Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 09, 2020, 11:58:29

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..

Dat hele vak moet vol vlaggen man prachtig om te zien, trots op die vlaggen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: oost op februari 01, 2020, 18:17:17
Kan mij goed voorstellen dat je gestoord wordt
Van zown vlag. Gewoon weer een trommel gaat sfeer 100% te goede komen

:_schater

Destroyer

Citaat van: oldehove op februari 01, 2020, 18:02:17
Wat een gezeur om die vlaggen..

Is er geen sfeer is er gezeur, Worden er extra attributen gebruikt om de sfeer te verhogen is het ook niet goed. Wat mij betreft word er de hele wedstrijd met vlaggen gezwaaid ziet er fantastisch uit.

Hulde  |:) _O_

mscc

Citaat van: oost op februari 01, 2020, 18:17:17
Kan mij goed voorstellen dat je gestoord wordt
Van zown vlag. Gewoon weer een trommel gaat sfeer 100% te goede komen

Neem nog een shot je

diekhuzen

Citaat van: Pielkebuus op februari 01, 2020, 10:19:53
Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!

Ik reis niet 400 km om een voorgedrukt blauw en geel doek aan te schouwen. Overigens stoorde het gros van de supporters zich daaraan. Sfeermaken is anders dan zwaaien met vlaggen. Tegenwoordig in elk stadion vlaggetjes. Op een forum mag je een mening hebben en uiten. Daarop reageren met huilen zegt genoeg over jou.

D.H.Skolten

Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2020, 10:19:59
Je hebt helemaal gelijk dat een mening niet door iedereen gedeeld wordt en dat is gelukkig op dit forum dan ook het leuke.
Zelf vind ik ook dat Doke geen speler is die overloopt van technische bagage, maar dit wel weet te compenseren met veel tomeloze inzet.
Geeft dikwijls wel goede openingen naar de vleugels of middenveld en schaamt zich ook niet er in te rossen als het echt moet.
Ik vind hem een echte back van de oude stempel die het Engelse spel hoog in het vaandel houdt.
Als de nieuwe beter is in het verdedigen en opbouwen zal die dan ook echt wel gaan spelen, maar Doke blijft voor mij een prima reserve.
Als vierde man is 't een prima optie, en hij kan op links als het nodig is, dat is ook iets waard. Ik ben echt niet tegen hem zolang hij zijn best voor ons doet, maar als hij niet kan voetballen dan zeg ik dat ook.

Treb

Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 22:55:59
Ik reis niet 400 km om een voorgedrukt blauw en geel doek aan te schouwen. Overigens stoorde het gros van de supporters zich daaraan. Sfeermaken is anders dan zwaaien met vlaggen.

Past ook helemaal niet bij Cambuur. Prima wat van die vlaggen voor de wedstrijd maar tijdens de wedstrijd is het gewoon asociaal.

Laat deze 'hype' lekker in Duitsland.

666

Citaat van: Treb op februari 02, 2020, 05:57:05
Past ook helemaal niet bij Cambuur. Prima wat van die vlaggen voor de wedstrijd maar tijdens de wedstrijd is het gewoon asociaal.

Laat deze 'hype' lekker in Duitsland.

Idd hier ben ik het helemaal mee eens, zeer irritant die vlaggen. Gewoon sfeer maken op zijn Cambuurs.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Wat is dan wel des cambuur,s zo goed is de sfeer afgelopen tijd niet meer. Wees blij dat sommigen er wat van proberen te maken man. Worden net zo'n ouwe wijven club  :R

666

Citaat van: Destroyer op februari 03, 2020, 10:24:16
Wat is dan wel des cambuur,s zo goed is de sfeer afgelopen tijd niet meer. Wees blij dat sommigen er wat van proberen te maken man. Worden net zo'n ouwe wijven club  :R

Om te beginnen voor aanvang mooie doekjes aan de hekken, mooi doekje over de supporters heen, mooie grote vlaggen bij opkomst en bij doelpunten en na afloop. Lekker zingen en schreeuwen in de emotie van de wedstrijd. Maar als je de gehele wedstrijd met een grote vlag gaat zwaaien dan kun je dat geregisseerde gezang en zwaaien van Ajax of Bayern München ook wel overnemen. Dat is toch om te kotsen, iig niet mijn idee van wedstrijdbeleving.

Montana

Citaat van: 666 op februari 03, 2020, 13:54:40
Om te beginnen voor aanvang mooie doekjes aan de hekken, mooi doekje over de supporters heen, mooie grote vlaggen bij opkomst en bij doelpunten en na afloop. Lekker zingen en schreeuwen in de emotie van de wedstrijd. Maar als je de gehele wedstrijd met een grote vlag gaat zwaaien dan kun je dat geregisseerde gezang en zwaaien van Ajax of Bayern München ook wel overnemen. Dat is toch om te kotsen, iig niet mijn idee van wedstrijdbeleving.

Ik was één van die 'vlaggeniers'. Had het ff gezegd, totaal geen erg in gehad dat het ook storend kon zijn. Geen wanklank gehoord in het vak. Maar ik begrijp het wel. Nemen we dat weer mee voor een evt. volgende keer  :thumbsup

666

Citaat van: Montana op februari 03, 2020, 15:09:35
Ik was één van die 'vlaggeniers'. Had het ff gezegd, totaal geen erg in gehad dat het ook storend kon zijn. Geen wanklank gehoord in het vak. Maar ik begrijp het wel. Nemen we dat weer mee voor een evt. volgende keer  :thumbsup

:thumbsup

Yellow Army

Volgende keer doorzichtige vlaggen?
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het kwam eigenlijk ook wat slecht uit. Bij de penalty werd iedereen enorm enthousiast. Toen gingen de vlaggen omhoog en misten veel supporters daardoor de penalty.

Maar..... het was een prachtig uitvak _O_
Henk, held, bedankt

SCC-J

Tot de 0-1 deed de helft van het uitvak niet mee