Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Giovanni Korte

Gestart door Collingwood, juli 15, 2019, 12:36:46

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Hij speelde aan het begin van het seizoen heel ongelukkig, maar werkte wel keihard om de bal weer te heroveren. En dan scoor je altijd minimaal een 6-je.

Hij doet het nu prima, zeker omdat 'ie eigenlijk steeds speelt wegens blessures.
Bij de goal van Breij trekt hij ook mooi twee man mee waardoor Breij vrij komt.

CambuurAmersfoort

Wat een verademing tov Antonia. Waar Antonia echt geen enkel plezier in het spel laat zien, vind ik korte alles hebben wat ik in een speler van onze club zoek. Kan nog verder groeien in z'n spel, maar met z'n persoonlijkheid zit het wel goed.

Lekker paulissen en korte op de vleugels totdat kallon weer terug is.

ChantiSCC

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 22, 2020, 18:28:33
Wat een verademing tov Antonia. Waar Antonia echt geen enkel plezier in het spel laat zien, vind ik korte alles hebben wat ik in een speler van onze club zoek. Kan nog verder groeien in z'n spel, maar met z'n persoonlijkheid zit het wel goed.

Lekker paulissen en korte op de vleugels totdat kallon weer terug is.

Paulissen? Goedemorgen zijn we wakker?  :_spank

CambuurAmersfoort

Ik zie liever paulissen dan oratmangoen of Antonia op die moment. Oratmangoen heeft veel potentie maar vind ik heel erg wisselvallig. Geduldig brengen.
En paulissen heeft de ervaring. Ik denk als we hem eens 3-4 wedstrijden laten staan, we er veel plezier van beleven.

ChantiSCC

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 22, 2020, 18:33:01
Ik zie liever paulissen dan oratmangoen of Antonia op die moment. Oratmangoen heeft veel potentie maar vind ik heel erg wisselvallig. Geduldig brengen.
En paulissen heeft de ervaring. Ik denk als we hem eens 3-4 wedstrijden laten staan, we er veel plezier van beleven.

Okeoke.. Paulissen is nog zo'n 5 wedstrijden geblesseerd bij deze  :_schater

Chielvak19

Korte heeft het niet echt laten zien in het begin van de competitie maar is nu echt aardig op weg. Zeer gretig en gaf nooit op. Kan alleen nog maar beter worden
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

dit is mien club

Korte was de eerste helft nog wel dreigend veel directe voorzetten.
Na rust een blind paard
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Citaat van: dit is mien club op februari 24, 2020, 11:46:28
Korte was de eerste helft nog wel dreigend veel directe voorzetten.
Na rust een blind paard
wel 1 die energie in de ploeg bracht door zijn inzet

ruubmac

Waarom krijgt deze man niet eens de kans vanaf het begin? Zondag maar i.p.v. Antonia met Doke erachter. Breij op de bank voor de 2e helft.

Bankzitter

We hebben behoefte aan energie in de ploeg. Dan denk je inderdaad als types als Korte, Breij en Doke. Technisch minder dan een Antonia maar dat oogt allemaal wat plichtmatig.

SCC

Ben ook wel voorstander van de energie/ drive van Korte, al verwacht ik dat we voorlopig met Breij op rechts gaan spelen (Kallon links, Muhren centraal). Zou mij verbazen als Antonia, ondanks dat die de beste voorzet heeft, nu weer opgesteld wordt. Bij Antonia spat het enthousiasme er niet vanaf, het ziet er veel te plichtmatig uit en helaas komt er (nog) niet uit wat er wel in zit.

YellowBlue

Klopt, maar dat is al zo sinds zijn komst hier en toch  wordt hij telkens weer opgesteld...

Treb

Citaat van: YellowBlue op oktober 07, 2020, 16:06:39
Klopt, maar dat is al zo sinds zijn komst hier en toch  wordt hij telkens weer opgesteld...

Hij zal wel goed trainen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik zou em op de back zetten, aanvallend en in de opbouw zo veel beter dan de anderen en verdedigend lost hij alles met zijn snelheid op
Henk, held, bedankt

De Gast

Nu wordt je wel een beetje overmoedig Kuzmanovic.