Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

[ vr. 26-04-2013] SC Cambuur - Emmen

Gestart door Len Cantello, april 09, 2013, 12:10:31

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Vrijdag eerst zelf maar winnen...
Vond Emmen niet slecht spelen. Vol vuur en passie de strijd aan gaan. Hopen op een volle bak al zie ik het gezien de huidige tussen stand van 6500 niet meer worden dan 7500.

Wat ik overigens ontzettend jammer vindt. Er moet veel meer aandacht aan deze wedstrijden worden gegeven omrop abe en lc fd facebook twitter  |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Zullen genoeg mensen gewoon vrijdagavond een kaartje halen lijkt mij

Southman

Citaat van: 666 op april 24, 2013, 10:13:01
Inderdaad.... IK ging wel naar ons clubke maar had hier de laatste weken/maanden onder arts ook geen zin meer in (heb ik nog nooit gehad). Ongelooflijk hoe die man het plezier in het voetbal vergalde.
Ik snap dat enerzijds wel en anderzijds niet. Sommige mensen komen alleen voor het voetbal, sommige mensen alleen voor Cambuur. Ik hoor bij de laatste. Waar ik me mateloos aan kan irriteren is die lui die alleen komen als het goed gaat en vervolgens roepen wat voor geweldige Cambuurfan ze zijn. Fan inderdaad. Waarom komen ze alleen als het goed gaat? Juist, omdat het voetbal beter is en er wat te halen valt. Maar binding met de club is ver te zoeken. Beleving is daar debet aan. Maandag in Emmen was nagenoeg een heel vak zo stil als een muis. De hele eerste helft. Je kon schreeuwen, zingen en opjutten wat je wou maar er kwam geen beweging in. Natuurlijk hoeft niet iedereen helemaal los te gaan, maar aan al die zoutzakken die alleen zingen als we voor staan en op Noord komen staan om 'er bij te horen' heb je geen flikker. Het enige waar ze goed voor zijn is het binnenkomende geld.

Bernardo

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 26m
UPDATE: Er zijn voor de wedstrijd #Cambuur - FC Emmen tot nu toe 6850 kaarten verkocht. Nog geen kaartje? http://bit.ly/IganGO  Graag RT
Openen

TM

Citaat van: Southman op april 24, 2013, 11:26:46
Ik snap dat enerzijds wel en anderzijds niet. Sommige mensen komen alleen voor het voetbal, sommige mensen alleen voor Cambuur. Ik hoor bij de laatste. Waar ik me mateloos aan kan irriteren is die lui die alleen komen als het goed gaat en vervolgens roepen wat voor geweldige Cambuurfan ze zijn. Fan inderdaad. Waarom komen ze alleen als het goed gaat? Juist, omdat het voetbal beter is en er wat te halen valt. Maar binding met de club is ver te zoeken. Beleving is daar debet aan. Maandag in Emmen was nagenoeg een heel vak zo stil als een muis. De hele eerste helft. Je kon schreeuwen, zingen en opjutten wat je wou maar er kwam geen beweging in. Natuurlijk hoeft niet iedereen helemaal los te gaan, maar aan al die zoutzakken die alleen zingen als we voor staan en op Noord komen staan om 'er bij te horen' heb je geen flikker. Het enige waar ze goed voor zijn is het binnenkomende geld.

Bam! De spijker op z'n kop slaan! Ik heb me ook dood geïrriteerd aan een hele hoop mensen in het uitvak. Wij probeerden telkens de sfeer er wat in te houden en de boel wat op te zwepen, maar we werden toch een partij raar aangekeken. Graafschapf uit was daarentegen veel sfeervoller, zonder al die gloryhunters in het uitvak.

dit is mien club

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 26m
UPDATE: Er zijn voor de wedstrijd #Cambuur - FC Emmen tot nu toe 6850 kaarten verkocht. Nog geen kaartje? http://bit.ly/IganGO  Graag RT
Openen

Als je in dat tempo door gaat (elke 3 uur 350 kaarten verkopen) komen er maximaal 2100 kaarten bij = 8950 kaarten
*uitgaande van kantoor uren
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Goudvinger

Reken maar dat veel mensen gewoon een kaartje aan de kassa kopen vrijdag  :y

Ronnie tng

Citaat van: TM op april 24, 2013, 11:47:16
Graafschapf uit was daarentegen veel sfeervoller, zonder al die gloryhunters in het uitvak.

:X :X :X :X Waar waren al die supporter de rest van het jaar dan? Sorry maar ik vind z'n beetje alle 650 uitkaarthouders een vorm van gloryhunterij hebben. Op jou en nog een aantal anderen na.

Lwdscc

Citaat van: TM op april 24, 2013, 11:47:16
Bam! De spijker op z'n kop slaan! Ik heb me ook dood geïrriteerd aan een hele hoop mensen in het uitvak. Wij probeerden telkens de sfeer er wat in te houden en de boel wat op te zwepen, maar we werden toch een partij raar aangekeken. Graafschapf uit was daarentegen veel sfeervoller, zonder al die gloryhunters in het uitvak.

Bij de Graafschap was t met zn allen.. . bij Emmen was t veel versprijder.. heb zelf ook veel minder gezongen en meegedaan daardoor...

