Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Wat hebben we ook een hoop keeperexperts hier..
Sneu..

denistel

prima reddingen maar ook momenten dat ie moet uitkomen en blijft staan en die
uittrap van padt had er zo ingekund hoor. goeie dingen benoemen en mindere ook.

hobbes

Citaat van: poelie-lwd op november 08, 2015, 19:59:44
Onzin. Kappelhof mag nooit zo vrij koppen. Volgens mij stond Anderson bij hem. 2e goal ziet hij laat aankomen maar die was ook snoeihard. Heeft het prima gedaan i.m.o.

En door het geklooi van de grensrechter stond heel cambuur uit positie bij de tweede goal. Dat kan je Nienhuis niet aanrekenen. En geloof me,r zijn maar heel weinig keepers die die bal hadden gepakt, en die kunnen wij niet betalen. Voor mij heeft hij een punt gered gisteren.

michello

Keept sinds hij terug is gewoon prima en pakt een cruciale bal van Antonia.
Overigens bij die tweede goal was iedereen wel weer in positie hoor, Drost heeft 5 man voor hem staan maar krijgt hem wel op goal, dat mag natuurlijk nooit.

piene hassus

Gien enkele speuler was bereid sich inne baan fan ut skot te werpen

pvanbuijtene

Citaat van: denistel op november 09, 2015, 10:13:55
prima reddingen maar ook momenten dat ie moet uitkomen en blijft staan en die
uittrap van padt had er zo ingekund hoor. goeie dingen benoemen en mindere ook.

Dat zeker.. doe ik ook.. maar als er mensen gaan beweren dat de beide goals van fcg fouten/blunders waren zijn ze vast experts.

Moira

Nienhuis staat er gewoon weer, klasse man :thumbsup

V-man

Een ongekende mentale weerbaarheid! (zie hem nog zitten na die, beruchte, wissel. zieligste man op aarde met zijn biddon, geen bier)

John Hiatt

Citaat van: pvanbuijtene op november 09, 2015, 14:11:13
Dat zeker.. doe ik ook.. maar als er mensen gaan beweren dat de beide goals van fcg fouten/blunders waren zijn ze vast experts.

Let nog maar eens goed op de tweede goal. Hij zet af met het verkeerde been. Dat scheelt minimaal 10 centimeter.

Cor

Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 08:06:50
Let nog maar eens goed op de tweede goal. Hij zet af met het verkeerde been. Dat scheelt minimaal 10 centimeter.

Bij jou kan hij toch nooit iets goed doen

John Hiatt

Citaat van: Cor op november 10, 2015, 08:26:17
Bij jou kan hij toch nooit iets goed doen

Beter lezen. Heb gezegd dat hij Cambuur gered heeft bij die 1 op 1 situatie. Na zijn gedwongen rustpauze keept hij weer beter.
Kijk eens goed naar die goal. Als je naar links moet duiken, moet je met links afzetten. Hij zet met rechts af.

hobbes

Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 08:31:01
Beter lezen. Heb gezegd dat hij Cambuur gered heeft bij die 1 op 1 situatie. Na zijn gedwongen rustpauze keept hij weer beter.
Kijk eens goed naar die goal. Als je naar links moet duiken, moet je met links afzetten. Hij zet met rechts af.

Dus, het is geen wereldkeeper. Maar zoals zo vaak gezegd, die kunnen wij ook niet betalen. Ik ben blij dat hij het na de wissel zo opgepakt heeft en uiteindelijk ook weer punten pakt.

Ome Loeks

Citaat van: hobbes op november 10, 2015, 09:44:26
Dus, het is geen wereldkeeper. Maar zoals zo vaak gezegd, die kunnen wij ook niet betalen. Ik ben blij dat hij het na de wissel zo opgepakt heeft en uiteindelijk ook weer punten pakt.
Hiatt ga korfballen of zo

carlo de leeuw

Citaat van: Ome Loeks op november 10, 2015, 18:32:52
Hiatt ga korfballen of zo
Heb toch sterk het vermoeden dat jij niet zoveel met Cambuur hebt maar hoofdzakelijk met alleen keeper Nienhuis.

Ome Loeks

Citaat van: carlo de leeuw op november 10, 2015, 18:51:34
Heb toch sterk het vermoeden dat jij niet zoveel met Cambuur hebt maar hoofdzakelijk met alleen keeper Nienhuis.
Sc Cambuur is een volksclub in een echte volksbuurt zoals FC Groningen voorheen in het Oosterpark gelegen was . Nienhuis is een Groninger die bij de FC de opleiding doorlopen heeft
vandaar mijn voorkeur neemt niet weg dat hij ook aangesproken of bekritiseerd mag worden op zijn falen of zijn blunders waar ik moeite mee heb is het door sommige personen constant het falen van het team aan de keeper op te hangen
Als er een wedstrijd wordt verloren ligt het aan de keeper en niet aan de gemiste kansen
Als de verdediging faalt ligt het niet aan hun maar aan de keeper want hij heeft hun niet goed gecoacht
En als hij een redding maakt en een punt binnen haalt is dat gewoon zijn werk en wordt er gelijk gezegd dat de tegendoelpunten blunders waren
Nienhuis is mijn favoriete keeper net zoals een ander Barto of Byrne of Bakker als favoriet heeft en als deze spelers fouten maken brand ik hun ook niet af
De FC blijft mijn club maar SC Cambuur is een goede tweede .