Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Excelsior - Cambuur [20-12-20]

Gestart door Inferno-058, december 12, 2020, 22:21:12

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Was net al op journaal.
Met de tekst....Cambuur supporters negeren corona regels.

De Gast

Wordt je toch niet goed van. Sensatiezoekers. Verlengstuk van de overheid. Heel gehersenspoeld Nederland zal er wel weer schande van spreken.

De Gast

Over de wedstrijd. Jammer dat Kallon wéér voor eigen succes ging in een redelijk kansloze situatie. Deed hij onlangs ook al meende ik. Daardoor bleef het spannend. Op karakter de 3 punten gepakt en niks anders dan  _O_ voor alle spelers en ts. Ze hebben ons de domper eerder dit jaar redelijk doen vergeten. Het zijn helden, niks minder.

Drumfather SCC

Citaat van: De Gast op december 20, 2020, 19:47:22
Wordt je toch niet goed van. Sensatiezoekers. Verlengstuk van de overheid. Heel gehersenspoeld Nederland zal er wel weer schande van spreken.

Ja, vet! Maar Henk waarschuwde niet voor niks....
Hij weet ook hoe de overheid in elkaar steekt....

Ik hoop niet dat dit een staartje krijgt onder het mom van ''Het is verzocht niet te komen, geen afstand, geen muilkorven maar wél vuurwerk ondanks het verbod''

Wij snappen het als supporters maar het pluche doet dat niet.... Niet slim dit als je het mij vraagt
De media is overal en gaat hier maar wat graag mee aan de haal als billenlikkers van de politiek....
Want ze moeten wel blijven bestaan met staatshulp  :O

Den Haag zal wel weer in Zeist aan de bel trekken

Inferno-058

Citaat van: speculeter op december 20, 2020, 19:43:18
Was net al op journaal.
Kon niet uitblijven natuurlijk. Het gewenste moraal van de samenleving moest nog maar even benadrukt worden door de handlangers van het kabinet, oftewel de media. Triest.

Bankzitter

Het is niet slim natuurlijk want je weet hoe dit in de media gaat , wel enigszins begrijpelijk.
Geen club is zo benadeeld tijdens de Corana crisis als Cambuur waardoor supporters nog meer meeleven met de club.

Bernardo

Ach morgen is heel Nederland het weer vergeten want dat gebeurd er ergens anders weer wat. Selectie en staf hadden dit ook wel verdiend vind ik.

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op december 20, 2020, 19:43:18
Was net al op journaal.
gaan we zien wat er oudejaarsavond gebeurd.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bernardo op december 20, 2020, 20:38:28
Ach morgen is heel Nederland het weer vergeten want dat gebeurd er ergens anders weer wat. Selectie en staf hadden dit ook wel verdiend vind ik.
Niet handig, wel begrijpelijk en mooi voor de spelers. En ik begreep dat er ook weer 200 gelovigen in de kerk zaten en die zitten er waarschijnlijk volgende week weer.

zeewolde

En waarom mag Floppe op de tribune zitten bij de boeren?
Heeft hij een officiële functie?
Laat de knvb daar naar kijken, er mag geen publiek in de stadions.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op december 20, 2020, 21:23:42
klopt dat viel mij ook op....stinkboer.

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op december 20, 2020, 21:23:42
van Gaal zat laatst ook bij AZ, maar kan er eerlijk gezegd niet wakker van liggen.

Destroyer

Citaat van: De Gast op december 20, 2020, 19:50:44
Over de wedstrijd. Jammer dat Kallon wéér voor eigen succes ging in een redelijk kansloze situatie. Deed hij onlangs ook al meende ik. Daardoor bleef het spannend. Op karakter de 3 punten gepakt en niks anders dan  _O_ voor alle spelers en ts. Ze hebben ons de domper eerder dit jaar redelijk doen vergeten. Het zijn helden, niks minder.

Vindt in de herhaling te zien dat afspelen in zijn situatie beat lastig was. Is een enkele seconde die beslissing te maken en de hoek.was vrij scherp
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: sunderland op december 20, 2020, 15:29:30
Overigens gaf Henk aan dat sambissa vertrekt.

Waarom eigenlijk,  niets van gezien vandaar de vraag
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Citaat van: Destroyer op december 20, 2020, 21:41:47
Waarom eigenlijk,  niets van gezien vandaar de vraag

Na dit seizoen, zijn contract loopt af en Sambissa ging niet op een (volgens Henk goede) nieuwe aanbieding van Cambuur in. Werd vorig seizoen ook over Kallon gezegd, dus wie weet wat er nog gebeurt, maar zoals het nu staat gaat Sambissa dus weg.
Kalmte alleen kan u redden.