Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

1-1 was gewoone en blunder. korte hoek mag je als keeper NOOIT verslagen worden
1) staat verkeerd
2) te klein

Galdiano

Zelfs ik ben klaar met Nienhuis. Zeinstra verdiend een kans!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Casuals-lwd

Zeinstra erin in het vervolg.

Cambuur123

Goudvinger

Citaat van: Cambuur058 op november 09, 2014, 17:39:04
1-1 was gewoone en blunder. korte hoek mag je als keeper NOOIT verslagen worden

Alle keepers het land uit.

oldehove

Erger me dood aan het getreuzel van hem
ut komt su as het komt

sccleeuwarden

Veeeelste traag, verkeerde keuzes, en te nonchalant! pakt geen punten meer voor ons op dit moment, dus tijd voor een wissel. Ben er nu wel klaar mee na de zoveelste wedstrijd.

drg

Het is niet zo dat we gewonnen hadden of een punt hadden gepakt met Zeinstra in het doel, maar ik ben die Nienhuisjes ook wel eens zat, 'tis een beste vent maar ik zou ook wel eens Zeinstra in de basis willen zien!

Delamere

Pakt niks wat er toe doet, regelmatig een foutje,  meevoetballend ver onder de maat en een tweede keeper die gewoon beter is. Alle reden om deze keeper eens op de bank te zetten.
Oh, en dan laat ik dat achterlijke geschreeuw van hem na een kans/schot van de tegenpartij nog buiten beschouwing.

CJ058

Goudvinger

Allemaal leuk en aardig, maar Grotenhuis traint dagelijks met alle keepers en als hij gevonden had dat iemand anders dan Nienhuis eerste doelman moet zijn, had Henk dat advies al lang opgevolgd. Ik snap niets van deze drang om hem het doel uit te krijgen.

scclwd

Citaat van: Goudvinger op november 09, 2014, 20:31:56
Allemaal leuk en aardig, maar Grotenhuis traint dagelijks met alle keepers en als hij gevonden had dat iemand anders dan Nienhuis eerste doelman moet zijn, had Henk dat advies al lang opgevolgd. Ik snap niets van deze drang om hem het doel uit te krijgen.

Zal wel de teleurstelling zijn. Supporters zoeken na een verlies graag een zondebok, om zich af te kunnen reageren.

Cor

Citaat van: scclwd op november 09, 2014, 20:40:05
Zal wel de teleurstelling zijn. Supporters zoeken na een verlies graag een zondebok, om zich af te kunnen reageren.

Maar toch zag hij er niet sterk uit bij de eerste twee goals

Lore

Citaat van: scclwd op november 09, 2014, 20:40:05

Raar eigenlijk na deze wedstrijd. Vandaag had Nienhuis toch niet zo heel veel schuld, de 1 - 1 laat Bijker toch echt die spits  gewoon door lope

Scc01

Citaat van: Goudvinger op november 09, 2014, 20:31:56

Simpel te verklaren. Een keeper wissel je niet zomaar, duurt altijd een stuk langer dan veldspelers. En of Zeinstra veel beter is weten we ook niet. Maar dat hij weinig pakt is onderhand wel duidelijk.