Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Triest dat deze jongen het weer moet ontgelden. Als je net als eind vorig seizoen voorin wéér niks in te brengen hebt komt de nadruk vanzelf weer op de verdediging of de keeper te liggen.

AL

Citaat van: De Gast op augustus 06, 2016, 22:35:02
Triest dat deze jongen het weer moet ontgelden. Als je net als eind vorig seizoen voorin wéér niks in te brengen hebt komt de nadruk vanzelf weer op de verdediging of de keeper te liggen.

Klopt dat het voorin weer bagger is.
Maar deze clown kan er niets van.  Natuurlijk steun ik iedere speler, maar hij vindt zichzelf geweldig en het ligt nooit aan hem.
De 2-1 is gewoon een dikke fout van hem, maar altijd weer smoesjes....

Overigens geldt dat voor meer spelers. Totaal geen zelfreflectie!!

denistel

juistum en dan komen we er nooit als ze het zelf niet zien maar altijd excuses
zoeken. fouten toegeven hoe lastig ook moet je ook kunnen en er aan werken maar
ja als je zelf denkt dat het niet aan jou lag dan houdt het op denk ik.

poelie-lwd

Citaat van: De Gast op augustus 06, 2016, 22:35:02

Hij staat tussen die palen om ballen tegen te houden. Dat doet hij zelden tot nooit. 3 ballen op goal. 2 erin en 1 op de paal. Het is een heikneuter eerste klas en ik ben er echt helemaal klaar mee. Eigenlijk neem ik het de TD en TS nog het meeste kwalijk. Dit zag zelfs Vincent Bijlow aankomen dat het blunderen gewoon zou doorgaan. Er waren goeie keepers beschikbaar. Prio nr 1 was echt het aantrekken van een keeper. Hoe wil je rust in de defensie krijgen met zo'n dansmarieke achter je? Schandalig!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Noordcambuur

Er zal eerst een keeper moeten vertrekken voordat er een nieuwe komt en we zullen het moeten doen met deze 3 keepers.
En ga nou niet elke keer de keepers de fout in de schoenen te schuiven want ik ben ook nog niet overtuigt van onze verdediging.

gewoon een fan

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 09:41:35
En ga nou niet elke keer de keepers de fout in de schoenen te schuiven want ik ben ook nog niet overtuigt van onze verdediging.

Maar als de keepers de fouten maken mag dit toch aangegeven worden? of moeten de keepers elke keer de hand boven het hoofd worden gehouden?
Jouw reactie had die van Nienhuis kunnen zijn, hij geeft ook altijd een ander de schuld  ;(

Hij staat er om ballen tegen te houden laat hij daar nu eens mee beginnen.

denistel

een keepersfout het woord zegt het al een fout van de keeper wat heeft een verdediger daar mee
te maken.als er een schot van 20 meter komt en een keeper zit er volledig naast wat kan een
verdediger daar dan aan doen.
en wat hier ook al vaker is gezegd die trage spelhervattingen pff ik erger mie er al jaren aan
lijkt wel of ie dat met zin doet. de tegen stander staat dan al lang weer georganiseerd.
en het minste is zelf kritiek...het ie nog nooit van hoort volgens mij

Noordcambuur

Als een keeper een fout maakt is het vaak goed mis maar mist een aanvaller een grote kans ja wordt daar ook nog zo lang over gesproken.

Cor

Als een keeper af en toe een fout maakt maar ook punten pakt dan is het niet zo'n issue. Als een keeper veel fouten maakt en weinig punten pakt dan is het iets om je zorgen over te maken. En ja, dan wordt het iets waar veel over gesproken wordt.

Noordcambuur

Citaat van: Cor op augustus 07, 2016, 11:01:24
Als een keeper af en toe een fout maakt maar ook punten pakt dan is het niet zo'n issue. Als een keeper veel fouten maakt en weinig punten pakt dan is het iets om je zorgen over te maken. En ja, dan wordt het iets waar veel over gesproken wordt.
En jij vindt dat de doelpunten die we tegen kregen schuld van Nienhuis.

Nightmarelwd

Citaat van: richard op augustus 06, 2016, 10:51:41
Overtuig voetbalkenner ype even dan!!

Was op de training al duidelijk dat hij niet de juiste keeper is.

Links dekken schreeuwen, terwijl Bakker aan de bal is en altijd met rechts schiet, dus rechts naar binnen trekt.   :_schater
MI-Sider for Life

denistel

must kieke hoe die naar de ballen toe gaat,hoe ie bij voor zetten reageerd
en dat doet hij allemaal zelf dat doen de verdedigers toch niet?
hij staat soms meters voor de lijn terwijl ie dan op de lijn mut staan he
maar omdat ie twijfeld gaat het mis kijk die beelden nou nog meer eens
goed.

Nightmarelwd

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 10:13:51
Als een keeper een fout maakt is het vaak goed mis maar mist een aanvaller een grote kans ja wordt daar ook nog zo lang over gesproken.

Beide ballen zijn tegen te houden, wanneer een keeper in conditie en op een normaal gewicht is. 
MI-Sider for Life

Noordcambuur

Eerste wedstrijd is gespeeld met Nienhuis nog maar 37 te gaan mannen succes wordt een zwaar seizoen voor jullie zo.

Noordcambuur

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 07, 2016, 11:11:46
Beide ballen zijn tegen te houden, wanneer een keeper in conditie en op een normaal gewicht is.
daar heb je een trainer voor toch om hem daar op aan te spreken.