Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

[ vr. 26-04-2013] SC Cambuur - Emmen

Gestart door Len Cantello, april 09, 2013, 12:10:31

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: denistel op april 23, 2013, 14:21:51
we mutte het zelf doen he,,,,gister oek een draak die honig maar daar moeten we nu boven staan
Die Honig kan het beter bij de soep houden :D

Goudvinger

Cambuur moet even een motiverende Facebookpost maken over de kaartverkoop, dan kunnen we hem massaal delen  :y

Galdiano

Heel goed! Hele dag loopt het door! Niels Dissels zei net tegen een stageloper. Los je me weer af. Toen ik er was ook 5 in halletje.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

rtscc

Anneke douma en Ricky vrijdag maar even een  nummertje zingen dacht ik zo! zorgen dat het stadion uit zen voegen barst!
zuid oost en west moeten zich ook even flink laten horen! en iedereen in het geel blauw ! vlaggen met spandoeken doe GEK!!!! smink je kopke geel en blauw dat zijn de kleuren waar ik van hou !!

Ken niet meer wachten! |:)

marrumer

ja, doe in ieder geval een sfeeractie met rook bijvoorbeeld en vlaggen op oost/zuid.

TM

Kreeg net bovenstaande mail van Cambuur. Nog nooit eerder gehad, maar zeer netjes dat ze zo de supporters benaderen! |:)

ForzaCambuur1

Citaat van: TM op april 23, 2013, 17:42:57

Kreeg net bovenstaande mail van Cambuur. Nog nooit eerder gehad, maar zeer netjes dat ze zo de supporters benaderen! |:)

Meer dan 1500 supporters  :devil
Het worden er steeds meer  8P

666

Hoeveel kaarten zijn er al verkocht.. we kregen voorheen nog wel eens een up-date per tribune hoeveel kaarten er nog waren. Kom op Cambuur informeer ons |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

1500.. het moet niet heel veel gekkah  :proost

speculeter

Dokkumer

Citaat van: peter op april 23, 2013, 21:00:29
1500 verkocht?
Of nog over?
1500 gisteravond ;) Heb niet het idee dat er werkelijk 1500 waren, schatte zo'n 800 achter het doel en 500 door de rest van het stadion.

Cambuur LWD

Is er bij iemand bekend of er nog een grote sfeeractie in de planning staat voor deze wedstrijd?  |:)

Destroyer

Citaat van: Cambuur LWD op april 23, 2013, 21:54:36
Is er bij iemand bekend of er nog een grote sfeeractie in de planning staat voor deze wedstrijd?  |:)

Kun je misschien beter plaatsen bij ultras leovardia topic.  Ik hoop dat je antwoord krijgt maar denk het niet. Die lui reageren hier nooit.  Denk niet dat ze het zien maar je kunt proberen.  Bovendien ligt de groep uit elkaar als ik reacties zo las.
** Poolwinner 18/19 - 21/22