Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op september 30, 2016, 23:11:54
Allebei onhoudbaar hoor, Nienhuis kon hier niks aan doen.
Nienhuis niet nee. Een echte keeper wel!
Nogmaals, bij de gelijkmaker coacht hij niet en gaat hij als een stervende zwaan naar die bal, Bij de 2-1 staat hij met zijn armen te zwaaien EN KOMT NIET EENS VAN DE GROND.

Ja bij beide tegentreffers gingen daar fouten achterin aan vooraf, maar een beetje keeper houdt ook eens een bal tegen!

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 23:21:39
Nienhuis niet nee. Een echte keeper wel!
Nogmaals, bij de gelijkmaker coacht hij niet en gaat hij als een stervende zwaan naar die bal, Bij de 2-1 staat hij met zijn armen te zwaaien EN KOMT NIET EENS VAN DE GROND.

Ja bij beide tegentreffers gingen daar fouten achterin aan vooraf, maar een beetje keeper houdt ook eens een bal tegen!

Was sarcastich omdat ik vorige week zei dat die bal houdbaar was, kreeg ik iedereen over me heen dat het een goede goal was.
Die Nienhuis kan er werkelijk helemaal niks van, is niet atletisch en is veel te fors voor een keeper, die vent kan niet duiken, of duikt in een boogje, of komt niet los, wat waarschijnlijk weer te maken heeft met dat forse wat hij heeft.  Zet godverdomme die 3e keeper er maar in, kan alleen maar beter worden, alhoewel met deze keeperstrainer  :zucht Jezus wat ist eigenlijk een dikke bende bij de club.

Dokkumer

Die bal was ook houdbaar, voor een echte keeper althans.
Het blijft moeilijk om in platte tekst de achterliggende gedachte te zien. In het bestuurstopic maak ik precies hetzelfde mee.

Nienhuis is in mijn ogen na het eerste jaar Eredivisie niet gegroeid als keeper, maar eerder minder geworden.

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 23:28:47

Nienhuis is in mijn ogen na het eerste jaar Eredivisie niet gegroeid als keeper, maar eerder minder geworden.

Klopt, in dat jaar zat alles mee.

Dokkumer

Ergo hij steeg boven zichzelf uit ;)

Het is jammer, maar we zullen het dit seizoen nog met Kneus en Co. moeten doen. Bos komt gezien het verleden toch op geen enkele wijze aan speelminuten in het eerste toe.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 23:32:44
Ergo hij steeg boven zichzelf uit ;)

Het is jammer, maar we zullen het dit seizoen nog met Kneus en Co. moeten doen. Bos komt gezien het verleden toch op geen enkele wijze aan speelminuten in het eerste toe.

Dan Wilpstra toch op 'e goal? De kans dat die beter wordt is toch het grootst. Zeinstra en Nienhuis gewogen en te licht bevonden. Bos en Wilpstra maar eens testen in de oefenwedstrijden/ beloftencompetitie. Ken gauw beter. 
In Henk en Sandor we trust

PePe

Als Nienhuis zijn positie ter discussie staat, dan presteert hij vaak weer even beter.
Normaal gesproken is hij een middelmatige keeper.

zeewolde

Wat heb ik deze man nog vaak verdedigd en gedacht dat hij op Jupiler niveau wel meekan. Maar wat weer een fout bij de 2_1.

Henri doe wat goeds in de winter en regel een echte keeper en een scorende spits. :(

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op oktober 01, 2016, 00:32:23
Wat heb ik deze man nog vaak verdedigd en gedacht dat hij op Jupiler niveau wel meekan. Maar wat weer een fout bij de 2_1.

Henri doe wat goeds in de winter en regel een echte keeper en een scorende spits. :(

Henri mag van mij niet meer in de snoeppot graaien, daarvoor heeft hij wat te weinig krediet opgebouwd met het aantrekken van een aantal spelers cq trainers. Niet het handje ophouden bij sponsoren. Niet op eigen houtje te werk gaan. Niet eerder dan dat er afscheid wordt genomen van ten minste 1 keeper.
In Henk en Sandor we trust

wiekie1969

Gvd wat is deze man slecht zeg. Hij pakt nog minder ballen dan in de Eredivisie.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 23:28:47
Die bal was ook houdbaar, voor een echte keeper althans.
Het blijft moeilijk om in platte tekst de achterliggende gedachte te zien. In het bestuurstopic maak ik precies hetzelfde mee.

Het enige wat Maas ons op heeft geleverd, is dat hij het exacte kunstje heeft laten zien wat hij bij Vitesse ook heeft weten te presteren.
Namelijk een redelijke tot prima selectie binnen een paar weken volledig te laten falen met tenenkrommend voetbal door een bal eindeloos naar elkaar of terug te spelen.
Alle spelers zijn aanmerkelijk slechter gaan spelen, waaronder natuurlijk ook onze pantomime clown Bassie.

gewoon een fan

Ik kan mij niet herinneren dat ik een keeper mee heb gemaakt die minder ballen pakt als Nienhuis dit jaar en ik kom toch al ruim 36 jaar bij Cambuur.
Mijn geheugen laat mij nog wel eens in de steek moet ik eerlijk toegeven en er zullen vast en zeker nog slechtere keepers geweest zijn alleen die hielden per ongeluk nog wel eens een bal tegen.
Elke bal tussen de palen is bijna een doelpunt, ik ben echt heel benieuwd naar de statistieken.

Als je hem ziet keepen dit jaar dan kun je bijna je ogen niet geloven  ;(

Bankzitter

Begin tweede helft was hij alleen maar aan het vertragen, terwijl dat de periode was waarin je de voorsprong moet uitbouwen.
In plaats van scherp te beginnen was iedereen sloom aan het rond schuiven. Dan kun je domme momenten zoals die met Anderson gaan verwachten.

denistel

hij zegt op de radio ik kon rustig met mijn voet op de bal staan
dat mvv deed niks,,het niet in de gaten dat ie zien eigen team
oek in slaap sust. daar erger ik mie zo wie zo al aan dat getreuzel
bij spelhervattingen.

Bankzitter

Onverstelbaar dat de trainer en spelers zelf niet door hebben dat je hoog tempo moet spelen om de genadeknap uit te delen maar ook om jezelf te dwingen geconcentreerd te blijven spelen.
Conditioneel beter heb je weinig aan, he, als je keeper met de voet op de bal gaat staan en je in een bejaardentempo van achterin rondspeelt.