Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Graafschap - Cambuur

Gestart door TM, juli 25, 2019, 19:13:06

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: AL op augustus 03, 2019, 09:47:51
Eens maar wat wil je anders?
Nummer 6 erbij is een must!
klopt. Maulun heeft dus net als Mac weer een achterstand. Akoy komt fysiek en handelingsnelheid te kort op dit moment. Dan blijft alleen Jacobs over. Graafschap heeft erg fysieke ploeg en ik denk dat dat het probleem word.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op augustus 03, 2019, 09:50:42
En wat is jouw opstelling?
vind ik lastig. Je weet dat Henk 4-3-3 gaat spelen. Kallon zal spelen verwacht ik. Maakte trouwens een fitte indruk maar verneukte eigenlijk de weds. Die grote seuntjes is lastig te bespelen

PePe

Kallon vond ik minder gretig? (vind hij het nog wel leuk bij Cambuur?)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op augustus 03, 2019, 12:08:48
Kallon vond ik minder gretig? (vind hij het nog wel leuk bij Cambuur?)

Kallon speelde goed, was gretig, goede acties maar als hij voor het doel komt heeft hij altijd zn benen er scheef onderstaan.
Als hij 50 proc van zn kansen benut speelde hij ook niet meer in Leeuwarden, maar of dat ooit nog gaat gebeuren ik weet t niet.
Hij lijkt wel zenuwachtig als hij moet afronden.

SCC

Gisteren heeft aangetoond dat Oratmangoen sowieso moet spelen, waarom staat die hier niet in jullie opstelling? Of is hij geschorst?

Walter

Citaat van: AL op augustus 03, 2019, 09:01:39
Stevens
Deelen, Mac, Schouten, Sambissa.
Akoy, Maulun, Jacobs.
Korte, Muhren, Paulissen.

Zo zou ik het doen als beide Fransmannen fit zijn tenminste.
Geen Akoy aub. Laat die nog maar een week weken rijpen , tijdens de trainingen.
De rest kan ik mee leven

Chipke

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 03, 2019, 12:34:30
Kallon speelde goed, was gretig, goede acties maar als hij voor het doel komt heeft hij altijd zn benen er scheef onderstaan.
Als hij 50 proc van zn kansen benut speelde hij ook niet meer in Leeuwarden, maar of dat ooit nog gaat gebeuren ik weet t niet.

Helemaal mee eens! Was bij vlagen echt heel goed, alleen die kansen...

wiekie1969

Citaat van: SCC op augustus 03, 2019, 23:00:36
Gisteren heeft aangetoond dat Oratmangoen sowieso moet spelen, waarom staat die hier niet in jullie opstelling? Of is hij geschorst?

Tuurlijk moet die jongen in de basis. Wat een stylist. Jaren niet zo'n speler gezien. Zet hem maar op de 10 achter Muhren.

denistel

Citaat van: Chipke op augustus 03, 2019, 23:33:10
Helemaal mee eens! Was bij vlagen echt heel goed, alleen die kansen...

training training training alle vrije uurtjes in je zelf investeren dan komt het
van zelf.

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2019, 10:18:33
Tuurlijk moet die jongen in de basis. Wat een stylist. Jaren niet zo'n speler gezien. Zet hem maar op de 10 achter Muhren.

Heerlijke speler idd, zou me niets verbazen als die maximaal 1 jaar bij ons speelt. Soort van Lilipaly-scenario
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 03, 2019, 12:34:30

Als ik zie hoe Lukoki destijds met sprongen vooruit is gegaan onder Dwight en Henk, heb ik er alle vertrouwen in dat bij Kallon ook de nodige winst te behalen valt. Had echt een goede pot tegen Volendam, maar was te wild bij het afronden.
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Kallon begon vorig seizoen ook prima. Hopen dat 'ie na de scherpte wel houdt en eindelijk ook rendement krijgt. Hij heeft in ieder geval betere spelers om zich heen nu.

wiekie1969

Gas geven vrijdag en de 3 punten mee terug naar Leeuwarden. Kom aan.  :thumbsup |:)

PePe

Zou Cambuur ons vrijdag in Doetinchem kunnen verrassen? (of is een gelijk spel al mooi)

sunderland

Citaat van: PePe op augustus 06, 2019, 21:13:15
Zou Cambuur ons vrijdag in Doetinchem kunnen verrassen? (of is een gelijk spel al mooi)
een gelijk spel is al mooi. We krijgen veel kansen de laatste 3 weds en daarvan zal het afhangen. Ze moeten erin