Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 1 lid
zeewolde

michael breij

Gestart door okkele, december 20, 2019, 10:06:55

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op september 19, 2020, 22:11:17
of rechts voorin.
Of op de plek van Jacobs.
Die is zijn vorm volledig kwijt
nou niet alleen Jacobs is uit vorm kijk eens naar Muhren dat is ook niet best hoor,

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op september 19, 2020, 22:27:27
nou niet alleen Jacobs is uit vorm kijk eens naar Muhren dat is ook niet best hoor,

Dat is onzin natuurlijk, scoort dan misschien 2x in buitenspel positie, maar die eind hij goed af. Hij is natuurlijk wel afhankelijk van aanvoer

Cor

Citaat van: Noordcambuur op september 19, 2020, 22:27:27

Muhren krijgt bijna geen bruikbare bal. Alle patronen van vorig seizoen lijken wel verdwenen. Kan hij niks aan doen. Begint al achterin, opbouw is traag en matig.

Bolle

Citaat van: Cor op september 20, 2020, 07:50:05
Muhren krijgt bijna geen bruikbare bal. Alle patronen van vorig seizoen lijken wel verdwenen. Kan hij niks aan doen. Begint al achterin, opbouw is traag en matig.

Toch lekker dat we het elftal vrijwel geheel intact hebben kunnen houden en we al zo heerlijk op elkaar in zijn gespeeld... :devil

Breij mag van mij wel een paar wedstrijden starten overigens. En ja; wat mij betreft ten koste van Jacobs.

Keira

Citaat van: Bolle op september 23, 2020, 16:51:33
Toch lekker dat we het elftal vrijwel geheel intact hebben kunnen houden en we al zo heerlijk op elkaar in zijn gespeeld... :devil

Breij mag van mij wel een paar wedstrijden starten overigens. En ja; wat mij betreft ten koste van Jacobs.

Ja die zit er niet helemaal meer lekker in. Breij maar eens een keer beginnen.

Delfzijl/Cambuur

Breij en ook Korte die toch lekker bezig was in de voorbereiding zouden beide moeten spelen als de basisklanten uit vorm zijn, laten die zich maar herpakken en zich er weer in voetballen.

sunderland

Een goede trainer geeft zijn spelers langer een kans. Jacobs speelde van de 4 weds 1 goed. Denk dat Henk um zeker nog 1 kans geeft.

denistel

als Jacobs fit is speelt ie altijd volgens mij

De Gast

Waren Breij en Jacobs vorig jaar tegelijk binnengekomen dan had ik nog moeten zien wie de basisklant was geworden. Breij doet niks onder voor Jacobs. Integendeel wellicht. Gezien hun leeftijd zouden beide moeten spelen.

PePe

Cambuur miste de afgelopen periode de drive van Breij. Een geweldige energie, en inspireerd hiermee het hele team.  :y :y

Bankzitter

Ook een superpostieve , leuke gozer.
Precies wat een team nodig heeft waarin het allemaal even niet lekker loopt.
Wat mij betreft in de basis houden.

Treb

Die kest er wel bij hewwe

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Absoluut basis maar ik zou hem op rechtsbuiten zetten.
Gisteren natuurlijk logisch dat hij niet op rechtsbuiten speelde.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op september 26, 2020, 07:28:21
Absoluut basis maar ik zou hem op rechtsbuiten zetten.
Gisteren natuurlijk logisch dat hij niet op rechtsbuiten speelde.

Ik denk dat hij zich met zijn drive op elke positie wel redt. Maar idd mooi op rechtsbuiten ipv Antonia.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021