Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

666

Gaat het wel door???
Hier in de hoofdstad van de meest linker noordelijke provincies, sneeuwt het lekker.
Ik weet niet hoe het bij de Hunnebedtsjus is maar hier zou het, bij een thuiswedstrijd, zoals het nu staat niet gespeeld worden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Wedstrijd gaat zo goed als zeker niet door. Hard veld en sneeuw!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: Galdiano op maart 11, 2013, 09:00:18
Het veld even snel gekeurd? :_schater

Galdiano

Citaat van: grijskijker op maart 11, 2013, 09:04:29

Bijdehand!  :R
Gister lag het veld er al slecht bij, met laag sneeuw. Vannacht is er weer een laag gevallen waardoor het veld zoals nu lijkt zometeen afgekeurd word. Lees en hoor eens om je heen, en je hebt snel genoeg en betrouwbare info!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: Galdiano op maart 11, 2013, 09:10:30
Citaat van: grijskijker op maart 11, 2013, 09:04:29

Bijdehand!  :R
Gister lag het veld er al slecht bij, met laag sneeuw. Vannacht is er weer een laag gevallen waardoor het veld zoals nu lijkt zometeen afgekeurd word. Lees en hoor eens om je heen, en je hebt snel genoeg en betrouwbare info!
Een ochtend humeurtje? Of heb je niet geneukt?

Ik zeg toch niet dat het wel of niet doorgaat.. Voor het zelfde had je nog wat meer info ofzo..

speculeter

geel-blauw-dokkum.

Hoop dat het door gaat maar knvb-maffia zal er wel anders over denken. En met natuurlijk een instemmende arts

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

mindra

Emmen zal er alles aan doen om te voetballen.  cambuur in deze vorm en emmen in deze vorm. zal heel moeilijk worden

dit is mien club

Arts duimt : niet door gaan, afblazen die wedstrijd. Dan zit ik hier minimaal tot vrijdagavond 23.00 uur. :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Andre-Lwd

Ik kan er werkelijk niet bij dat Arts nog niet op non-actief is gezet, zo kan je toch niet richting einde van de competitie.
Als je het seizoen zo wat blijft aanmodderen kost je dat dit seizoen supporters, maar wat te denken van volgend seizoen, elk jaar al minder scc kaarten, denk dat mensen wel ff wachten met verlengen van scc kaart, dat grafvoetbal blijft wel ff hangen bij de mensen.

papier

Onder Menzo was het voetbal niet beter

zeewolde

Citaat van: Andre-Lwd op maart 11, 2013, 11:29:16
Ik kan er werkelijk niet bij dat Arts nog niet op non-actief is gezet, zo kan je toch niet richting einde van de competitie.
Als je het seizoen zo wat blijft aanmodderen kost je dat dit seizoen supporters, maar wat te denken van volgend seizoen, elk jaar al minder scc kaarten, denk dat mensen wel ff wachten met verlengen van scc kaart, dat grafvoetbal blijft wel ff hangen bij de mensen.

Volgens mij nog nooit een opmerking van Smid en vd Belt negatief over Arts gehoord/gezien.

Vanuit Helmond

Wedstrijd opnieuw afgelast. Staat nu op de Emmen website.