Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur - Jong PSV [22-01-2021 18:45]

Gestart door Galdiano, januari 17, 2021, 14:38:43

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

LWD vak 7

Genoten vanavond. Hulde voor jong PSV. Het werd een schitterende, open wedstrijd met gigantisch veel kansen. Wat een verschil met dat betonvoetbal van NEC vorige week.

De Gast

Heb wel te doen met Antonia. Snapt dan weer niet dat hij vandaag niet start. Ook veel ellende prive de afgelopen tijd. Heeft Henk wel een aardige kluif aan.. maar dat er hier soms zo wordt afgegeven op die jongen verdient hij zeker niet.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op januari 22, 2021, 22:50:46
Heb wel te doen met Antonia. Snapt dan weer niet dat hij vandaag niet start. Ook veel ellende prive de afgelopen tijd. Heeft Henk wel een aardige kluif aan.. maar dat er hier soms zo wordt afgegeven op die jongen verdient hij zeker niet.
:thumbsup

Delfzijl/Cambuur

Sommigen hier snappe dr geen ene moer van. Ben geen Doke fan, maar dit was echt een hele goede pot van hem, niemand speelt Doke er meer uit. Das  toch heel knap, petje af.
Maulun, met Hoedemakers onze  creativiteit. Echt genoten van hem.
Breij maakt door zijn werk en inzet mogelijk dat onze spelmakers renderen. Al is het rapportcijfer van een werker lager als van een stylist... niet terecht altijd.....
Muhren volgend jaar in de ere in het geel blauw, mooie vent is dat toch zeg.
Keepert ook weer klasse.
Maar dat na deze match nog mensen afgeven op Doke en Breij..... ;(

Josli

Ik kan me niet voorstellen dat er niet een subtopper in de eredivisie gaat komen voor Hoedemakers. Dat vind ik dus de beste speler van de hele KKD. Inzicht, techniek, traptechniek, strijd. Daar zijn er niet veel van hoor.

Verder vooral een hele goede teamprestatie.

Lore

Citaat van: Dreet op januari 22, 2021, 22:12:37
Ik denk dat Henk de Jonge dit spel bedoelde wanneer hij elke week met Cambuur belde. De club waar hij het meest van hield, was Cambuur zei hij. Deze week overleed hij.

Prachtig hè?

grijskijker

Citaat van: Josli op januari 22, 2021, 23:35:51
Ik kan me niet voorstellen dat er niet een subtopper in de eredivisie gaat komen voor Hoedemakers. Dat vind ik dus de beste speler van de hele KKD. Inzicht, techniek, traptechniek, strijd. Daar zijn er niet veel van hoor.

Verder vooral een hele goede teamprestatie.
Die gaat dan veel geld opleveren...

Vlampiep

De TS was in de wetenschap dat er bij Antonia in zijn privé leven veel verdriet aanwezig is en blijft hun vertrouwen in hem uitspreken door hem bijna iedere wedstrijd speelminuten te blijven geven.
Dat hij ontzettend goed kan voetballen is een feit en dat liet hij gisteravond zien.
Wat mij aanspreekt is de wijze waarop de TS  met hun spelers omgaat die vanwege omstandigheden niet kunnen presteren. De menselijke maat gaat hier voor het resultaat en dat is iets waar ik ontzettend trots op ben en een eer supporter van zo'n club mag zijn.

Vlampiep

Gisterenavond weer ouderwets genoten van twee teams die met hun positieve instelling de 100% vermakelijkheids factor aantikten.
Wat mij echter wel verbaasd is dat het bij ons verdedigend soms niet goed staat en dat daardoor snelle tegenstanders er door gaan als een scherp mes door de boter.
Gelukkig is ons scorend vermogen dermate dat we weinig blauwe ogen oplopen.

moodygrunn

Speelt regelmatig een kutwedstrijd. Gisteren top! Topinstelling, leek gebrand op een goede prestatie en speelde balletjes naar de goede kleur. Geen getreuzel met de voet op de bal en dat soort dingen. En als klap op de vuurpijl een mooi interview.  Sterkte voor die jongen. Hopelijk speelt hij vaker zoals gisteren.
In Henk en Sandor we trust

grijskijker

Citaat van: moodygrunn op januari 23, 2021, 08:56:39
Speelt regelmatig een kutwedstrijd. Gisteren top! Topinstelling, leek gebrand op een goede prestatie en speelde balletjes naar de goede kleur. Geen getreuzel met de voet op de bal en dat soort dingen. En als klap op de vuurpijl een mooi interview.  Sterkte voor die jongen. Hopelijk speelt hij vaker zoals gisteren.
Misschien is het idee voor sommigen hier om eens na te denken dat er een reden kan zijn dat een speler minder speelt, in plaats extreem kritisch te zijn.. Nu is het Antonia, maar Kramer moest de donderdag voor de wedstrijd van Volendam op begrafenis...

papier

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 22, 2021, 23:20:00
Sommigen hier snappe dr geen ene moer van. Ben geen Doke fan, maar dit was echt een hele goede pot van hem, niemand speelt Doke er meer uit. Das  toch heel knap, petje af.
Maulun, met Hoedemakers onze  creativiteit. Echt genoten van hem.
Breij maakt door zijn werk en inzet mogelijk dat onze spelmakers renderen. Al is het rapportcijfer van een werker lager als van een stylist... niet terecht altijd.....
Muhren volgend jaar in de ere in het geel blauw, mooie vent is dat toch zeg.
Keepert ook weer klasse.
Maar dat na deze match nog mensen afgeven op Doke en Breij..... ;(

Absoluut een goede pot van Doke, helaas niet beloond met een assist maar dat hadden er ook wel 2 kunnen zijn.

grijskijker

Volgens ESPN staan we samen met Almere bovenaan, die lui zijn ook niet serieus te nemen!