Southman

Citaat van: Ronnie tng op april 24, 2013, 11:52:24
:X :X :X :X Waar waren al die supporter de rest van het jaar dan? Sorry maar ik vind z'n beetje alle 650 uitkaarthouders een vorm van gloryhunterij hebben. Op jou en nog een aantal anderen na.
Een aardige groep van die supporters waren er het hele jaar, alleen verspreid over de wedstrijden denk ik. Soms wel soms niet. Zoals zo vaak. We missen alleen een hele grote groep die belangrijk zijn.
Maar, voor we een hele discussie gaan hebben over de uitkaart (die discussie lijkt me nog wel eens mooi, maar niet hier), wil ik wel zeggen dat ik niet voor de uitkaart ben ook al heb ik er een. Grootste feit is: de uitkaart heeft bewezen niet te werken en enorm gefaald te hebben afgelopen maandag. En dat vind ik mooi. Nu moet alleen Cambuur dat nog in zien.

Bas058

Barto: Jantje lacht, Jantje huilt bij Cambuur
LEEUWARDEN - 
Als Martijn Barto door Leeuwarden loopt, merkt hij dat de stad bevangen is door een ware 'Cambuurkoorts'. ,,Het leeft enorm in Leeuwarden", zegt de 28-jarige spits, die met vijf doelpunten in de laatste vier wedstrijden zijn ploeg in de titelrace heeft gehouden. ,,En dat is precies de reden dat ik destijds voor Cambuur heb gekozen."

Toen de Friezen maandagavond terugkwamen van het gewonnen uitduel met FC Emmen (3-1) werden de spelers bij het stadion door honderden supporters onthaald alsof de titel al binnen is. ,,Dat is echt fantastisch en ook precies Cambuur. Als het slecht gaat dan krijg je het te horen, maar als het goed gaat óók. Het is een beetje Jantje lacht en Jantje huilt", aldus Barto.
De spits greep de afgelopen weken zijn kans toen topscorer Michiel Hemmen geblesseerd aan de kant zat. ,,Het is lekker als je belangrijk voor de ploeg bent. Iedereen is in vorm, maar voor mezelf is het heerlijk om weer vertrouwen te krijgen."
Het geel en blauw zit in mien bloed!

Treb

We moeten die 'gloryhunters' maar koesteren vind ik, je kunt ze 'nep' noemen maar ze zijn er wel. Zoiets heet dus achterban. Zonder die grote achterban blijf je altijd een grijze muis in het voetbal. Genoeg voorbeelden daarvan in het huidige betaalde voetbal.

Ik heb me trouwens afgelopen maandag prima vermaakt in de hoek op de hoofdtribune. Bijna alleen maar ouwe jongens krentebrood. Die 3 stewards van Emmen in de hoek dachten alleen maar "als dat maar goed komt"  :_schater
Dik compliment aan de lokale driehoek in Emmen, lekker laten gaan, goede sfeer en geen gezeik.  :thumbsup
Ook een compliment aan Keimpe, die die groep van de andere tribune naar het uitvak stuurde. Hij vond het allemaal wel prima.
ZO KAN HET DUS OOK!

Tenslotte heb ik me nog ziek gelachen om die 5 SCC fans die op de hoofdtribune zaten die allemaal als een aap waren en om de 5 minuten opstonden en "Fussball spieln, fussbal spieln" begonnen te zingen  :_schater

Ronnie tng

Citaat van: Southman op april 24, 2013, 12:17:43
Een aardige groep van die supporters waren er het hele jaar, alleen verspreid over de wedstrijden denk ik. Soms wel soms niet. Zoals zo vaak. We missen alleen een hele grote groep die belangrijk zijn.
Maar, voor we een hele discussie gaan hebben over de uitkaart (die discussie lijkt me nog wel eens mooi, maar niet hier), wil ik wel zeggen dat ik niet voor de uitkaart ben ook al heb ik er een. Grootste feit is: de uitkaart heeft bewezen niet te werken en enorm gefaald te hebben afgelopen maandag. En dat vind ik mooi. Nu moet alleen Cambuur dat nog in zien.

Er is altijd een groep die kaartjes weet te bemachtigen voor andere tribunes inderdaad. Triest, aangezien de spelers daar maar weinig van mee krijgen. Verder sluit ik me bij je aan, dat de uitkaart gefaald heeft. Als ik dan zie hoe de BVO trots is en berichten de wereld in helpt met hoeveel uitkaarten er wel niet bij zijn gekomen dan vind ik dat gewoon triest.

Ook triest is dat je extra kaarten aanvraagt, maar niet allemaal verkocht worden. En dan terwijl er veel meer dan 1000 supporters verspreid zaten over de tribunes. Dan kom je richting BVO Emmen, lokale 3-hoek niet meer serieus over.

Goudvinger

Dat gezeur over gloryhunters slaat als een lul op een drumstel. Iedereen heeft een bepaalde grens waarop zij vinden dat een bezoek aan Cambuur niet meer leuk is. De één heeft het bij mindere sportieve prestaties, de ander houdt er niet van om in de kou te zitten. Anderen blijven thuis omdat de trainer hun niet aanstaat of dat men geen uitkaart aan wil schaffen. Iedereen heeft zo zijn redenen om uit- en thuiswedstrijden wel/niet te bezoeken onder bepaalde omstandigheden. Feit is dat we allemaal supporters zijn en gewoon blij moeten zijn dat de situatie nu zo is dat zoveel mensen naar het stadion willen komen om de mannen aan te moedigen.

papagaaiensoep

Citaat van: Treb op april 24, 2013, 12:35:03
Tenslotte heb ik me nog ziek gelachen om die 5 SCC fans die op de hoofdtribune zaten die allemaal als een aap waren en om de 5 minuten opstonden en "Fussball spieln, fussbal spieln" begonnen te zingen  :_schater

Haha ja in dat vak stond ik ok hew het ok hoort, prima vermaakt en hew wel meer woordjes Duits leert die avond hehe  :proost