Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 08:38:32
Hè Cor hoe gaat het met JOU VRIEND HEMMEN :_schater

Jij genoten gister van de nederlaag. Heb je hier vorige week na de winst niet gezien, en nu weer druk posten... Lekker man. Maandag naar de training las ik al, lekker los gaan tegen iedereen. Man wat een heerlijke week heb je weer. Wel grappig dat je Hemmen mijn vriend noemt, anderen denken dat Barto mijn vriend is. Wel eens bedacht dat er ook mensen zijn die iets genuanceerder naar voetbal kijken? Geniet van je weekend man en succes maandag.

Nightmarelwd

Tegenstander 16 schoten op doel in zeven wedstrijden 9 keer raak.

Hij staat daar om ballen tegen te houden. 8P

MI-Sider for Life

Noordcambuur

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 09:25:47
Jij genoten gister van de nederlaag. Heb je hier vorige week na de winst niet gezien, en nu weer druk posten... Lekker man. Maandag naar de training las ik al, lekker los gaan tegen iedereen. Man wat een heerlijke week heb je weer. Wel grappig dat je Hemmen mijn vriend noemt, anderen denken dat Barto mijn vriend is. Wel eens bedacht dat er ook mensen zijn die iets genuanceerder naar voetbal kijken? Geniet van je weekend man en succes maandag.
ik geniet van jou Cor _O_jij neemt het altijd van Hemmen op maar geef niks hoor hij is bijna fit.Ik geniet altijd van het weekend :hein maar niet reageren op me  :0=

Noordcambuur

Cor er zijn ook supporters die geven wat om de club en ik ben er zeker a.s.maandag i.p.v.op deze site alles zwart te praten.

koosZevenaar

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 11:10:57
ik geniet van jou Cor _O_jij neemt het altijd van Hemmen op maar geef niks hoor hij is bijna fit.Ik geniet altijd van het weekend :hein maar niet reageren op me  :0=
Dat is toch geen verbetering, liever met 10 man dan met die man die totaal geen instelling heeft en bij iedere tegenslag een blessure simuleert.
Inderdaad ik ben een BARTO fan en voorzitter van de ANTI-Hemmen fanclub

Noordcambuur

Citaat van: koosZevenaar op september 17, 2016, 11:17:32
Dat is toch geen verbetering, liever met 10 man dan met die man die totaal geen instelling heeft en bij iedere tegenslag een blessure simuleert.
Inderdaad ik ben een BARTO fan en voorzitter van de ANTI-Hemmen fanclub
denk er om niet doen :_spank

John Hiatt

Dit topic gaat over onze tuinkabouter Nienhuis, de keeper die er al meer dan 2 jaar blunder op blunder stapelt....

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 08:46:10
Blackson hoor je niks over met zijn verdedigingsfout en ook over onze aanvallers.
een speler uit het tweede met zijn tweede basisplaats. Je hebt helemaal gelijk, affikken die handel  :X

Lekker simpel gedacht he

zeewolde

Citaat van: John Hiatt op september 17, 2016, 11:30:54
Dit topic gaat over onze tuinkabouter Nienhuis, de keeper die er al meer dan 2 jaar blunder op blunder stapelt....
nog geen antwoord van je wie er dan moet staan. Zeinstra die vorig jaar het zo uitstekend deed?

John Hiatt

Citaat van: zeewolde op september 17, 2016, 11:32:56
nog geen antwoord van je wie er dan moet staan. Zeinstra die vorig jaar het zo uitstekend deed?

Ik zou de derde keeper opstellen. Dat schijnt een groot talent te zijn. Ook hij zal wel eens een foutje maken, maar in hem zit potentie.

Cor

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 11:10:57

Neem nog een paar  :proost kerel, dan zijn de laatste cellen ook kapot. Veel plezier maandag, ik moet werken, maar zou anders ook niet aan dit soort zinloze acties meedoen. On topic, de nederlaag van gister ligt weer aan Nienhuis begrijp ik?

zeewolde

Citaat van: John Hiatt op september 17, 2016, 11:35:06
Ik zou de derde keeper opstellen. Dat schijnt een groot talent te zijn. Ook hij zal wel eens een foutje maken, maar in hem zit potentie.
zie bv hoe nu al gereageerd wordt op blackson. Werkt goed voor het zelfvertrouwen. Bovendien zet je deze Bos dan in een slecht draaiend team terwijl hij zelf ook net 4 om de oren heeft gehad tegen jong ADO. Denk niet het ideale moment om hem er in te zetten.

Noordcambuur

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 11:45:54
Neem nog een paar  :proost kerel, dan zijn de laatste cellen ook kapot. Veel plezier maandag, ik moet werken, maar zou anders ook niet aan dit soort zinloze acties meedoen. On topic, de nederlaag van gister ligt weer aan Nienhuis begrijp ik?
heb ik dat hier verteld dat het de schuld van nienhuis was.
Jou hersencellen zijn al een tijdje dood cor _O_

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op september 17, 2016, 11:56:31
zie bv hoe nu al gereageerd wordt op blackson. Werkt goed voor het zelfvertrouwen. Bovendien zet je deze Bos dan in een slecht draaiend team terwijl hij zelf ook net 4 om de oren heeft gehad tegen jong ADO. Denk niet het ideale moment om hem er in te zetten.
komop ligt niet aan nienhuis,gister een ander centraal duo achterin en aanval was weer eens slecht.

Cor

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 12:15:17
heb ik dat hier verteld dat het de schuld van nienhuis was.
Jou hersencellen zijn al een tijdje dood cor _O_

Jij post hier over Hemmen. Mijn on topic vraag was ook niet aan jou gericht, jij liegt toch. Al 35 jaar bij Cambuur  :_schater :_schater :_schater :_schater