Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Cambuur-Telstar.

Gestart door Specuveter, februari 28, 2021, 14:47:45

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Collingwood op maart 05, 2021, 23:12:01
Overigens lees ik op Twitter: vorig seizoen na 29 wedstrijden op 66 punten, nu al na 27 wedstrijden. Wát een prestatie na zo'n tegenslag!  |:)
is toch niet normaal. Sprak vanochtend de sigarenboer en zei dat ook. We speelden vorig jaar voor de winterstop misschien iets beter maar nu spelen we degelijker en soms nog beter

zeewolde

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 05, 2021, 22:56:29
ik vond ter Heide het redelijk doen eerlijk gezegd
dat vond ik dus niet. Op middenveld duel puur op kracht verloren. In de 80e minuut een te slappe bal in eigen strafschopgebied wat gevaar oplevert. Niet scherp doordekken. Vond hem absoluut de minste.

Ook Korte en Ragnar niet best trouwens

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het valt me op dat Henk in de interviews anders is dan voorheen. Veel minder uitgelaten en hij ziet er wat zorgelijk uit. Vreemd
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op maart 05, 2021, 23:19:51
Ook Korte en Ragnar niet best trouwens
Maar wel veel respect voor Korte. Elke keer weer als bankzitter, terwijl hij zo goed gepresteerd heeft en hij geeft altijd alles. Was erg ongelukkig vandaag
Henk, held, bedankt

Collingwood

Ook Antonia speelde bijna vanaf het begin met pijn in de hamstring en moest er in de rust eigenlijk af van de fysio zegt hij bij Leo... Hopelijk hebben we wel wat een fitte selectie volgende week.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Het mooie aan Korte is dat hij vrijwel altijd de bal weer heroverd als de actie niet lukt. Nu was Antonia weer beslissend. Zolang iedere week maar een aanvaller het verschil maakt. Maar Korte had meer minuten verdiend dit seizoen, dat is zeker waar.

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 05, 2021, 23:19:57
Het valt me op dat Henk in de interviews anders is dan voorheen. Veel minder uitgelaten en hij ziet er wat zorgelijk uit. Vreemd
dat zei je Verl week ook. Denk dat ie moe is. Beide keren was er genoeg spirit in de ploeg. Muhren laat dat ook niet gebeuren trouwens. Die gast is niet normaal belangerijk.

Tukker

Citaat van: Collingwood op maart 05, 2021, 23:23:26
Ook Antonia speelde bijna vanaf het begin met pijn in de hamstring en moest er in de rust eigenlijk af van de fysio zegt hij bij Leo... Hopelijk hebben we wel wat een fitte selectie volgende week.
eagles uit op volle oorlogssterkte want liever niet Kallon Antonia Breij en Paulissen missen. En Mees al helemaal niet. Desnoods maar wat pindakaas er op smeren; dat doet bij Seuntjes ook wonderen
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op maart 05, 2021, 23:25:53
dat zei je Verl week ook. Denk dat ie moe is. Beide keren was er genoeg spirit in de ploeg. Muhren laat dat ook niet gebeuren trouwens. Die gast is niet normaal belangerijk.
Ja vermoeidheid is niet vreemd natuurlijk met dit programma en toenemende spanning. Ik hoop wel dat ze goed op hem passen. Hij past wel op anderen, maar wie past op hem...
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 05, 2021, 23:19:57

Misschien dat hij zich zorgen maakt dat iedereen doet alsof de buit al binnen is.
Dat is echt te vroeg al hebben we alles wel in eigen hand.

Na zo lang presteren zit er wel een keer een off day aan te komen en daarna moet je weer terugveren.
Dat zal Henk ook wel zien aankomen.

AL

Die Fernandez maakte wel een prima indruk op mij.

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 05, 2021, 23:34:20
Ja vermoeidheid is niet vreemd natuurlijk met dit programma en toenemende spanning. Ik hoop wel dat ze goed op hem passen. Hij past wel op anderen, maar wie past op hem...
heb geen idee.

sunderland

wiekie1969

Klasse Cambuur. 3 punten in de knip. Nog 11 te gaan. Hopelijk valt het mee met de nieuwe blessures. Iedereen loopt op de tenen. Kom aan.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op maart 05, 2021, 23:04:58
Cambuur heeft met de handrem erop gespeeld.

Natuurlijk niet kerel. Iedereen gaf alles.