Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 13:14:38
Klopt, en daar komt bij dat de bal een ander effect krijgt door het halve blok (topspin  :D) waardoor hij na het hoogste punt veel sneller daalt dan normaal en zo achter Nienhuis naar beneden in het doel valt.
Deze kennis komt vast door je tafeltennis verleden  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: grijskijker op augustus 17, 2014, 13:17:03
Het leek er op dat de bal 2x geraakt werd, eerst Bakker en daarna leek het er op dat Bijker de bal ook nog raakte..

Dan krijgt ie nog meer topspin  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

John Hiatt

Dokkumer

Ja Dijkstra niet meer op de bank. Keuzes van Nienhuis waren niet goed, maar daarvoor ging het bij Dijkstra al 2 keer mis.

Eewal

Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 21:04:24
Tijd voor verandering!

och, heb je weer wat munitie? Nienhuis topper!

Cambuur058

Citaat van: Eewal op augustus 30, 2014, 21:06:39
och, heb je weer wat munitie? Nienhuis topper!
Normaal degelijk. vandaag slecht.

Eewal

Citaat van: Cambuur058 op augustus 30, 2014, 21:08:23
Normaal degelijk. vandaag slecht.

klopt, maar dat wil niet zeggen dat ie er daarom uit moet...

Cambuur058

Citaat van: Eewal op augustus 30, 2014, 21:16:43
klopt, maar dat wil niet zeggen dat ie er daarom uit moet...
dat zeg ik toch ook niet  |:)

Delamere

Met Zeinstra achter de hand, lijkt het me zo langzamerhand logisch dat de positie van Nienhuis niet meer geheel onomstreden is.
Nienhuis is geweldig goed op de lijn maar zijn meevoetballen en buiten de goal is het echt onder de maat. Veroorzaakt veel onrust bij zijn verdedigers, en ook bij mij op de tribune.

gewoon een fan

Alleen de 2de goal was zijn fout, daarvoor of daarna, weet het niet meer precies, red hij de ploeg met een ongelofelijke redding.
Deze TOPPER heeft echt wel wat meer krediet verdient  ;(

Dokkumer

Citaat van: Delamere op augustus 30, 2014, 21:19:59
Met Zeinstra achter de hand, lijkt het me zo langzamerhand logisch dat de positie van Nienhuis niet meer geheel onomstreden is.
Nienhuis is geweldig goed op de lijn maar zijn meevoetballen en buiten de goal is het echt onder de maat. Veroorzaakt veel onrust bij zijn verdedigers, en ook bij mij op de tribune.
De onrust ontstond al toen Vytas gewisseld moest worden. Je bent vanaf dat moment al je dynamiek (Bijker) centraal kwijt. Ik zal de foute rol van Nienhuis hierin absoluut niet negeren, maar het begint centraal achterin al.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2014, 21:34:36
De onrust ontstond al toen Vytas gewisseld moest worden. Je bent vanaf dat moment al je dynamiek (Bijker) centraal kwijt. Ik zal de foute rol van Nienhuis hierin absoluut niet negeren, maar het begint centraal achterin al.

Helemaal mee eens, Rhijnen en Bijker zijn veel beter op elkaar ingespeeld dan Rhijnen en Dijkstra.

carlo de leeuw

Citaat van: Marc S op augustus 30, 2014, 21:35:54
Helemaal mee eens, Rhijnen en Bijker zijn veel beter op elkaar ingespeeld dan Rhijnen en Dijkstra.
ja dat is logisch.
Dijkstra begon moeizaam maar herstelde zich later wel weer wat.
ik vraag me wel af wat Nienhuis daar in niemandsland deed.
Vind het verder een prima keeper, maar ik krijg nooit een rustig gevoel bij hem.
heb overigens met open mond naar die Rusnak zitten kijken....wat een speuler is dat zeg!

Ome Loeks

Het zijn in iedergeval altijd de zelfde zeikers die Nienhuis afkraken en hebben waarschijnlijk veel aandelen in Zeinstra wat hun objectieve waarneming behoorlijk vertroebeld

Tukker

Citaat van: Ome Loeks op augustus 30, 2014, 22:26:22
Het zijn in iedergeval altijd de zelfde zeikers die Nienhuis afkraken en hebben waarschijnlijk veel aandelen in Zeinstra wat hun objectieve waarneming behoorlijk vertroebeld
De eerste goal vond ik ook niet echt een fout van Nienhuis. En daarbij heeft ie er ook een 100% kans uitgehouden.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist