Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - MVV Maastricht (07-02-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 28, 2020, 13:00:09

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: D.H.Skolten op februari 10, 2020, 21:58:09
Ik zei al dat de graafschap een volwassen team heeft

Citaat van: D.H.Skolten op februari 10, 2020, 22:12:52
Was geen analyse, ik zei niet dat ik de wedstrijd heb gezien he, ik zei dat De Graafschap alsnog won, ik zei niet dat dat door hun goede spel kwam. Geluk kun je ook afdwingen.

Dit is je tweede analyse
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op februari 10, 2020, 22:15:39
Schijnbaar mag je hier je mening niet geven en moet je het met iedereen eens zijn.
tuurlijk mag dat, maar je moet ook accepteren dat niet iedereen het met je mening eens is

De Gast

De Graafschap heeft wel het geluk van een kampioen aan de broek hangen. Ik hoop dat wij het op deze manier kunnen volhouden maar ben er allerminst gerust op.

D.H.Skolten

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 10, 2020, 22:16:30
tuurlijk mag dat, maar je moet ook accepteren dat niet iedereen het met je mening eens is
Ik zeg alleen iets over de graafschap omdat ik baal dat ze nog winnen en moet je zien wat een kritiek. Ik moet maar naar Doetinchem? Slaat toch ook nergens op.

D.H.Skolten

Citaat van: De Gast op februari 10, 2020, 22:19:29
De Graafschap heeft wel het geluk van een kampioen aan de broek hangen. Ik hoop dat wij het op deze manier kunnen volhouden maar ben er allerminst gerust op.
Dat is zo ongeveer wat ik ook bedoelde. Maar ik denk niet dat jij kritiek gaat ontvangen.

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op februari 10, 2020, 22:20:56
Ik zeg alleen iets over de graafschap omdat ik baal dat ze nog winnen en moet je zien wat een kritiek. Ik moet maar naar Doetinchem? Slaat toch ook nergens op.
sorry hoor maar het was ook niet al te logisch wat je hiervoor post. Graafschap kan een wedstrijd wel beslissen als ze gelijk staan? Ja soms wel, maar ook 11 keer niet.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op februari 10, 2020, 22:19:29
gelukkig is er dan ook nog Volendam, als we maar 1 van de 2 onder ons houden vind ik alles prima

De Gast

Citaat van: hobbes op februari 10, 2020, 22:14:51
Vind je? Ik ben het ophemelen van andere teams een beetje zat. Hetzelfde als juichen voor de tegenstander om je gelijk te halen.

Eens, vooral dat laatste is idioot. Op Oost zie ik dat gelukkig niet om mij heen overigens.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op februari 10, 2020, 22:29:32
Eens, vooral dat laatste is idioot. Op Oost zie ik dat gelukkig niet om mij heen overigens.

Ik heb dat nog nooit gezien
Henk, held, bedankt

speculeter

Op Oost zitten ook de beste supporters  |:)

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

D.H.Skolten

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 10, 2020, 22:25:31
sorry hoor maar het was ook niet al te logisch wat je hiervoor post. Graafschap kan een wedstrijd wel beslissen als ze gelijk staan? Ja soms wel, maar ook 11 keer niet.
Das waar maar van die 11 ook 4x in de laatste minuten gelijkgemaakt. Hoevaak die lui wel niet in blessure tijd scoren is niet normaal. Vaak met heeeel veel mazzel,maar ze doen 't wel.

hobbes

D.H.Skolten

Citaat van: hobbes op februari 10, 2020, 22:14:51
Vind je? Ik ben het ophemelen van andere teams een beetje zat. Hetzelfde als juichen voor de tegenstander om je gelijk te halen.
BTW Hobbes, iets constateren is iets anders dan ophemelen. Denk je dat ik er blij mee ben als zij laat scoren.

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op februari 10, 2020, 22:41:22
BTW Hobbes, iets constateren is iets anders dan ophemelen. Denk je dat ik er blij mee ben als zij laat scoren.

Het zal wel door mijn buurman komen dat ik klaar ben met die "realistische" kijk op de zaken. Ik vraag me echt altijd serieus af waarom die jaar in jaar uit een seizoenskaart haalt. Verder is het al eerder gezegd, wij staan bovenaan, dus om bij de Graafschap over het geluk van een kampioen te spreken....