Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Robert Mühren

Gestart door michello, juli 05, 2019, 09:41:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Alles over Muhren even teruggelezen op diverse forums.
Je leest vooral terug dat hij Geen echte spits is.
Meer een  schaduwspits.
Benieuwd hoe de Ts dat ziet
Mischien nog wel het best samen met Roberta?

wagen306

Goede speler. Meer een nummer 10, tenminste bij AZ was het niet een echte spits. Wellicht achter Robertha. Hopelijk komt Velthuizen ook deze kant op. Lamprou is wat aan de kleine kant, al was De Ron ook niet één van de grootsten en heeft hier heel goed gekeept.

Galdiano

Heb nu alle interviews gezien vam Leo, Abe en Cambuur TV.
Muhren heeft er zin in en straalt van oor tot oor als hij over Cambuur praat.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Dit is natuurlijk het hoogst haalbare voor ons. Ik denk zelfs (na enige introspectie) hoger dan ik had gehoopt. Welkom!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Walter

Welkom Robert. Hier kan je weer laten zien wat je echt kan. Laat ons weer genieten

speculeter

Kopen was absoluut niet mogelijk.
Veel te duur.
Ze hopen met Muhren op een mooi seizoen waarbij hij zichzelf in de kijker speelt en ons hopelijk naar de eredivisie.

V-man

Nogmaals Robert maak ons gek!

Tsjawat

Citaat van: speculeter op juli 05, 2019, 14:37:18
Alles over Muhren even teruggelezen op diverse forums.
Je leest vooral terug dat hij Geen echte spits is.
Meer een  schaduwspits.
Benieuwd hoe de Ts dat ziet
Mischien nog wel het best samen met Roberta?
Hmm...dan kan hij mooi samen met Robertha die ook geen echte spits is en Paulissen die geen echte linksbuiten is de voorhoede vormen. :) Wellicht heel verrassend en onvoorspelbaar voor de tegenstander.

Collingwood

Tot nu toe spelen we op het middenveld met de punt naar achteren, dus zonder 10 (of 9,5). Dan zal er voor Mühren op het middenveld geen plek zijn en dus verwacht ik hem gewoon in de spits.

justremco

Citaat van: Collingwood op juli 06, 2019, 08:01:11
Tot nu toe spelen we op het middenveld met de punt naar achteren, dus zonder 10 (of 9,5). Dan zal er voor Mühren op het middenveld geen plek zijn en dus verwacht ik hem gewoon in de spits.

Volgens Jacobs (tijdens interview met LEO?) gaan we met 2 aanvallende middenvelders spelen, maar Muhren is gewoon gehaald als spits

Bankzitter

We hebben ook nog 's 2 aanvallende backs. Mac Intosh de enige puur verdedigende speler tot nu toe.

Collingwood

Citaat van: justremco op juli 06, 2019, 08:35:08
Volgens Jacobs (tijdens interview met LEO?) gaan we met 2 aanvallende middenvelders spelen, maar Muhren is gewoon gehaald als spits

Klopt zeker, maar met één controleur moeten die twee veel meer verdedigende arbeid verrichten terwijl je Muhren zoveel mogelijk rond de 16 van de tegenstander wil laten. Rol ligt hem wat mij betreft niet. (Maar maakt eigenlijk niet uit natuurlijk, want hij komt toch gewoon in de spits.  :_schater)

Nog een klasse rechtsbuiten erbij en we hebben een topaanval met Robertha en Kallon nog achter de hand.  :proost

fred

Welkom Robert,

Hopelijk kun jij die 18.999 NAC supporters die jou een zak hooi vonden het tegendeel bewijzen  :_schater

poelie-lwd

Oh Robert Muhren, maak dat doelpunt voor mij!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Citaat van: fred op juli 06, 2019, 16:22:33
Welkom Robert,

Hopelijk kun jij die 18.999 NAC supporters die jou een zak hooi vonden het tegendeel bewijzen  :_schater

Wat voor kutelftal was dat dan.. degradatievoetbal is blijkbaar niks voor die jongen. Alle vertrouwen dat dat hier beter gaat.