Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Winterstop.

Gestart door speculeter, november 23, 2019, 10:17:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: speculeter op december 04, 2019, 22:49:17
Maulun is een 10 toch?.

We spelen toch met Hoedemakers centraal?
Jacobs komt vanaf rechts  en Maulun ( 8 ) van links.

We spelen niet met een traditionele 10.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Ik denk altijd in een middenveld met een breker, een loper en een passer. Er moet een speler op het middenveld zijn die iets kan creëeren met een slimme pass, actie of schot buiten de 16.
Anders blijft het sommige wedstrijden bij rondtikken zonder echt kansen te krijgen.

Maulun speelt goed, maar maakt niet het verschil zoals een De Leeuw, Sandor, Crowley dat konden,

poelie-lwd

Maulun moet de aangever zijn maar geeft veel te vaak niet thuis. Daarbij is zijn handelingssnelheid veel te laag en maakt daardoor vaak ook verkeerde keuzes. Die middenvelders van Jong AZ waren wat dat aangaat 10 x beter dan de Fransman. Reijnders en Goudmijn wil ik wel op de fiets ophalen. Bijkomstig voordeel is dat je ze ook nog op de vleugels neer kunt zetten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Eerlijk gezegd viel Goudmijn me wat tegen.
Weinig van gezien.

sunderland

Citaat van: speculeter op december 05, 2019, 09:04:11
Eerlijk gezegd viel Goudmijn me wat tegen.
Weinig van gezien.
speelde compleet in dienst van die 3 voorin. Dat kan ie dus ook en iedere eerste balaanname goed. Maulun valt mij tot nu toe het meest tegen. Had tegen jong az voor rust 3 x de beslissende bal moeten geven toen hun tegen de middellijn aan speelden.

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op december 05, 2019, 12:09:50
speelde compleet in dienst van die 3 voorin. Dat kan ie dus ook en iedere eerste balaanname goed. Maulun valt mij tot nu toe het meest tegen. Had tegen jong az voor rust 3 x de beslissende bal moeten geven toen hun tegen de middellijn aan speelden.
klopt niet, was Maulun maar minstens 2 keer ook Akoy. Wel feitelijk blijven als je het over Maulun hebt :)

speculeter

Sunderland is niet zo.n fan van Maulun??

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op december 05, 2019, 13:12:12
klopt niet, was Maulun maar minstens 2 keer ook Akoy. Wel feitelijk blijven als je het over Maulun hebt :)
klopt wel ! Ben niet gek.

sunderland

Citaat van: speculeter op december 05, 2019, 13:30:37
Sunderland is niet zo.n fan van Maulun??
jawel. Het zijn de feiten die ik benoem. Tis toch zo dat ie te weinig scoort en assist geeft en dat zijn handelingssnelheid achterblijft bij de rest. Tegen Eindhoven was ie er weer in de 2 e helft. Weet zeker dat Sandor in de rust dat heeft aangegeven

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op december 05, 2019, 15:48:49
klopt wel ! Ben niet gek.
laten we het dan maar in de groep gooien want ik ben ook niet gek :) je doet net alsof Maulun de enige was die de bal niet bij de juiste man kreeg. Dat is pertinent onjuist, een aantal keren was het ook Akoy die dat niet voor elkaar kreeg.

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op december 05, 2019, 16:22:30
laten we het dan maar in de groep gooien want ik ben ook niet gek :) je doet net alsof Maulun de enige was die de bal niet bij de juiste man kreeg. Dat is pertinent onjuist, een aantal keren was het ook Akoy die dat niet voor elkaar kreeg.
heb het over 3 x maulun begin jij over Akoy. Misschien was het wel 3 x akoy en 3 x maulun. Akoy zijn handelingssnelheid ligt wel hoog , maakte goal en had assist...klaar

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op december 05, 2019, 17:18:12
heb het over 3 x maulun begin jij over Akoy. Misschien was het wel 3 x akoy en 3 x maulun. Akoy zijn handelingssnelheid ligt wel hoog , maakte goal en had assist...klaar
dan zijn we het weer eens