Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Galdiano

Citaat van: Cambuur058 op december 22, 2013, 00:01:32
tijd voor Harm  :thumbsup

:_schater het is geen 1 april!

Nienhuis is één van de beste keepers van de laatste jaren! Hoeveel fouten hebben Meul, Bizot en Vd Vlag wel niet gemaakt.

En nu reken jij hem af op een eigen goal waar hij niets aan kon doen, en een zeer goed ingeschoten vrije trap die erin gaat?

Bullshit!

Nienhuis is en blijft de nummer 1.
Harm mag mijn inziens de veters nog niet eens vast maken van Nienhuis!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Dat Nienhuis nummer 1 blijf is wat mij betreft ook totaal geen issue, maar die vrije trap had hij toch echt moeten hebben. Zijn hoek en die bal zat echt niet stijf int kruis.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Pakte nog een goede bal in de eerste helft, gewoon eerste keeper en blij met Zeinstra als tweede man. Prima.

John Hiatt

In welke wedstrijden heeft hij een punt of punten gepakt?

Harry L.

Citaat van: Galdiano op december 22, 2013, 00:05:29
:_schater het is geen 1 april!

Nienhuis is één van de beste keepers van de laatste jaren! Hoeveel fouten hebben Meul, Bizot en Vd Vlag wel niet gemaakt.

En nu reken jij hem af op een eigen goal waar hij niets aan kon doen, en een zeer goed ingeschoten vrije trap die erin gaat?

Bullshit!

Nienhuis is en blijft de nummer 1.
Harm mag mijn inziens de veters nog niet eens vast maken van Nienhuis!

Hou toch op man. Het is een trage, slomme prutser die totaal geen punt gepakt heeft tot nu. Bij die vrije trap van gisteren kwam hij amper los van de grond. :O

De Gast

Prima keeper. Niks mis mee. Als buiten de verdediging ook het midden en de aanval gisteravond goed hadden gefunctioneerd win je met 3-1 en heeft niemand het hier over

Destroyer

Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 08:15:47
Hou toch op man. Het is een trage, slomme prutser die totaal geen punt gepakt heeft tot nu. Bij die vrije trap van gisteren kwam hij amper los van de grond. :O
:_schater whoeha, wat een grap!

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Destroyer op december 22, 2013, 08:29:22
:_schater whoeha, wat een grap!

Zullen we het daar aan het einde van het seizoen nog eens over hebben, kijken of je het dan nog zo grappig vind.

Destroyer

Ja joh, die kerel speelt nu even minder na het overlijden van zijn moeder, dat ziet iedereen! Voor de rest priMa keeper! Je kunt beter eens onze voorhoede bekritiseren die amper deugt! Als je zo weinig goals maakt...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Destroyer op december 22, 2013, 08:38:23
Ja joh, die kerel speelt nu even minder na het overlijden van zijn moeder, dat ziet iedereen! Voor de rest priMa keeper! Je kunt beter eens onze voorhoede bekritiseren die amper deugt! Als je zo weinig goals maakt...

Persoonlijk vind ik dat natuurlijk diep triest voor die jongen, als cambuursupporter heb ik daar geen boodschap aan, dan gaat het om de punten. We zijn een BVO en geen Warga3. Dan moet de TS. die jongen de tijd die hij nodig heeft geven op de bank.

Die voorhoede heb ik al vele malen bekritiseert, als je verder kijkt dan dat kom je ook nog eens tot de conclusie dat er helemaal niets uit het middenveld komt. Behalve dan tikkie terug en tikkie breed en de rest van het geklungel.

Leovardia

Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 09:00:21
Persoonlijk vind ik dat natuurlijk diep triest voor die jongen, als cambuursupporter heb ik daar geen boodschap aan, dan gaat het om de punten. We zijn een BVO en geen Warga3. Dan moet de TS. die jongen de tijd die hij nodig heeft geven op de bank.

Die voorhoede heb ik al vele malen bekritiseert, als je verder kijkt dan dat kom je ook nog eens tot de conclusie dat er helemaal niets uit het middenveld komt. Behalve dan tikkie terug en tikkie breed en de rest van het geklungel.

Je hebt er uitzonderlijk veel verstand van. Anders ga je eens met Dwight on tafel. Hij wil vast graag naar je opzienbarende analyse luisteren.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Harry L.

Citaat van: Leovardia op december 22, 2013, 09:23:40
Je hebt er uitzonderlijk veel verstand van. Anders ga je eens met Dwight on tafel. Hij wil vast graag naar je opzienbarende analyse luisteren.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lijkt me geen goed idee, dan kunnen we geen heel elftal meer opstellen. Ik vind wel dat jij dit ook moet kunnen zien, anders moet je misschien een andere hobby overwegen.