Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Joris Kramer

Gestart door Chielvak19, oktober 06, 2020, 15:45:53

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op januari 09, 2021, 12:17:51
jonge wat heb jij nou tegen iedereen.
Ja ,jij weet het altijd beter zeker doe eens normaal met jou reacties hier.
Ik zeg alleen dat van der Ven een goede verdediger is en misschien een speler voor ons is wanneer wij in de ED spelen.
Met Kramer in de ED komt hij te kort dat ziet toch iedereen.
Ik zou nog maar ff wachten met de besprekingen.
Ik vind mijn reacties kunnen, jou reacties daarin tegen slaan totaal en ook totaal nergens op en dan ook nog eens zegt dat ik normaal moet doen terwijl meestal netjes iets onderbouw wat van jou niet gezegd kan worden.
En op v/d Ven terug te komen, als de subtop in de eredivisie v/d Ven niet  kan betalen dan zal Cambuur dat wel kunnen, misschien snap je nu dat je opmerking niet zo heel slim was. En over Kramer worden wij het nu niet eens, hoeft ook niet, maar ik krijg toch gelijk uiteindelijk ,let op mijn woorden. Net als jij over b.v. Maulun, Kallon en Paulissen zei dat het niks was of zou worden en dat Booy moest oprotten.

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 09, 2021, 12:39:12
Ik vind mijn reacties kunnen, jou reacties daarin tegen slaan totaal en ook totaal nergens op en dan ook nog eens zegt dat ik normaal moet doen terwijl meestal netjes iets onderbouw wat van jou niet gezegd kan worden.
En op v/d Ven terug te komen, als de subtop in de eredivisie v/d Ven niet  kan betalen dan zal Cambuur dat wel kunnen, misschien snap je nu dat je opmerking niet zo heel slim was. En over Kramer worden wij het nu niet eens, hoeft ook niet, maar ik krijg toch gelijk uiteindelijk ,let op mijn woorden. Net als jij over b.v. Maulun, Kallon en Paulissen zei dat het niks was of zou worden en dat Booy moest oprotten.
haha nou moet ik ff lachen als er een vertrouwen in Kallon en Maulun had dan ben ik dat geweest vraag Sunderland maar ff na.
Kom met bewijzen Grijskijkert.... ik wacht af :y
En nogmaals op Kramer terug te komen hij heeft nog niet een goede wedstrijd gespeeld voor Cambuur.
Dat jij gelijk krijgt dat Kramer een goede speler wordt dat zullen we zien je hebt zeker een glazen bol. :_schater
Verder een fijn weekend.
P.s. Vraag Sunderland maar ff over Kallon |:)

Treb

Citaat van: Noordcambuur op januari 09, 2021, 12:46:50
haha nou moet ik ff lachen als er een vertrouwen in Kallon en Maulun had dan ben ik dat geweest vraag Sunderland maar ff na.
Kom met bewijzen Grijskijkert.... ik wacht af :y
En nogmaals op Kramer terug te komen hij heeft nog niet een goede wedstrijd gespeeld voor Cambuur.
Dat jij gelijk krijgt dat Kramer een goede speler wordt dat zullen we zien je hebt zeker een glazen bol. :_schater
Verder een fijn weekend.
P.s. Vraag Sunderland maar ff over Kallon |:)

Hoe oud bistou eiluks?

zeewolde

Kan mij tot nu toe ook nog niet overtuigen. En 1 nivo hoger is echt 'te hoog.
In de ere hebben we beter materiaal nodig

denistel

zal zeker beter moeten maar ja wedstrijd ritme he..ooit hadden we vd laan
die was in de jl ook niet heel super toch in de ere was ie formidabel

De Gast

Als de andere jongens hun niveau hadden gehaald hadden we het niet over Kramer gehad. Gewoon een prima stand-in. En zo moet je 'm ook beoordelen denk ik.

Bankzitter

En ik geloof ook niet dat als je dat de gemiddelde reservespeler in rechterrijtje eredivise nou zo heel erg veel beter is.
Dit is het niveau van het Nederlandse voetbal wel zo'n beetje.

Collingwood

Speelt vrijwel nooit in de basis dus totaal geen wedstrijdritme, ook nog geregeld linksback in plaats van zijn favoriete positie in het centrum, en dan nu uit het niets tegen de beste tegenstander die we tot nu toe hebben gehad (vind ik), waarbij veel van zijn teamgenoten ook nog hun gebruikelijke niveau niet halen. Een slechter moment om hem te beoordelen is er bijna niet. Als centrale verdediger vond ik hem tot gisteren juist verrassend goed (niet als back).
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op januari 09, 2021, 19:18:11
Speelt vrijwel nooit in de basis dus totaal geen wedstrijdritme, ook nog geregeld linksback in plaats van zijn favoriete positie in het centrum, en dan nu uit het niets tegen de beste tegenstander die we tot nu toe hebben gehad (vind ik), waarbij veel van zijn teamgenoten ook nog hun gebruikelijke niveau niet halen. Een slechter moment om hem te beoordelen is er bijna niet. Als centrale verdediger vond ik hem tot gisteren juist verrassend goed (niet als back).
Vond dat hij zich gister behoorlijk goed herstelde van zijn fout, het laatste kwartier gaf hij zelfs fijne passjes tussendoor(paar keer op Paulissen en Hoedemakers) en schuwde de botte bijl ook niet, ging wel ten koste van geel maar zo laat je , je tegenstander wel nadenken of hij weer zo'n actie gaat maken tegen Kramer, laat hem naast Mac-Intosch ,maar mooi ritme opdoen zolang de aanvoerder er niet is..
En misschien volgend jaar met 5 achterop spelen dan vormt hij met Schouten en Mac-Intosch een degelijk centrum en kan afhankelijk van de tegenstander op rechts met Ter Heide ,Doke of Antonia spelen en op links Bangura of Sambisssa(als hij blijft) spelen, zo kan je ook met Doke of Sambissa in de eredivisie spelen.

Noordcambuur

Kramer zijn kontrakt zou ook toch verlengd worden toch :gelekaart

Bankzitter

Optie tot koop. Dus in principe blijft hij.

Noordcambuur

grijskijker

Speelde gister een prima wedstrijd! |:)

Huizen

Zie op LinkedIn dat hij 2 jaar heeft bijgetekend bij AZ tot 2023. Die is dus weg?

Specuveter

Citaat van: Diemen op mei 14, 2021, 09:57:38
Zie op LinkedIn dat hij 2 jaar heeft bijgetekend bij AZ tot 2023. Die is dus weg?
Dan zal daar vandaag wel iets bekend over worden.