Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Milan van Ewijk

Gestart door zeewolde, januari 31, 2020, 11:00:25

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

D.H.Skolten

Pfffff ik was zo bang dat er geen rechtsback meer zou komen. Dit is heel goed nieuws!!

hobbes

Zolang het nog niet officieel is juich ik niet

Dokkumer

Een paar keer zien spelen, maar beviel me wel.
Welkom Milan en maak ons en die buitens gek.

Chielvak19

TRANSFER | SC #Cambuur heeft zich voor de rest van dit seizoen versterkt met Milan van Ewijk. De 19-jarige rechtsback komt op huurbasis over van ADO Den Haag.

Welkom en veel succes bij onze mooie club! ?? https://t.co/8Y9wB8NFoD
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Chielvak19

Technisch manager Foeke Booy: "We hebben er nooit een geheim van gemaakt dat we na de blessure van Jordy van Deelen nog een rechtsback zochten en die hebben we met Milan gevonden." (1/2)

Chielvak19

Foeke Booy: "Hij is bovendien met zijn drive, dynamiek en voetballend vermogen een type speler die bij onze club en manier van spelen past." (2/2)

666

Citaat van: Galdiano op januari 31, 2020, 11:44:41
Een zeer goed voetballende en opkomende back.
Daarnaast goed snel, en schroomt het niet stevig een duel aan te gaan.
Kortom een zeer complete back!

Ado supporters noemen hem de beste back van de afgelopen jaren.

Bedankt, ook grijkijkert

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Welkom!  |:)

Leuk om de vele gefrustreerde berichten van ADO-supporters te lezen op Twitter en andere kanalen.  :_schater
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: michello op januari 31, 2020, 12:05:32
Dat kun je wel vergeten. Of ze zijn wel heel onnozel in Den Haag ;)
Situatie kan wel veranderen als Den Haag degradeert

wagen306

Goede (huur)aankoop. Een zelfde type als de nog geblesseerde van Deelen.  Kan die domme kracht van DKV eruit.

okkele

onnozele opmerking man.
is nu misschien 1 van de mindere krachten maar zeker geen dommekracht.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wagen306

Vind ik wel. Dat heb je laatste wedstrijden van hem ook wel gezien, anders hadden ze van Ewijk ook niet gehaald

Bankzitter

Doke stond er maar toch mooi meteen toen v Deelen zwaar geblesseerd raakte terwijl hij de complete voorbereiding had gemist... dat wordt nog nog wel eens vergeten. En ja, tegen Volendam was het gewoon slecht, dat ga ik ook niet ontkennen.

Er zijn gewoon 2 backs nodig in de selectie, dus erg blij dat het toch nog gelukt is.
En mooi dat het ook echt een serieuze concurrent is en niet alleen eentje in geval van nood.

Vlampiep

Citaat van: wagen306 op januari 31, 2020, 14:46:45
Goede (huur)aankoop. Een zelfde type als de nog geblesseerde van Deelen.  Kan die domme kracht van DKV eruit.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij kwaliteiten baseert op  jouw onderbuikgevoelens.
Doke is misschien niet de back die overloopt van technische bagage, maar heeft wel 120 % inzet en beschikt over een goede steekpass. Hij was inderdaad ongelukkig in zijn beslissingen, dit met name tegen Volendam. Maar Muhren had tegen Top Oss minimaal drie honderd procent scoringskansen, maar was ook ongelukkig in zijn afronden.
Dus jouw opmerking over domme kracht slaat dan ook als een drol tegen de sluisdeuren.
Dat er een speler is aangetrokken voor deze positie is normaal omdat geen goede bankzitters hiervoor zijn. Dat er nu een topper is aangetrokken voor deze positie is mooi meegenomen en zal Doke waarschijnlijk wel op de bank komen te zitten. De besten horen tenslotte te spelen.