Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

CARPOULE DOETINCHEM

Gestart door weestwel, april 10, 2013, 19:55:30

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Wie o wie heeft zondag nog plaats vrij??

De Jager

Citaat van: weestwel op april 10, 2013, 19:55:30
Wie o wie heeft zondag nog plaats vrij??

Met dank aan de bvo!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op april 10, 2013, 20:19:41
http://kernvancambuur.nl/wedstrijden/auto-en-buscombi-s/vraag-en-aanbod-carpoolen
Idee vind ik niet onaardig alleen wel omslachtig. Nu moet er altijd weer een derde partij tussen komen, terwijl je bijvoorbeeld hier of nog beter op Facebook bij het evenement zelf een draadje kunt openen waarbij je het onderling oplost.

dit is mien club

Ik en mijn maat zijn wel in het bezit van een auto en rijbewijs maar wij willen liever met iemand mee rijden.
  :proost

Iemand nog plaats voor twee personen??

Gr. DIMC
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

marrumer

er zijn hier alleen mensen die een plaats in een auto zoeken lijkt het en geen mensen die plaatsen vrij hebben in de auto.

Dokkumer

Citaat van: marrumer op april 10, 2013, 21:43:56
er zijn hier alleen mensen die een plaats in een auto zoeken lijkt het en geen mensen die plaatsen vrij hebben in de auto.
Oh? En jij kent iedereen persoonlijk en weet wat voor auto ze allemaal bezitten?

okkele

hij bedoelt waarschijnlijk dat er veel (zoekende)meerijders zijn en weinig aanbieders.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

TimSCC

Niet een idee om een groep te vormen en samen een busje te huren? |:)
http://goo.gl/AdVJl
http://goo.gl/9Z7Wm

2 Aanbieders, snel even gevonden op marktplaats met prima beoordelingen.
Ook kilometervrij dus scheelt weer in de prijs!

Hopelijk vinden jullie wat, helaas zitten onze auto's al vol :(

:scc

bert3mei

:scc auto is vol

klompke

Houdt de side in gaten heb vanavond mensen ingeschreven die met 2 of 3 personen in de auto zitten. Kijk bij kernvancambuur.nl of houdt het hier in de gaten heb ze geattendeerd op jullie aanvragen.!!!

groet Klompke

oldehove

Nog steeds geen vervoer!
Wie heeft 1 plekje vrij?
Graag contact met mij opnemen 0625042723
ut komt su as het komt

denistel

zoek oek nog een plekje voor iemand laat maar ff weten voor 16.00 uur...0650836688

TM

Was net een man voor me die had nog 2/3 plekken over in zijn auto. Hij heeft zijn telefoonnummer bij de receptie achtergelaten. Dus als je nog een plek zoekt kun je even naar het stadion gaan.