Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - Helmond Sport 16-04-2021

Gestart door grijskijker, april 10, 2021, 06:29:28

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

Citaat van: Grijskijkert op april 15, 2021, 14:07:31
Voorbeschouwen met Henk en Jamie!

https://www.youtube.com/watch?v=gRE90BxGmgg

https://www.youtube.com/watch?v=3cxB6urQBdc

Henk zegt een aantal hele wijze dingen over aankomende zaterdag. Supporters hielpen eerder politie zodat de stad niet gesloopt zou worden. Nu moet de politie dit weer even gedogen.
Goed bezig Henkie

Cambuur Groningen

Citaat van: Unknown op april 15, 2021, 15:28:29
Henk zegt een aantal hele wijze dingen over aankomende zaterdag. Supporters hielpen eerder politie zodat de stad niet gesloopt zou worden. Nu moet de politie dit weer even gedogen.
Goed bezig Henkie
inderdaad... en snapt die Gudde het niet lees ik net in AD. Die man heeft een behoorlijke plaat voor zijn kop zeg...

sunderland

As Gudde hier komt mutte ze die skaal flink op sien hasses slaan en sien ADO tattoo blauw geel make

Viper

Of we maken deze man iets minder belangrijk. Sportief hebben we al de ultieme revanche genomen. Dit rancuneuze onderbuik-geneuzel geeft hem alleen maar een beter gevoel.

sunderland

Viper

'Op zijn harses slaan' klinkt best doordacht, inderdaad. :_spank

Treb

Ik weet niet Henk..

Toch wel een ongelukkige uitspraak over Gudde vandaag. Ik heb Henk hoog zitten, maar dit soort dingen moet 'ie niet doen. 'We' hebben onze gram gehaald op het veld, geen reden om met dit soort opmerkingen nog even op de onderbuikgevoelens te spelen van de supporters. Zet Cambuur wel een beetje in een kwaad daglicht vandaag in de landelijke media.. dat hebben we niet nodig.

Specuveter

Zijn dit letterlijk zijn woorden?
Of word een en ander uit zijn context gehaald.
En trouwens....wat Hij zegt wat toch door alle supporters gedacht?

Treb

Citaat van: Specuveter op april 15, 2021, 20:19:36
Zijn dit letterlijk zijn woorden?
Of word een en ander uit zijn context gehaald.
En trouwens....wat Hij zegt wat toch door alle supporters gedacht?

Hij moet het gewoon uberhaupt niet over Gudde hebben.

Wat schiet je daar nu nog mee op behalve dat je de KNVB nog meer tegen je in het harnas jaagt.

LWD vak 7

Zoals ik het opvat bedoelt Henk het uit bescherming naar Gudde. Hij weet hoe supporters op hem gaan reageren als hij uit moet stappen op het Cambuurplein.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Morgen lekker in Cambuur kloffie naar het werk  _O_ _O_ |:) _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: LWD vak 7 op april 15, 2021, 20:55:58
Zoals ik het opvat bedoelt Henk het uit bescherming naar Gudde. Hij weet hoe supporters op hem gaan reageren als hij uit moet stappen op het Cambuurplein.

Zo las ik het ook...  en ook voor onze directie blijft het gewoon harstikke ongemakkelijk want men voelt zich nog steeds enorm genaaid. En als je een feestje hebt, dan wil je alleen vrienden uitnodigen.

PePe

Ik verwacht veel ruimte voor Cambuur, omdat Helmond ook moet aanvallen, als ze nog iets in deze periode willen bereiken.

Huizen

Citaat van: Treb op april 15, 2021, 20:07:09
Ik weet niet Henk..

Toch wel een ongelukkige uitspraak over Gudde vandaag. Ik heb Henk hoog zitten, maar dit soort dingen moet 'ie niet doen. 'We' hebben onze gram gehaald op het veld, geen reden om met dit soort opmerkingen nog even op de onderbuikgevoelens te spelen van de supporters. Zet Cambuur wel een beetje in een kwaad daglicht vandaag in de landelijke media.. dat hebben we niet nodig.

https://www.telegraaf.nl/sport/1928002060/knvb-directeur-reikt-schaal-gewoon-uit-aan-cambuur

PePe

Dan zoek je het wel op hoor!! (als je de schaal nog wil uitreiken) Een hele dikke plaat ..............