beter dan jacobs.

we kunnen wel steeds op een punt spelen maar 6 x gelijk
is 6 pt 3x winst en 3x  verlies is 9 pt.

mario

Mooi interview met hem. Deze jongen moet gewoon basis.

Noordcambuur

Citaat van: mario op januari 21, 2023, 22:53:25
niet veel gebracht win je geen oorlog mee?

sunderland

Citaat van: mario op januari 21, 2023, 22:53:25
tuurlijk juh. Die ene pass op Bangura was geweldig. De enige speler bij ons die een linie kan overslaan

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op januari 21, 2023, 23:25:57
tuurlijk juh. Die ene pass op Bangura was geweldig. De enige speler bij ons die een linie kan overslaan
Dacht ik ook, net als Maulun vorige week
Henk, held, bedankt

denistel

SCHANDE DAT IE NIET IN DE BASIS STAAT

ruubmac

Dit zou wat mij betreft, samen met Maulun, de eerste speler staan op het wedstrijdformulier.

Vlampiep

Citaat van: denistel op januari 22, 2023, 00:05:01
SCHANDE DAT IE NIET IN DE BASIS STAAT
Er is nogal wat verschil van inzicht binnen onze Ts in de opstelling en speelwijze. Dit vertelde mij een goed ingewijde van de club. Volgens hem trekt Ultee met Van Alfen hun eigen plan en wordt de rest hierin niet betrokken. Het ??n en ander leidt ook tot een grafsfeer in de kleedkamer volgens hem.
Als de frustratie de boventoon krijgt is een hoopvol herpakken kansloos in de komende tijd.
Wat er moet gebeuren weet ik ook niet, maar dat er op heel korte termijn ingegrepen moet worden lijkt mij duidelijk.
En gelijk heb je, grote schande dat Paulissen en ook Van Wemeskerke niet speelt en ook dat Sambissa niet meer wordt ingezet op de vleugel. :(

Bankzitter

Als een club intern de zaken niet op order heeft, dan is degradatie haast niet te vermijden. Dat werkt altijd door op het veld.

Het is Ultee's goed recht om degradatievoetbal te willen spelen als hij daar in het verleden succes mee heeft gehad. Ik kan me wel voorstellen dat het voor Boschaart en Barto erg zuur is dat er gebroken wordt met de visie van Henk&Sandor. Zeer spijtig dat men intern niet de ego's opzij kan zetten in het belang van de club.

PePe

Ultee moet wel. Wat heeft hij anders van toegevoegde waarde? Het is logisch hoe hij handeld, hij is de trainer. Met overleg was beter geweest, maar het is nu kort dag, snel handelen moet nu!!

sunderland

Citaat van: Vlampiep op januari 23, 2023, 12:45:21
Er is nogal wat verschil van inzicht binnen onze Ts in de opstelling en speelwijze. Dit vertelde mij een goed ingewijde van de club. Volgens hem trekt Ultee met Van Alfen hun eigen plan en wordt de rest hierin niet betrokken. Het ??n en ander leidt ook tot een grafsfeer in de kleedkamer volgens hem.
Als de frustratie de boventoon krijgt is een hoopvol herpakken kansloos in de komende tijd.
Wat er moet gebeuren weet ik ook niet, maar dat er op heel korte termijn ingegrepen moet worden lijkt mij duidelijk.
En gelijk heb je, grote schande dat Paulissen en ook Van Wemeskerke niet speelt en ook dat Sambissa niet meer wordt ingezet op de vleugel. :(
zou allereerst ultee weg sturen die maakt er een janboel van

Huizen

Citaat van: sunderland op januari 23, 2023, 14:32:23

Ultee is net aangesteld en hier om wat op te bouwen en te veranderen. Jij denkt dat ze hem na een maand ontslaan?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op januari 23, 2023, 14:32:23

Zo Sunderland, dat gaat wel heel snel van "geef hem een kans" naar "stuur em weg". Wat zijn de redenen en vooral wat was de druppel voor jou?
Henk, held, bedankt