Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Heeft Leo(nard) Nienhuis vandaag ook getraind?

denistel

Citaat van: John Hiatt op maart 09, 2016, 06:36:47
Een nieuwe keeperstrainer dus! Hopelijk komt de nadruk nu eens te liggen op hoge ballen en snelle spelhervattingen!

die trainer seit vandaag in de lc we slaan een nieuwe weg in keepers mutte minder bewegen meer
op de lijn keepen...ik hev het wel 10x mutte lezen hoor...wut steeds gekker man

Dokkumer

Met een ploeg die naar voren wil voetballen wil je dan met lijnkeepers gaan werken? Juist het meevoetballende aspect van een keeper moet dan verbeterd worden is mijn mening.

Maar ja ik heb geen trainerspapieren en op het veld nooit gekeept, dus ik heb er geen verstand van.

sunderland

Citaat van: denistel op april 04, 2016, 22:43:31
die trainer seit vandaag in de lc we slaan een nieuwe weg in keepers mutte minder bewegen meer
op de lijn keepen...ik hev het wel 10x mutte lezen hoor...wut steeds gekker man
Welke harlekijn is dat nu weer. Word idd steeds gekker hier.

denistel

een keeper mut gewoon alles beheersen net als een speler die mut oek links en rechts
kenne trappen helaas is dat amper 20% die dat ken en er wordt ook niet aan gewerkt
volgens mij.

El Ma-kri-niii

Citaat van: denistel op april 05, 2016, 13:38:55
een keeper mut gewoon alles beheersen net als een speler die mut oek links en rechts
kenne trappen helaas is dat amper 20% die dat ken en er wordt ook niet aan gewerkt
volgens mij.
Een keeper die alles beheerst speelt niet in de Eredivisie, en al helemaal niet bij Cambuur.

Op je slechte been kun je wel trainen, maar dat gaat ten koste van andere dingen. Onze spelers hebben al genoeg moeite om iets goed te doen met hun voorkeursbeen, laat staan met hun chocoladebeen.

denistel

ik bedoel ook dat je daar altijd al mee bezig moet zijn dan is het een automatisme.
erger mie dood aan spelers die een kans krijgen maar dan eerst voor hun goeie been
moeten kappen.
hev zelf oek wel fjes traint en alle oefeningen moesten ze met beide benen doen.
en natuurlijk kunnen profs er ook nog wel veel aan doen ze hebben tijd genoeg.

een keeper die alles beheerst kan ook op bepaalde niveau,s toch.

maar ik hoor die keepers trainer nu zeggen keepers moeten minder bewegen
en meer lijn keeper zijn.maar nienhuis is dat juist toch al daarom krijgen we
ook zo veel goals tegen uit ballen die hij eigenlijk hoort te pakken binnen de 5 meter
of zie ik dat nu verkeerd,

sunderland

Citaat van: denistel op april 05, 2016, 13:38:55
volgens mij.
ook te triest voor woorden. Een maat van mij was vroeger keeper en we trainden gewoon een hele vakantie op zijn linkerbeen en ik op mijn linkerbeen. Na de vakantie trapte hij de bal over de middellijn en ik kon een corner met links nemen. Tis niet zo moeilijk hoor

carlo de leeuw

Citaat van: denistel op april 05, 2016, 16:20:02
ik bedoel ook dat je daar altijd al mee bezig moet zijn dan is het een automatisme.
erger mie dood aan spelers die een kans krijgen maar dan eerst voor hun goeie been
moeten kappen.
hev zelf oek wel fjes traint en alle oefeningen moesten ze met beide benen doen.
en natuurlijk kunnen profs er ook nog wel veel aan doen ze hebben tijd genoeg.

een keeper die alles beheerst kan ook op bepaalde niveau,s toch.

maar ik hoor die keepers trainer nu zeggen keepers moeten minder bewegen
en meer lijn keeper zijn.maar nienhuis is dat juist toch al daarom krijgen we
ook zo veel goals tegen uit ballen die hij eigenlijk hoort te pakken binnen de 5 meter
of zie ik dat nu verkeerd,
dan zie ik het ook verkeerd

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2016, 11:26:11
Met een ploeg die naar voren wil voetballen wil je dan met lijnkeepers gaan werken? Juist het meevoetballende aspect van een keeper moet dan verbeterd worden is mijn mening.

Maar ja ik heb geen trainerspapieren en op het veld nooit gekeept, dus ik heb er geen verstand van.
Die keeperstrainer wil dus echt dat we 'lijnkeepers' gaan trainen/opleiden? Dat staat lijnrecht ( :X ) op de manier van voetballen zoals we die de afgelopen jaren nagestreefd hebben (en waar we redelijk succesvol meegeweest zijn).

Klopt het dat we die Ponk een contract hebben gegeven voor 4 maanden?  :?
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36157/selectie-cambuur-nu-en-straks-update/
In Henk en Sandor we trust

Delfzijl/Cambuur

dubbelzijdig plakband op die keepershandschoenen en we hadden nu 2 punten meer, life is easy :clint

denistel

hij zegt in de LC ik heb heel nederland laten zie dat ik goed kan keepen.???

zelf kritiek is deze selectie totaal vreemd volgens mij.

18 pt 31 voor en 71 tegen ik zou zeggen dat iedereen daar maar eens
goed over na moet denken maar als ik intervieuws lees dan krijg ik niet
echt de indruk dat er 1 is die zegt het was een waardeloos seizoen en we
hebben op alle fronten gefaald.

Vlampiep

Citaat van: denistel op april 30, 2016, 09:35:07
hij zegt in de LC ik heb heel nederland laten zie dat ik goed kan keepen.???

zelf kritiek is deze selectie totaal vreemd volgens mij.

18 pt 31 voor en 71 tegen ik zou zeggen dat iedereen daar maar eens
goed over na moet denken maar als ik intervieuws lees dan krijg ik niet
echt de indruk dat er 1 is die zegt het was een waardeloos seizoen en we
hebben op alle fronten gefaald.
Hij ken su nou en dan wel us eefkes gekke dingen doean, mar ik su hem oek nog wel us sien wille as hij een stel betrouwbare vededigers foor zich het. Want su wel links as rechts was ut niet best.

denistel

hij toch oek niet of wel.alle ballen die vlak voor de goal langs gaan binne een gevaar.
uitrappen ken vele malen beter en soms sneller

John Hiatt

Het begint met een betrouwbare keeper. Aan alles is te zien dat de verdedigers geen vertrouwen in hem hebben. Bron van onrust, elke hoge bal is levensgevaarlijk, spelhervattingen drama, alleen een redelijke lijnkeeper. En zelfkritiek kent deze man niet. Een van de zwakste schakels dit seizoen.