Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Jarchinio Antonia

Gestart door Galdiano, september 02, 2019, 16:42:48

Vorige topic - Volgende topic

michello

Belangrijk is natuurlijk wat hij moet gaan kosten. Hij is de jongste niet meer en heeft nog wel eens wat pijntjes. Als het niet een te dure kracht wordt ( maar dat vraag ik me af)  dan zou je de gok kunnen nemen om te gaan verlengen.

AL

Er zullen  toch echt 2 kwalitatief goede spelers moeten komen op de vleugels voorin.
Dan denk ik aan spelers als Adžić(links) en Summerville (rechts).
Maar er zijn natuurlijk andere mogelijkheden qua huur.
Ook zie ik liever een Van Mieghem dan Antonia(even oud maar v Mieghem veel betere voetballer).
Antonia deed het vooral goed op de back vond ik.

Hij mag van mij blijven maar niet ten koste van echte kwaliteit op de vleugels.

Lore

Citaat van: AL op mei 28, 2021, 13:44:44
Er zullen  toch echt 2 kwalitatief goede spelers moeten komen op de vleugels voorin.
Dan denk ik aan spelers als Adžić(links) en Summerville (rechts).
Maar er zijn natuurlijk andere mogelijkheden qua huur.
Ook zie ik liever een Van Mieghem dan Antonia(even oud maar v Mieghem veel betere voetballer).
Antonia deed het vooral goed op de back vond ik.

Hij mag van mij blijven maar niet ten koste van echte kwaliteit op de vleugels.

Ik snap dat het een aardige gast is, maar hij is toch niet voldoende om mee te nemen in de eredivisie?

veteraan

Het lijkt alsof de norm wat opschuift.
Mogelijk wordt er rekening gehouden met een investering in één of twee cruciale spelers in de nieuwe selectie

CambuurAmersfoort

Jongens als sambissa en antonia zou ik toch echt bedanken voor bewezen diensten en zoeken naar jonge talentvolle jongens in de kkd.
Zijn wat mij betreft veel te wisselvallig en gaan ons echt niet in de eredivisie houden.

sunderland

Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 28, 2021, 18:40:58
Jongens als sambissa en antonia zou ik toch echt bedanken voor bewezen diensten en zoeken naar jonge talentvolle jongens in de kkd.
Zijn wat mij betreft veel te wisselvallig en gaan ons echt niet in de eredivisie houden.
jij denkt dat talent volle jongens uit de kkd ons redden. Je zult goed moeten beginnen anders ist net als Emmen en ADO te laat, dus niet eerst beetje wennen ed.

Collingwood

Als duidelijkheid rond Antonia afhangt van of hij eerst terug moet komen van zijn interlandperiode, dan zal dat nog even op zich laten wachten. Curacao heeft zich (met Antonia weer in de basis) geplaatst voor de play-offs in de wk-kwalificatie en die worden op 12 en 15 juni gespeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

D.H.Skolten

Ik vind dat Cambuur voor kwaliteit moet gaan en niet voor kwantiteit,  maar Antonia zou ik altijd hier houden. Zijn drive na het verwerken van het verlies van geliefden om hem heen en zijn prestaties voor Curaçao lijkt hem wel 10x beter te hebben gemaakt, en hij voelt zich hier goed en vooral gewaardeerd.

Ollie

Citaat van: D.H.Skolten op juni 09, 2021, 12:55:21
Ik vind dat Cambuur voor kwaliteit moet gaan en niet voor kwantiteit,  maar Antonia zou ik altijd hier houden. Zijn drive na het verwerken van het verlies van geliefden om hem heen en zijn prestaties voor Curaçao lijkt hem wel 10x beter te hebben gemaakt, en hij voelt zich hier goed en vooral gewaardeerd.
Ben het niet vaak met je eens, maar deze keer wel.

Eewal

Vastleggen deze man. Kan samen met Kallon een plaag zijn voor iedere achterhoede. Ook in de wedstrijden waar we niks te vertellen hebben..

justremco

Citaat van: Eewal op juni 18, 2021, 08:46:39
Vastleggen deze man. Kan samen met Kallon een plaag zijn voor iedere achterhoede. Ook in de wedstrijden waar we niks te vertellen hebben..

Zou van mij ook best mogen blijven hoor, maar er moet toch ook wel een andere rechtsbuiten met wat snelheid te vinden zijn met hetzelfde of misschien zelfs meer rendement?

Collingwood

Dat is toch in principe Doodeman? Die hebben ze neem ik aan niet voor niks gehaald. Zou mooi zijn als er daarnaast iemand komt die links en rechts kan, wat Kallon ook kan (al vind ik die op links beter). Dan kunnen ze het met zijn allen uitvechten.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Lastig.... Antonia heeft eredivisie ervaring, kent het systeem, samengespeeld en getrained met Hendriks. Op meerdere posities inzetbaar.

Aan de andere kant zal hij wel genoeg speeltijd willen. En de club zal ook naar een nog hoger niveau willen doorselecteren. Daar zal de twijfel wel zitten voor beide partijen.

veteraan

Speeltijd moet je veroveren, ervaring is belangrijk, maar de motivatie moet echt 100% zijn
Anders niet doen. Voor beide partijen.

Trainert!

Citaat van: Collingwood op juni 18, 2021, 10:21:05
Dat is toch in principe Doodeman? Die hebben ze neem ik aan niet voor niks gehaald. Zou mooi zijn als er daarnaast iemand komt die links en rechts kan, wat Kallon ook kan (al vind ik die op links beter). Dan kunnen ze het met zijn allen uitvechten.

Doodeman is veel te licht. Heeft bij Cambuur in de 1e divisie nog niks laten zien. Antonia is echt een paar klassen beter.
En kan op meerdere posities uit de voeten, iets wat Doodeman niet heeft.