Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

2 doelpogingen is een doelpunt, bij die bal op de lat zei ik al, volgende doelpoging zit. Ging er alleen niet vanuit dat die lui er nog 1 kregen  :_schater

Cor

En dat schot kon hij hebben?

SCCdrachten

Citaat van: Cor op september 24, 2016, 12:26:07

deze niet maar het gaat erom dat alles wat tussen de palen komt een goal is..Nienhuis keept heel erg slecht de laatste twee seizoenen

Cor

Citaat van: SCCdrachten op september 24, 2016, 12:28:22
deze niet maar het gaat erom dat alles wat tussen de palen komt een goal is..Nienhuis keept heel erg slecht de laatste twee seizoenen

oké

John Hiatt

Waarschijnlijk niet, maar hij komt niet eens van de grond. Hij stort ter aarde!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vooral lekker uitverdedigen vlak daarvoor
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Cor op september 24, 2016, 11:42:01
Laat um lekker. Hij seit ons toch oek niet hoe we reagere mutte.

zal wel

El Ma-kri-niii

Citaat van: SCCdrachten op september 24, 2016, 12:28:22
Dat zal wel, maar ik snap niet dat de discussie weer oplaait na deze goal. Alsof je een niet-scorende spits verwijt dat hij een bal van 30 meter niet in de kruising schiet.

Cor

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 24, 2016, 13:04:15
Dat zal wel, maar ik snap niet dat de discussie weer oplaait na deze goal. Alsof je een niet-scorende spits verwijt dat hij een bal van 30 meter niet in de kruising schiet.

Dat heeft alles te maken met het feit dat een aantal mensen het heerlijk vinden om hier op de man te spelen. Ik stel voor geprotocolleerd juichen volgens ISO 9001.

poelie-lwd

Citaat van: Cor op september 24, 2016, 13:44:20
Dat heeft alles te maken met het feit dat een aantal mensen het heerlijk vinden om hier op de man te spelen. Ik stel voor geprotocolleerd juichen volgens ISO 9001.

Op de man spelen? Helemaal niet. Het gaat over zijn beperkte kwaliteiten als keeper. Ik geloof best dat hij als mens een zeer leuke knul is.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

piene hassus

Leuke vent skiete we nix met op, we hewwe gien alternatief!!Hij mut wel deurmoddere

Cor

Citaat van: poelie-lwd op september 24, 2016, 17:03:17
Op de man spelen? Helemaal niet. Het gaat over zijn beperkte kwaliteiten als keeper. Ik geloof best dat hij als mens een zeer leuke knul is.

Zelfs wanneer er niks op aan te merken is toch zeiken? Zeiken over zijn juichen? Dat noem ik op de man spelen. Zeiken over een goal waar hij niks aan kan doen? Bovenstaande heeft niks met z'n beperkte kwaliteiten te maken. Fouten, blunders benoemen prima. Maar over zijn manier van juichen wat zeggen... Trieste supporters. En ja dat zal dan wel weer beleving heten, nou geloof me, ik weet echt wat beleving voor Cambuur is maar ik ga geen mensen afbranden wanneer er niks aan de hand is.

Dokkumer

Een te beperkte keeper is hij zeker, een aardige gast daarentegen ook.
Echter wat Cor hierboven tikte, kan ik me alleen maar bij aansluiten, dit is zoeken om het zoeken.

gewoon een fan

Op de man spelen is belachelijk en wat mij betreft not done maar de beste man aanspreken op zijn beperkt vermogen tot het tegenhouden van een bal moet ALTIJD kunnen  ;)
Deze goal is zeker niet zijn fout maar het zou wel eens fijn zijn als hij een dergelijke bal tegen zou houden en dat mag je van een professionele speler wel verwachten mijns inziens.

Cor

Dat is precies wat ik zeg. Maar mensen die hier doen alsof er niet op de man wordt gespeeld maken zich onsterfelijk belachelijk. Of hebben een plaat voor het hoofd waar zelfs een kernkop niet doorheen komt.